Wat een arrogantie is hier weer te bespeuren na 4 overwinningen tegen clubs als Willem II, Ado, RBC en Heraclesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:17 schreef Silenus het volgende:
Wordt een simpele overwinning voor ons aller Ajax morgen.
Heb jij geen breiwerk te doen ofzo????quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:18 schreef Loesj het volgende:
[..]
Wat een arrogantie is hier weer te bespeuren na 4 overwinningen tegen clubs als Willem II, Ado, RBC en Heracles![]()
Positiviteit noemt men datquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:18 schreef Loesj het volgende:
[..]
Wat een arrogantie is hier weer te bespeuren na 4 overwinningen tegen clubs als Willem II, Ado, RBC en Heracles![]()
je vergeet gelijkspel tegen Interquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:18 schreef Loesj het volgende:
[..]
Klopt maar Zlatan blijft een heldquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Huntelaar is beter dan Zlatan voor Ajax
Heel ander soort spits
Nou, die gaat naar Milan of Juve na het WK.quote:4/3/2006 - Zaakwaarnemers Grygera houden contacten met Van Geel af
(Gepost door RvN)
In het Algemeen Dagblad laat Martin van Geel weten dat er geen schot zit in de gesprekken met de zaakwaarnemers van Grygera. “Ik slaag er niet in om met zijn zaakwaarnemers Raiola en Nehoda in gesprek te raken. Ik heb een aantal keer het initiatief genomen om tot een gesprek te komen, maar elke keer komt er van hun kant wel iets tussen. Daarom heb ik de verantwoordelijkheid bij Zdenek zelf weggelegd,” aldus Van Geel in het AD. Indien hij zijn contract niet verlengt, wil Ajax hem verkopen.
Drama die zaakwaarnemers, zeg dan gewoon dat je niet wilt blijvenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:05 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Nou, die gaat naar Milan of Juve na het WK.
Marie Jose Kleef heeft in haar boek over Bergkamp het volgende geschreven:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Huntelaar is beter dan Zlatan voor Ajax
Heel ander soort spits
Ik hoop het wel dat Maduro naar het middenveld gaat, daar is die op ze best.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:08 schreef Jasza het volgende:
Volgens AT5 zit Pienaar morgen op de bank, dus ben wel benieuwd of Maduro dan naar het middenveld gaat of iets anders.
Een goal in het eerste kwartier zou mooi zijn idd, dan zie ik Sparta sowieso niets meer doenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:42 schreef CaptainOente het volgende:
[..]
Ik hoop het wel dat Maduro naar het middenveld gaat, daar is die op ze best.Ben benieuwd morgen, winst moet gewoon, snelle goal zou mooi zijn net zoals tegen RBC.
Obodai in zijn huidige vorm is vele malen beter dan toen hij bij Ajax speelde. Wat een beetje vertrouwen en een leuke groep al niet met je kunnen doen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet dat Maduro zo geweldig is, maar Boukhari vanaf zijn linkerteen is zelfs beter
Jullie mogen Boukhari van mij wel hebben, bij Sparta vond ik hem altijd welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Obodai in zijn huidige vorm is vele malen beter dan toen hij bij Ajax speelde. Wat een beetje vertrouwen en een leuke groep al niet met je kunnen doen.
Ik hoop in ieder geval dat hij morgen de sterren van de hemel speelt. Overigens willen wij Boukhari ook wel hebben als jullie er vanaf willen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:41 schreef jimjim1983 het volgende:
ik hoop dat Trabelsi morgen geblesseerd is
Ah op die manierquote:
nee dan liever hatem, dan zien wel pienaar en trabelsi weer eens.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ah op die manierDan mag het van mij ook
![]()
Vertrouwen hebben in een overwinning tegen Sparta is inderdaad behoorlijk arrogantquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:18 schreef Loesj het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |