Zegt iemand die beweert dat de Kuip het beste veld van Europa heeft.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:00 schreef Loesj het volgende:
Idd The Hunter![]()
Jij bent zeker een jaar of 15 ofzo?
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:02 schreef Black-Death het volgende:
nevermind
uhhuquote:
quote:Jenner wil graag naar Ajax 5 maart 2006
Julian Jenner van NAC Breda Ook al heeft Ajax inmiddels bij monde van technisch directeur Martin van Geel laten weten dat de club niet geïnteresseerd is in Julian Jenner van NAC Breda, de speler zelf ziet een overgang naar Amsterdam zeker zitten. In het maandblad Nummer 14 vertelt de rechtsbuiten dat hij al vanaf zijn jeugd helemaal weg is van Ajax.
"Die club is voor mij zonder twijfel de grootste club van Nederland", zegt Jenner (22), die in het verleden al eens op stage mocht komen in Amsterdam. "Ze spelen op dit moment wat minder goed, maar ik blijf een absolute fan. Vooral in het begin van de jaren negentig was ik écht verliefd op Ajax.
Dat heb ik ook zovaak naar vi gemaild. Ik hoor ook niets van Van Geel.quote:
Jij ook al? Same herequote:Op zondag 5 maart 2006 14:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zovaak naar vi gemaild. Ik hoor ook niets van Van Geel.
Ik zal 'm ook nooit gebruiken. Net als dat ik nooit "fan" ben geweest van de naam "Zlatan". Gewoon Ibrahimovic, klaar. Alleen "Mido" sprak me aan, maar dat komt omdat "Achmed Hossam" gewoon als Ali Salami van om de hoek klinkt.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:09 schreef Houniet het volgende:
Over The Hunter gesproken.. wat een KUT bijnaam. Zo dat moest ik even kwijt. Kan het niet gewoon Huntelaar zijn ofzo?
Het ergste is nog dat die Talpa-verslaggevers ook vrij vaak "The Hunter" zeggenquote:Op zondag 5 maart 2006 14:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal 'm ook nooit gebruiken. Net als dat ik nooit "fan" ben geweest van de naam "Zlatan". Gewoon Ibrahimovic, klaar. Alleen "Mido" sprak me aan, maar dat komt omdat "Achmed Hossam" gewoon als Ali Salami van om de hoek klinkt.
Wat een matig middenveld weer..quote:Op zondag 5 maart 2006 13:56 schreef Black-Death het volgende:
Opstelling volgens Teletext
Stekelenburg;
Trabelsi, Maduro, Vermaelen, Emanuelson;
Pienaar, Lindenbergh, Boukhari;
Rosales, The Hunter, Rosenberg.
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:19 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen "Mido" sprak me aan, maar dat komt omdat "Achmed Hossam" gewoon als Ali Salami van om de hoek klinkt.
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Boukhari en Lindenberh zijn toppers. Ik zou me over het middenveld niet zo druk maken.
Klaas Jan Stuntelaar vind ik nog steeds leuker.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:00 schreef HeatWave het volgende:
The Hunter is ook wel weer een beetje een erg makkelijke bijnaam natuurlijk.
Erg toepasselijk ookquote:Op zondag 5 maart 2006 14:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klaas Jan Stuntelaar vind ik nog steeds leuker.
Als Stuntelaar positief bedoeld is, dan welquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:37 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als Stuntelaar positief bedoeld is, dan wel
Zijn doelgerichtheid is moeilijk negatief te noemen
Ja, dat snap ik van een r'dammer, die naam is zomogelijk NOG simpeler en debieler...quote:Op zondag 5 maart 2006 14:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klaas Jan Stuntelaar vind ik nog steeds leuker.
Ajacieden moeten niet zeuken met hun geuzennaam 'kakkerlakken' voor Feyenoorders. Sindsdien hebben Feyenoorders wel het recht om simpele en debiele bijnamen te verzinnen.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik van een r'dammer, die naam is zomogelijk NOG simpeler en debieler...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |