quote:Trekt Trabelsi naar de Spurs?
Werd hij voor zijn aankondiging dat hij al rond is met een club voornamelijk met Italiaanse clubs in verband gebracht (met name AC Milan), daarna werden ook nadrukkelijk Barcelona en vandaag Tottenham Hotspur genoemd. Een van de tabloids vandaag in Engeland brengt het verhaal dat Martin Jol de rechtsback van Ajax zal weten te strikken.
quote:
Floortje komt hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 02:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ellen komt dus, niet te veel uitfluiten hoor.
quote:Idols-finaliste Floortje zal vandaag, zondag, haar woonplaats Almere bezoe ken. Bij winkelcentrum Doemere in Almere-Buiten wordt Floortje tussen 12.30 en 13.30 uur onthaald door haar stadgenoten en burgemeester Annemarie Jorritsma. Floortje geeft daar een optreden om de Almeerders voor zich te winnen.
Later op de dag vertrekt Floortje richting de middenstip van de Amsterdam ArenA waar zij in de rust van de wedstrijd Ajax-Sparta de supporters voor zich mag winnen.
quote:Trabelsi, Pienaar en Sarpong kunnen spelen [wijzig]
De Telegraaf meldt dat zaterdagmiddag bleek dat zowel Trabelsi, als Pienaar en Sarpong fit genoeg bleken om zondag tegen Sparta gewoon te kunnen spelen. Pienaar is nog niet zover dat hij al een hele wedstrijd zal spelen.
Toch wel een foutje ja, met een ingescheurde enkelband spelen is niet zo lekker.quote:Van der Vaart: "Ajax zag blessure niet"
05 maart 2006, 12:16
Door: Edzard van Eeckhout
Rafael van der Vaart heeft felle kritiek geuit op de medische staf van Ajax. De middenvelder van Hamburger SV had in zijn “Ajaxtijd” regelmatig last van zijn enkel, maar dit werd over het hoofd gezien. Bij de medische keuring van HSV werd het wel ontdekt.
“Na mijn transfer van Ajax naar HSV constateerde men bij de medische keuring in Hamburg een ingescheurde enkelband”, zegt Van der Vaart in De Telegraaf. ''Ik klaagde bij Ajax veel over een stabiele enkel, maar de blessure werd door de medische staf over het hoofd gezien.''
Tijdens dit seizoen brak de 23-jarige Van der Vaart zijn andere enkel. Beide blessures werden middels een operatie verholpen.
Ja, dat vroeg ik me ook al af, lijkt een beetje onlogisch.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:56 schreef Suijk het volgende:
Hij klaagde over een stabiele enkel? Nu ben ik helemaal geen medicus ofzo, maar is een instabiele enkel niet juist vervelend?
Goh, de medische staf kunnen ze net zo goed vervangen door McGyver ofzoquote:Op zondag 5 maart 2006 12:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Toch wel een foutje ja, met een ingescheurde enkelband spelen is niet zo lekker.
wanneer rot die medische staf nou eens op.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Toch wel een foutje ja, met een ingescheurde enkelband spelen is niet zo lekker.
Als er dode vallen denk ikquote:Op zondag 5 maart 2006 13:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wanneer rot die medische staf nou eens op.
preciesquote:Op zondag 5 maart 2006 13:09 schreef Urquhart het volgende:
Geef Ajax zijn medische staf terug
Ik zou er niks op tegen hebben om voor de Spurs te spelenquote:Op zondag 5 maart 2006 11:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dacht dat ie voor een topclub had getekend
maar tegenover de andere clubs waar hij mee in verband word gebracht zijn de Spurs niets.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik zou er niks op tegen hebben om voor de Spurs te spelen
Stel dat hè, dan
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:09 schreef Urquhart het volgende:
Geef Ajax zijn medische staf terug
Je doet je sig eer aanquote:
Zegt iemand die beweert dat de Kuip het beste veld van Europa heeft.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:00 schreef Loesj het volgende:
Idd The Hunter![]()
Jij bent zeker een jaar of 15 ofzo?
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:02 schreef Black-Death het volgende:
nevermind
uhhuquote:
quote:Jenner wil graag naar Ajax 5 maart 2006
Julian Jenner van NAC Breda Ook al heeft Ajax inmiddels bij monde van technisch directeur Martin van Geel laten weten dat de club niet geïnteresseerd is in Julian Jenner van NAC Breda, de speler zelf ziet een overgang naar Amsterdam zeker zitten. In het maandblad Nummer 14 vertelt de rechtsbuiten dat hij al vanaf zijn jeugd helemaal weg is van Ajax.
"Die club is voor mij zonder twijfel de grootste club van Nederland", zegt Jenner (22), die in het verleden al eens op stage mocht komen in Amsterdam. "Ze spelen op dit moment wat minder goed, maar ik blijf een absolute fan. Vooral in het begin van de jaren negentig was ik écht verliefd op Ajax.
Dat heb ik ook zovaak naar vi gemaild. Ik hoor ook niets van Van Geel.quote:
Jij ook al? Same herequote:Op zondag 5 maart 2006 14:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zovaak naar vi gemaild. Ik hoor ook niets van Van Geel.
Ik zal 'm ook nooit gebruiken. Net als dat ik nooit "fan" ben geweest van de naam "Zlatan". Gewoon Ibrahimovic, klaar. Alleen "Mido" sprak me aan, maar dat komt omdat "Achmed Hossam" gewoon als Ali Salami van om de hoek klinkt.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:09 schreef Houniet het volgende:
Over The Hunter gesproken.. wat een KUT bijnaam. Zo dat moest ik even kwijt. Kan het niet gewoon Huntelaar zijn ofzo?
Het ergste is nog dat die Talpa-verslaggevers ook vrij vaak "The Hunter" zeggenquote:Op zondag 5 maart 2006 14:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal 'm ook nooit gebruiken. Net als dat ik nooit "fan" ben geweest van de naam "Zlatan". Gewoon Ibrahimovic, klaar. Alleen "Mido" sprak me aan, maar dat komt omdat "Achmed Hossam" gewoon als Ali Salami van om de hoek klinkt.
Wat een matig middenveld weer..quote:Op zondag 5 maart 2006 13:56 schreef Black-Death het volgende:
Opstelling volgens Teletext
Stekelenburg;
Trabelsi, Maduro, Vermaelen, Emanuelson;
Pienaar, Lindenbergh, Boukhari;
Rosales, The Hunter, Rosenberg.
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:19 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen "Mido" sprak me aan, maar dat komt omdat "Achmed Hossam" gewoon als Ali Salami van om de hoek klinkt.
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Boukhari en Lindenberh zijn toppers. Ik zou me over het middenveld niet zo druk maken.
Klaas Jan Stuntelaar vind ik nog steeds leuker.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:00 schreef HeatWave het volgende:
The Hunter is ook wel weer een beetje een erg makkelijke bijnaam natuurlijk.
Erg toepasselijk ookquote:Op zondag 5 maart 2006 14:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klaas Jan Stuntelaar vind ik nog steeds leuker.
Als Stuntelaar positief bedoeld is, dan welquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:37 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als Stuntelaar positief bedoeld is, dan wel
Zijn doelgerichtheid is moeilijk negatief te noemen
Ja, dat snap ik van een r'dammer, die naam is zomogelijk NOG simpeler en debieler...quote:Op zondag 5 maart 2006 14:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klaas Jan Stuntelaar vind ik nog steeds leuker.
Ajacieden moeten niet zeuken met hun geuzennaam 'kakkerlakken' voor Feyenoorders. Sindsdien hebben Feyenoorders wel het recht om simpele en debiele bijnamen te verzinnen.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik van een r'dammer, die naam is zomogelijk NOG simpeler en debieler...
het recht? Jullie KUNNEN niet beter man..quote:Op zondag 5 maart 2006 14:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ajacieden moeten niet zeuken met hun geuzennaam 'kakkerlakken' voor Feyenoorders. Sindsdien hebben Feyenoorders wel het recht om simpele en debiele bijnamen te verzinnen.
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het recht? Jullie KUNNEN niet beter man...
Als je je ergert aan simpele namen moet je het vooral zelf ook gaan doenquote:Op zondag 5 maart 2006 14:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ajacieden moeten niet zeuken met hun geuzennaam 'kakkerlakken' voor Feyenoorders. Sindsdien hebben Feyenoorders wel het recht om simpele en debiele bijnamen te verzinnen.
Pienaar kan nog niet een hele wedstrijd spelen, Boukhari is nou niet echt top en Lindenbergh is wel okee maar ook geen topspeler. Dit moet en kan beter, tegen sparta zal het wel lukken maar tegen betere teams wordt het middenveld dan door de tegenpartij beheerst..quote:Op zondag 5 maart 2006 14:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Matig middenveld valt wel mee hoor, ziet er prima uit.
Nog steeds Boukhariquote:Op zondag 5 maart 2006 14:48 schreef VoreG het volgende:
Waarom begint Boukhari te scoren, wie moeten we nu afzeiken?
Ik vinnum nog steeds stom hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:48 schreef VoreG het volgende:
Waarom begint Boukhari te scoren, wie moeten we nu afzeiken?
Ja, die lul houdt KJH van zijn gouden schoen afquote:
Zo komt ie nooit Toni voorbij in het esm klassementquote:Op zondag 5 maart 2006 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die lul houdt KJH van zijn gouden schoen af.
precies, en als we dan een prijs kunnen pakkenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:00 schreef jna het volgende:
[..]
Zo komt ie nooit Toni voorbij in het esm klassement
NEE DAT MAG JE NIET!. want dan gaat het volgende week fout.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:17 schreef TheVulture het volgende:
Mag ik al zeggen dat het lek aardig boven lijkt te zijn, in ieder geval is het scorend vermogen terug
Nu de verdediging nog wat stabieler en we kunnen volgend jaar echt een serieuze gooi doen naar de titel...
tegen psv, die kunnen we hebben man, we spelen super!!!quote:Op zondag 5 maart 2006 15:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
NEE DAT MAG JE NIET!. want dan gaat het volgende week fout.![]()
zoals ik al zei, verdedigend moet het beter maar het scorend vermogen is alvast terug... en dat vind ik al heel watquote:Op zondag 5 maart 2006 15:17 schreef VoreG het volgende:
Lek aardig boven?
Er zit een te klein kurkje in het grote gat, het water loopt nog steeds door
Klaas Jan komt steeds meer op stoom, ook heel belangrijk. Wie weet eindelijk eens een spits die slaagt bij Ajax.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Al met al is de doelstelling van Blind gehaald.
Het spel is nog steeds niet top, maar wel beter aan het worden..
Hij staat op 27?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:03 schreef CaptainOente het volgende:
KLAAS JAN HUNTELAAR JALALALA![]()
![]()
Nog 1 erbij, en de 30 is al gehaald.
Klopt. 5x winnen op rij is gehaald.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Ajax het gaat doen tegen wat sterkere ploegen, want het programma van de afgelopen weken was nou niet echt super-moeilijk. Wel goed natuurlijk om zelfvertrouwen te tankenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:50 schreef HeatWave het volgende:
We zullen het zien tegen Inter en jullie.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Ajax het gaat doen tegen wat sterkere ploegen, want het programma van de afgelopen weken was nou niet echt super-moeilijk. Wel goed natuurlijk om zelfvertrouwen te tanken
Eilanden is geen PSV'erquote:Op zondag 5 maart 2006 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen het zien tegen Inter en jullie.
Jullie? WIl je nog een keer tegen Utreg Heatwave?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen het zien tegen Inter en jullie.
Dit was zijn jaarlijkse goeie potquote:Op zondag 5 maart 2006 16:23 schreef methodmich het volgende:
Die Nourdin Boukhari toch, waardeloze speler.
Dat werd al gezegd tegen PSV en is toen nog vaak als dooddoener gebruikt als hij weer eens prima speelde.quote:
Jaarlijks, dus 2 per seizoenquote:Op zondag 5 maart 2006 16:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat werd al gezegd tegen PSV en is toen nog vaak als dooddoener gebruikt als hij weer eens prima speelde.
tja, het is toch ook zo dat hij maar een paar wedstrijden zelfs maar redelijk speelt, en soms dus gewoon goed. Meestal haalt hij het Ajax niveau gewoon niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat werd al gezegd tegen PSV en is toen nog vaak als dooddoener gebruikt als hij weer eens prima speelde.
Dit jaar haalt 'ie anders vaak genoeg het niveau van Ajax. Dat dat niet aan hem ligt, doet daar niets aan afquote:Op zondag 5 maart 2006 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tja, het is toch ook zo dat hij maar een paar wedstrijden zelfs maar redelijk speelt, en soms dus gewoon goed. Meestal haalt hij het Ajax niveau gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |