quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:17 schreef Ayaxola het volgende:
Och, ze zal toch keihard worden uitgefloten lijkt me.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:28 schreef jna het volgende:
Ik stel voor dat Ryan Babel een optreden geeft in de rust, die speelt toch niet.
Kan ie goed denk ik, zag hem laatst volgens mij ook in de videoclip van Akon, Ali-B en Yes-Rquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:28 schreef jna het volgende:
Ik stel voor dat Ryan Babel een optreden geeft in de rust, die speelt toch niet.
Ja, bij Ajax - PSV om de JCS aan het begin van het seizoen ook. Is altijd mooi om te zien, keihard juichen enz als ze scorenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja dat was bij Willem2-Ajax vorig jaar. Echt geweldig.
Schiet er een keihard in eigen goal, en blij dat hij was haha
vergeet z'n single met Lange Frans en Baas B nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:34 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Kan ie goed denk ik, zag hem laatst volgens mij ook in de videoclip van Akon, Ali-B en Yes-R![]()
Heeft Diemen-Zuid een voetbalclub eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:43 schreef jna het volgende:
[..]
vergeet z'n single met Lange Frans en Baas B niet
Jawel, dan komt Floortjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:56 schreef Jasza het volgende:
Hopen dat Ellen eruit gaat, dan gaat het hele optreden niet door
Dan had Ajax het nooit op de site gezet, ik denk dat het of Ellen of Floortje sowieso zou zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 00:03 schreef jna het volgende:
Het gaat toch niet door want die Ellen is eruit en die zou naar Amsterdam gaan.
Juist.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:27 schreef Ayaxola het volgende:
Morgen neemt Ajax trouwens eindelijk afstand van de nummer 5 en verder![]()
LOL...nee geen aparte voetbalclub voor Diemen-Zuid..er is 1 voetbalclub in Diemen en dat is SV Diemen...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Heeft Diemen-Zuid een voetbalclub eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |