Wat een arrogantie is hier weer te bespeuren na 4 overwinningen tegen clubs als Willem II, Ado, RBC en Heraclesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:17 schreef Silenus het volgende:
Wordt een simpele overwinning voor ons aller Ajax morgen.
Heb jij geen breiwerk te doen ofzo????quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:18 schreef Loesj het volgende:
[..]
Wat een arrogantie is hier weer te bespeuren na 4 overwinningen tegen clubs als Willem II, Ado, RBC en Heracles![]()
Positiviteit noemt men datquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:18 schreef Loesj het volgende:
[..]
Wat een arrogantie is hier weer te bespeuren na 4 overwinningen tegen clubs als Willem II, Ado, RBC en Heracles![]()
je vergeet gelijkspel tegen Interquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:18 schreef Loesj het volgende:
[..]
Klopt maar Zlatan blijft een heldquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Huntelaar is beter dan Zlatan voor Ajax
Heel ander soort spits
Nou, die gaat naar Milan of Juve na het WK.quote:4/3/2006 - Zaakwaarnemers Grygera houden contacten met Van Geel af
(Gepost door RvN)
In het Algemeen Dagblad laat Martin van Geel weten dat er geen schot zit in de gesprekken met de zaakwaarnemers van Grygera. “Ik slaag er niet in om met zijn zaakwaarnemers Raiola en Nehoda in gesprek te raken. Ik heb een aantal keer het initiatief genomen om tot een gesprek te komen, maar elke keer komt er van hun kant wel iets tussen. Daarom heb ik de verantwoordelijkheid bij Zdenek zelf weggelegd,” aldus Van Geel in het AD. Indien hij zijn contract niet verlengt, wil Ajax hem verkopen.
Drama die zaakwaarnemers, zeg dan gewoon dat je niet wilt blijvenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:05 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Nou, die gaat naar Milan of Juve na het WK.
Marie Jose Kleef heeft in haar boek over Bergkamp het volgende geschreven:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Huntelaar is beter dan Zlatan voor Ajax
Heel ander soort spits
Ik hoop het wel dat Maduro naar het middenveld gaat, daar is die op ze best.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:08 schreef Jasza het volgende:
Volgens AT5 zit Pienaar morgen op de bank, dus ben wel benieuwd of Maduro dan naar het middenveld gaat of iets anders.
Een goal in het eerste kwartier zou mooi zijn idd, dan zie ik Sparta sowieso niets meer doenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:42 schreef CaptainOente het volgende:
[..]
Ik hoop het wel dat Maduro naar het middenveld gaat, daar is die op ze best.Ben benieuwd morgen, winst moet gewoon, snelle goal zou mooi zijn net zoals tegen RBC.
Obodai in zijn huidige vorm is vele malen beter dan toen hij bij Ajax speelde. Wat een beetje vertrouwen en een leuke groep al niet met je kunnen doen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet dat Maduro zo geweldig is, maar Boukhari vanaf zijn linkerteen is zelfs beter
Jullie mogen Boukhari van mij wel hebben, bij Sparta vond ik hem altijd welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Obodai in zijn huidige vorm is vele malen beter dan toen hij bij Ajax speelde. Wat een beetje vertrouwen en een leuke groep al niet met je kunnen doen.
Ik hoop in ieder geval dat hij morgen de sterren van de hemel speelt. Overigens willen wij Boukhari ook wel hebben als jullie er vanaf willen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:41 schreef jimjim1983 het volgende:
ik hoop dat Trabelsi morgen geblesseerd is
Ah op die manierquote:
nee dan liever hatem, dan zien wel pienaar en trabelsi weer eens.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ah op die manierDan mag het van mij ook
![]()
Vertrouwen hebben in een overwinning tegen Sparta is inderdaad behoorlijk arrogantquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:18 schreef Loesj het volgende:
[..]
Haha echt fantastisch dat interviewquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:59 schreef stefmans het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=On100ZtKa_E&search=zlatan
als we het over zlatan interviews hebben dit vond ik ook wel een mooie.![]()
Het hong wel in de lucht natuurlijk.quote:
hongquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Het hong wel in de lucht natuurlijk.![]()
hing.quote:
quote:
Inderdaad, schieten we dus weer niets mee op. Lekker die zakenwaarnemersquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:43 schreef vdHoek het volgende:
Mino Raiola![]()
![]()
Geef eens duidelijkheid wat betreft Grygera, zak.
Iddquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:57 schreef Black-Death het volgende:
We moeten voor volgend seizoen toch echt wat aankopen doen hoor... Buitenspelers, middelvelders en verdedigers...Go Van Geel, go Van Geel
Vooral goede interviewer, die zich niet laat kisten door de irritante opmerkingen van zlatan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:59 schreef stefmans het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=On100ZtKa_E&search=zlatan
als we het over zlatan interviews hebben dit vond ik ook wel een mooie.![]()
Ja, Zlatan is echt een eikel zeg... cursusje 'hoe ga ik met de pers om'!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vooral goede interviewer, die zich niet laat kisten door de irritante opmerkingen van zlatan.
quote:In navolging van Stanton Lewis zal ook Graham Willscott stage gaan lopen bij Ajax. Beide talenten zullen twee weken meetrainen bij de Amsterdammers, zo meldt hun club Ajax Cape Town.
Lewis en Willscott werden 8 maanden geleden opgemerkt door scouts van Ajax, tijdens een Europese tour met Ajax CT onder 21 jaar. De Zuid-Afrikaanse beloftes maakten een goede indruk op een jeugdtoernooi in Groningen en krijgen nu de kans om zich in de Arena te bewijzen.
Die denkt nu natuurlijk dat hij God isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:19 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Misschien dat de Jong weer een beetje krediet heeft nu..... :
De jong verhaal
Dat zit er dik in jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Die denkt nu natuurlijk dat hij God is
Zit er nog een beetje schot in die actie, of staat het allemaal op een laag pitje nu?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:46 schreef Houniet het volgende:
"Geef Ajax z'n gezicht terug"
Ik sta trouwens nog op die site.
Laag pitje, zo mag je het noemen ja. Helaas, vond het wel een mooie actie. De spandoeken hangen er nog steeds, maar der word niets van aangetrokkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zit er nog een beetje schot in die actie, of staat het allemaal op een laag pitje nu?
Die gaat echt niet meer bijtekenen, dat weet ik wel zeker. Na het WK zit die bij Juventus.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, schieten we dus weer niets mee op. Lekker die zakenwaarnemers. Als hij niet wilt verlengen, en dat zit er dus waarschijnlijk in, gelijk verkopen. Maar dat zit wel goed met Van Geel.
ze gingen dacht ik kijken of er een tussenweg mogelijk wasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zit er nog een beetje schot in die actie, of staat het allemaal op een laag pitje nu?
Ik had er 10quote:
God scoorde niet, hij wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Die denkt nu natuurlijk dat hij God is
Ach overdrijven is soms wel lekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:01 schreef jimjim1983 het volgende:
niet overdrijven jongens. zo arrogant is die jongen ook niet.
Die van van der Vaart vorige week was leukerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:23 schreef jimjim1983 het volgende:
De Jong's goal na de reclame op deutschland zwei
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:52 schreef Nashje het volgende:
Jenner komt niet, gelukkig.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:39 schreef Jasza het volgende:
Wie heeft er ook zoveel zin in de rust morgen
Je doelt op dat idols optreden?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:39 schreef Jasza het volgende:
Wie heeft er ook zoveel zin in de rust morgen
Mijn god... de eerste keer dat ik bij een wedstrijd van ajax in de arena ben en dan krijg ik ditquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:17 schreef Ayaxola het volgende:
Och, ze zal toch keihard worden uitgefloten lijkt me.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:28 schreef jna het volgende:
Ik stel voor dat Ryan Babel een optreden geeft in de rust, die speelt toch niet.
Kan ie goed denk ik, zag hem laatst volgens mij ook in de videoclip van Akon, Ali-B en Yes-Rquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:28 schreef jna het volgende:
Ik stel voor dat Ryan Babel een optreden geeft in de rust, die speelt toch niet.
Ja, bij Ajax - PSV om de JCS aan het begin van het seizoen ook. Is altijd mooi om te zien, keihard juichen enz als ze scorenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja dat was bij Willem2-Ajax vorig jaar. Echt geweldig.
Schiet er een keihard in eigen goal, en blij dat hij was haha
vergeet z'n single met Lange Frans en Baas B nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:34 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Kan ie goed denk ik, zag hem laatst volgens mij ook in de videoclip van Akon, Ali-B en Yes-R![]()
Heeft Diemen-Zuid een voetbalclub eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:43 schreef jna het volgende:
[..]
vergeet z'n single met Lange Frans en Baas B niet
Jawel, dan komt Floortjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:56 schreef Jasza het volgende:
Hopen dat Ellen eruit gaat, dan gaat het hele optreden niet door
Dan had Ajax het nooit op de site gezet, ik denk dat het of Ellen of Floortje sowieso zou zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 00:03 schreef jna het volgende:
Het gaat toch niet door want die Ellen is eruit en die zou naar Amsterdam gaan.
Juist.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:27 schreef Ayaxola het volgende:
Morgen neemt Ajax trouwens eindelijk afstand van de nummer 5 en verder![]()
LOL...nee geen aparte voetbalclub voor Diemen-Zuid..er is 1 voetbalclub in Diemen en dat is SV Diemen...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Heeft Diemen-Zuid een voetbalclub eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |