abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35676622
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_35676685
quote:
waar gaat het precies over?
Het gaat vooral over de beleving van de Ajax-spelers in 1995 van met name de Europese wedstrijden. En er wordt aandacht best
pi_35676689
Laatste discussies:

Houniet

Word elke speler erin belicht?
quote:
De Jong: 'Na Ajax weet je wel wat kritiek is'
Vrijdag 3 maart, door SV, Amsterdam, 10.31u GMT+01.00, HM

Nigel de Jong zegt in een boeiend interview met de Hamburger Morgenpost dat een speler die bij Ajax heeft gevoetbald écht wel weet wat kritiek werkelijk is.

'Was heißt denn Kritik? Hey, ich komme von Ajax. Wer da gespielt hat, weiß, was Kritik wirklich ist', zegt De Jong in het Duitse medium.

Ajax te disciplinair
De Jong trapt stiekem wel een klein beetje na naar zijn oude club. 'Hier bij HSV is het niet zo disciplinair als bij Ajax. Daar is alles veel te streng. Op tijd samen eten, trainen etc. Hier is alles veel flexibeler', zegt de Amsterdammer. 'Wel is die discipline goed voor een jeugdvoetballer'.

Nigel naar Duitsland
De middenvelder bekend overigens dat Arsenal zijn grote droom voor de toekomst is. Zijn kansen voor het WK met Het Nederlands Elftal schat hij hoog in. 'Ik maak me er eigenlijk niet druk over. Als ik hier goed speel, ga ik mee naar Duitsland', aldus De Jong.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:47:28 #4
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_35676728
De Jong, hij is toch zo geweldig, waarom faalt ie dan? .

Ik gun het zo'n patsertje wel, zal wel bij RBC terecht komen later weer...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_35676738
Hee daar hebben we weer een klaagzang van De Jong

AJAAAAAAAAX
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_35676779
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:

Word elke speler erin belicht?
Speler/trainer die aanbod komen:
Overmars, Davids, Blind, Litmanen, Van Gaal, Reiziger, Kluivert, De Boertjes, Finidi, Kanu, Van der Sar, Rijkaard, Seedorf.

En dan nog een stuk over hoe het team uit een viel.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:48:59 #7
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35676805
quote:
Tien jaar geleden wonnen de godenzonen van Ajax de Champions League in Wenen en de Wereldbeker in Tokio. Ze deden dat zo indrukwekkend dat iedere voetballiefhebber een gouden toekomst vermoedde voor de club uit Amsterdam. Ajax was in 1995 een bijzonder elftal, niet alleen omdat het een onoverwinnelijk aura droeg, ook omdat het barstte van jonge getalenteerde gekleurde spelers met een eigen mening.
Tien jaar na dato maakt journalist Robert Heukels een sentimental journey langs de dertien spelers die in Wenen de finale speelden, hun coach Louis van Gaal en penningmeester Arie van Os. Die tien jaar voetballen heeft sporen nagelaten: blessureleed, nandrolonaffaires, vermeende seksschandalen, echtscheidingen en gemiste strafschoppen. In het buitenland werden ze bejubeld en bekroond, in Nederland werden ze soms brutaalweg verguisd. Hoe beleefden ze de opkomst van het goddelijke Ajax 1995? En wat gebeurde er vervolgens met Edwin van der Sar, Frank de Boer, Michael Reiziger, Danny Blind, Frank Rijkaard, Clarence Seedorf, Jari Litmanen, Edgar Davids, Finidi George, Ronald de Boer, Marc Overmars, Patrick Kluivert, Nwanko Kanu en Louis van Gaal? Ze vertellen hun opzienbarende verhalen in De Godenzonen, tien jaar later.
Hoogste beoordelingen bij de Bruna en Bol.com
slechts 20 euro, lijkt me echt de moeite waard. Ik heb hem besteld in i.i.g.

over de TT, ik vond natrappende pubers leuker
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:51:30 #8
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35676917
Suijk

Het grote AFC AJAX-topic #304: Met natrappende pubers!

Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_35676963
Zo dan... ik haal de discussie hierover ook even weg...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:52:27 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_35676969
OK .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:53:22 #11
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_35677016
Wat is die De Jong eigenlijk een zielige kneus zeg...
Ik had altijd een hoge pet van hem op, maar dat is behoorlijk gereduceerd zeg...kneusje....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:53:59 #12
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35677045
Over dat boek, ik heb hem besteld bij de Bruna. Ben erg benieuwd. Had gister ook die documentaire over Van Gaal bekeken, toch weer erg leuk Hij zou van mij ook wel terug mogen komen. Samen met Davids.

Voor degene die hem gemist hebben:

http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)fiel/bb.20051214.asf
pi_35677104
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:53 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Wat is die De Jong eigenlijk een zielige kneus zeg...
Ik had altijd een hoge pet van hem op, maar dat is behoorlijk gereduceerd zeg...kneusje....
Het ligt altijd aan een ander bij hem, dat is zo jammer.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35677107
Laat hem bij HSV maar lekker apart eten en trainen. Zo gezellig is dat.
Houd van een lijntje.
pi_35677248
Je zou natuurlijk ook gewoon een TT kunnen maken die op Ajax zelf slaat en niet op een of andere randdebiel?
pi_35677293
Suijk held hij is weg uit mijn AT lijst
Maar wil je me niet meer zo laten schrikken, ik dacht even dat FOK! kapot was, omdat het topic verdwenen was.

De Jong bewijst nu dat Ajax hem juist heeft beoordeeld al die tijd.
pi_35677685
Tja, de Jong had langer bij Ajax moeten blijven. Dat was beter voor hem geweest. Nu zie ik geen toekomst meer in hem.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:10:55 #18
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35677748
Zondag winnen van Sparta, de zaterdag daarop winnen van PSV en de dinsdag dáárop van Internazionale.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_35677869
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:10 schreef M0NTANA het volgende:
Zondag winnen van Sparta, de zaterdag daarop winnen van PSV en de dinsdag dáárop van Internazionale.
En dan resterende wedstrijden ook en dan worden we zomaar nog bekerwinnaar, CL winnaar en misschien nog wel kampioen
pi_35678093
werd er nou geopperd dat we wat serieuser moesten discussieren hier ?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:21:49 #21
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_35678153
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:13 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

En dan resterende wedstrijden ook en dan worden we zomaar nog bekerwinnaar, CL winnaar en misschien nog wel kampioen
ik zou er voor tekenen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_35678493
De kritiek in Duitsland op De jong en die Ailton is enorm aan het toenemen. Sinds hun komst speelt HSV beroerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cordoba32 op 03-03-2006 14:47:42 ]
Ajax!!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:02:36 #23
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_35679710
De Jong verdient het ook. Dat is je straf als je jezelf als voetballertje te groot voelt voor Ajax.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schanulleke op 03-03-2006 15:10:25 ]
Life is what you make it.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:08:25 #24
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_35679914
Wat zal ik lachen als de Jong totaal, maar dan ook TOTAAL faalt bij HSV.

Echt een ziekmakend ventje
Jawel, je keek.
pi_35680088
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:13 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hoezo misschien
pi_35680187
De Jong . Rot maar lekker weg in Hamburg. Misschien hebben ze volgend seizoen bij Fortuna Sittard nog een plekje voor je vrij. Marco, selecteer die gast NOOIT meer voor Oranje.
quote:
Barcelona in verband met Trabelsi gebracht

De Spaanse krant El Mundo Deportivo meldt dat Hatem Trabelsi in Spanje met FC Barcelona gelinkt wordt. De Catalanen zouden hem dolgraag willen contracteren in de zomer.

Daarnaast zou volgens het Spaanse medium Trabelsi zichzelf hebben aangemeld bij de Catalaanse topclub. Deze week maakte Sportweek bekend dat Trabelsi al met een club rond zou zijn, maar welke dit was, wilde de Tunesier niet bekend maken.

Een probleem voor Trabelsi om bij Barcelona te gaan spelen kan zijn niet-Europese paspoort zijn. De Tunesier hoopt binnenkort de Nederlands nationaliteit te verkrijgen.
Dat dit waar mag zijn .
pi_35680192
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:12 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Hoezo misschien
Ik ben geen lopend rekenwonder, noch weet ik de stand + verschillen uit mijn hoofd.

Kan het uberhaupt nog dan?
pi_35680243
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:08 schreef jna het volgende:
Wat zal ik lachen als de Jong totaal, maar dan ook TOTAAL faalt bij HSV.

Echt een ziekmakend ventje
Pff, de Jong is een echte Amsterdammer. Hij is kritisch, weet hoe het beter moet om prestaties te boeken. Door wanbeleid, koeman en blind, heeft die jongen nooit vast gespeeld. hadden ze dat wel gedaan was die jongen een topper geworden. ik gun hem alle succes bij HSV en hoop dat ie ooit terugkomt bij Ons Aller Ajax. Met van Geel in het huidige bestuur zie ik dat op lange termijn nl. wel gebeuren. Je weet iig zeker dat ie nooit terugkomt als elke Ajax supporter hem helemaal de grond in boort.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_35680245
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik ben geen lopend rekenwonder, noch weet ik de stand + verschillen uit mijn hoofd.

Kan het uberhaupt nog dan?
Tuurlijk, jullie zijn de beste.
pi_35680273
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:17 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Daar is geen twijfel over mogelijk.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:19:14 #31
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_35680306
quote:

[..]

Zelfs de Feijenoord supporters zeggen het.
pi_35680332
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:17 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Pff, de Jong is een echte Amsterdammer. Hij is kritisch, weet hoe het beter moet om prestaties te boeken. Door wanbeleid, koeman en blind, heeft die jongen nooit vast gespeeld. hadden ze dat wel gedaan was die jongen een topper geworden. ik gun hem alle succes bij HSV en hoop dat ie ooit terugkomt bij Ons Aller Ajax. Met van Geel in het huidige bestuur zie ik dat op lange termijn nl. wel gebeuren. Je weet iig zeker dat ie nooit terugkomt als elke Ajax supporter hem helemaal de grond in boort.
Respect moet je wel verdienen, met zijn instelling de laatste maanden verdient hij totaal geen respect.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:19:54 #33
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_35680338
quote:

[..]

Uiteraard
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:20:23 #34
131729 jna
pi_35680363
Die quote kan in een sig komen
Jawel, je keek.
pi_35680387
quote:

[..]

Zo is dat
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:23:00 #36
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_35680460
AJAX
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:23:32 #37
131729 jna
pi_35680483
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:17 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Als er iemand is begonnen met de grond in boren dan was het Meneertje met z'n grote bek zelf wel. Als hij gewoon z'n mond had gehouden en was gaan voetballen dan was er niks aan de hand maar hij begon al meteen bij z'n presentatie door te zeggen dat het hem niet uitmaakt waar ie speelt, daarna is het alleen maar erger geworden met hem.
Jawel, je keek.
pi_35680533
quote:
BVB-debuut voor Gentenaar

De blessures van keeper Roman Weidenfeller en middenvelder Tomás Rosicky zijn een nieuwe domper voor Borussia Dortmund dit seizoen.

Weidenfeller zal aan zijn meniscus geopereerd worden en zal daardoor drie weken niet kunnen uitkomen voor de ploeg van trainer Bert van Marwijk. Dennis Gentenaar, die komend seizoen Dortmund verruilt voor Ajax, zal hierdoor tegen Mainz 05 zijn eerste wedstrijd in de Bundesliga spelen.

Tomás Rosicky liep een spierblessure op in de oefeninterland met Turkije en zal ook één á twee weken uitgeschakeld zijn.
pi_35680706
Wat een drama met die treinen dit weekend, ik kan gelukkig gewoon met de fiets naar de ArenA maar ik hoor al van verschillende gozers dat ze niet gaan omdat de NS overal aan de rails moet werken
pi_35680796
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:23 schreef jna het volgende:

[..]

Als er iemand is begonnen met de grond in boren dan was het Meneertje met z'n grote bek zelf wel. Als hij gewoon z'n mond had gehouden en was gaan voetballen dan was er niks aan de hand maar hij begon al meteen bij z'n presentatie door te zeggen dat het hem niet uitmaakt waar ie speelt, daarna is het alleen maar erger geworden met hem.
Goed, het is hoe je het zelf interpeteert. Ik hoor aan zijn uitspraken dat er geen sodemieter van klopte binnen de club. Maar waarom moeten de supporters altijd zeiken op geliefde spelers die vertrekken?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:32:50 #41
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_35680831
Dat valt erg mee.
Op Zlatan en van der Vaart wordt bijvoorbeeld niet afgegeven, of ik moet wat gemist hebben.
pi_35680934
quote:

Ajax E2 speelt zondag voorwedstrijd

Amsterdam, 3 maart 2006

Voor het eredivisieduel Ajax - Sparta van aanstaande zondag, zal Ajax E2 een voorwedstrijd spelen tegen Omniworld D10. Het duel begint om 13.00 uur. En er zijn meer bijzonderheden rond de wedstrijd.

Voor het duel zal een minuut stilte in acht worden genomen voor oud-Spartaan Dries Visser. De voetballer kwam deze week bij een verkeersongeval om het leven. Visser speelde in de periode 1969 t/m1977 263 officiële wedstrijden voor Sparta Rotterdam. Sparta zal met rouwbanden spelen.

In de rust van de wedstrijd zal een van de finalisten van het talentenprogramma Idols een optreden verzorgen. Wie dat zal zijn, is nog een verrassing.
Wat moeten we met een idols klant
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:37:53 #43
131729 jna
pi_35681017
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:31 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Goed, het is hoe je het zelf interpeteert. Ik hoor aan zijn uitspraken dat er geen sodemieter van klopte binnen de club. Maar waarom moeten de supporters altijd zeiken op geliefde spelers die vertrekken?
Wie nog meer dan?
Jawel, je keek.
pi_35681195
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:35 schreef Jasza het volgende:

[..]

D10
Ajax!!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:43:48 #45
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_35681262
Ik denk dat ik zondag ff laat schieten
pi_35681308
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:42 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

D10
Laten wennen aan het grote veld he
pi_35682195
Nigel
pi_35682233
quote:
De kans is groot dat Ajacied Steven Pienaar zondag zijn rentree maakt in de thuiswedstrijd tegen Sparta rotterdam. De 23-jarige middenvelder kreeg op de vrijdagtraining een hesje toebedeeld van trainer Danny Blind. Meestal duidt dat op een basisplaats. Ook Wesley Sneijder en Nicolae Mitea trainden mee, maar zij zijn nog niet volledig fit.
Ook de Tsjechen Zdenek Grygera en Tomás Galásek verschenen vrijdag even op het veld, voor een voorzichtige looptraining. Zij staan nog enige weken langs de kant.

Pienaar speelde zijn laatste wedstrijd op 11 december uit tegen Vitesse. Hij viel in die wedstrijd geblesseerd uit met een enkelblessure. De Zuid-Afrikaan vertrekt na dit seizoen naar Borussia Dortmund.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_35682989
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Laat hem bij HSV maar lekker apart eten en trainen. Zo gezellig is dat.
. Ik snap die gast idd echt niet
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_35683093
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:35 schreef Jasza het volgende:

[..]

Laat Floortje maar optreden
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:37:59 #51
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35683606
Ach, een wat lossere aanpak rondom de eetmomenten vind ik zo gek nog niet hoor. Laat die jongens samen trainen, en daarna lekker zelf uitzoeken wat ze doen. Misschien dat er dan vrijwillig nog wel een paar wat langer doorgaan, zoals van der Vaart al eens aangaf bij Voetbal Insite.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:45:45 #52
108558 Messenga
pi_35683919
quote:
Blind ziet veel meer bezieling

Dit weekend speelt Ajax tegen Sparta Rotterdam. Blind is vol vertrouwen over een goede afloop, mede omdat hij afgelopen weken een positieve ontwikkeling in zijn selectie heeft geconstateerd. Na Willem II, ADO Den Haag, RBC Roosendaal en Heracles Almelo moet zondag de vijfde zege op rij worden behaald.

“De laatste maanden zie ik binnen de spelersgroep veranderingen. Er zit meer leven in de groep, in de zin van meer beleving. Daar moet nu stabiliteit in komen. Want het is vreemd hoe groot het verschil was tussen de eerste helft tegen Inter en het eerste halfuur tegen Heracles,” aldus Blind tijdens zijn perspraatje.

“Zo’n eerste helft tegen Inter maakt duidelijk dat je veel uit jezelf kan halen. Toen speelden we weliswaar iets anders, meer compact en vijftien meter meer ingezakt dan normaal. Maar je moet elke keer die scherpte en concentratie hebben. Iedereen, negentig minuten lang. Dan ben je al een heel eind."
Voetbalzone, maarja.
pi_35683923
Ik vind de woorden van De Jong niet bepaald schokkend, om heel eerlijk te zijn. Als hij nou had gezegd dat Ajax totale bagger is, ok, maar nu heeft hij het alleen over de ´strengheid´. Bovendien zet hij bij die opmerking zelfs nog een positieve kanttekening.

Ten slotte laat De Jong genoeg zelfkennis blijken: als hij bij HSV inderdaad goed speelt, gaat hij ook mee naar Duitsland. Daar is hij goed en nuttig genoeg voor.
pi_35683950
Gewoon van Ajax.nl hoor.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:47:29 #55
108558 Messenga
pi_35683987
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Gewoon van Ajax.nl hoor.
Ook zie ik net .
pi_35684122
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:24 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Laat Floortje maar optreden
Floortjeee laat je tieten zien

Pienaar terug hmz, we hebben wel weinig middenvelders dus zo slecht is het niet.
pi_35684249
quote:
,Steven Pienaar heeft nog irritatie aan zijn enkel en hij is conditioneel nog niet top. Hij zal geen negentig minuten kunnen spelen. Of hij misschien wel een gedeelte van de wedstrijd zou kunnen spelen, zullen we morgen bekijken. Jeffrey Sarpong speelt waarschijnlijk niet. Hij heeft last van zijn achillespees en gaf vandaag na de trainer weer aan klachten te hebben. Wesley Sneijder is nog niet inzetbaar. Het is heel vervelend, maar hij blijft reactie houden in zijn hamstring waardoor hij geen stappen voorwaarts kan maken.”
Ik ben dan toch benieuwd, dan hou je Boukhari en Lindenbergh fit over, dus dan zou het wel eens kunnen dat Schilder speelt.
pi_35684317
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:55 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik ben dan toch benieuwd, dan hou je Boukhari en Lindenbergh fit over, dus dan zou het wel eens kunnen dat Schilder speelt.
Zou leuk zijn
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:11:30 #59
82589 S-Two
barba macacu
pi_35684829
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:55 schreef Jasza het volgende:

[..]

Timisela, Heitinga, Vermaelen, Emanuelsson
Maduro, Boukhari, Lindenbergh

Dit kan toch gewoon? En anders speelt Pienaar waarschijnlijk, Maduro een linie zakken en Heitinga op de rechtsback .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_35684902
Trabelsi mag toch weer?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:14:12 #61
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35684919
AFC AJAX
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:26:14 #62
82589 S-Two
barba macacu
pi_35685284
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 17:13 schreef Nashje het volgende:
Trabelsi mag toch weer?
Och tuurlijk. Dan Trabelsi natuurlijk gewoon in de basis. Hoe staat het nu eigenlijk met Maxwell? Zijn contract was toch ontbonden? En heeft hij nu al een nieuwe club dan, en speelt hij ook al weer?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_35685489
Heitinga is nog 5 weken gebleseerd.
pi_35685537
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 17:26 schreef S-Two het volgende:

[..]

Och tuurlijk. Dan Trabelsi natuurlijk gewoon in de basis. Hoe staat het nu eigenlijk met Maxwell? Zijn contract was toch ontbonden? En heeft hij nu al een nieuwe club dan, en speelt hij ook al weer?
Maxwell zit al in Italie . Inter heeft hem gekocht en weer doorverhuurd aan Empoli.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 18:01:29 #65
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35686322
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 17:32 schreef F1Bas het volgende:
Heitinga is nog 5 weken gebleseerd.
pi_35688927
Nigel heeft op zich gelijk dat Ajax vaak te strikt is. Gaat wel ten koste van het plezier.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 3 maart 2006 @ 19:43:51 #67
107445 Jajong
Hadouken!
pi_35689015
Het is dan ook werk. Dat is niet altijd leuk.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_35689060
En goedbetaald werk bovendien
Houd van een lijntje.
pi_35689168
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:
Nigel heeft op zich gelijk dat Ajax vaak te strikt is. Gaat wel ten koste van het plezier.
idd...klaagde Zlatan ook over
pi_35689306
quote:
Kluivert naar Ajax, Babel en Harry weg
03 maart 2006, 02:08
Door: Roy van den Berghe
Volgens de Spaanse krant El Mundo Deportivo maakt Patrick Kluivert komende zomer de overstap van Valencia naar Ajax. Tegenover de komst van Kluivert zou het vertrek staan van Charisteas en Babel, die beiden niet in de plannen van Danny Blind passen
Kluivert komt dit seizoen, mede door verschillende blessures, amper aan spelen toe bij Valencia. De Spanjaarden zouden dan ook niet onwelwillend tegenover het vertrek van de grootverdiener staan. De topscorer van het Nederlands Elftal zou geruild moeten worden met Charisteas.

Ryan Babel is nog altijd erg ontevreden over zijn positie bij de Amsterdammers. De pas 19-jarige aanvaller maakt volgens El Mundo voor ongeveer tien miljoen euro de overstap naar het Italiaanse Fiorentina, waar hij een spitsenduo moet gaan vormen met Luca Toni.
Wtf moeten we met Kluivert, wil die bij ons op de bank?
pi_35689635
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 19:43 schreef Jajong het volgende:
Het is dan ook werk. Dat is niet altijd leuk.
In andere landen ook, maar die benaderen dat wel weer anders.
www.thuisuiteten.nl
pi_35690124
Kluivert hierheen en 10 miljoen toe voor de overbodige Charisteas en Babel... ik vind het geen slechte deal hoor. Kun je nog een zeer leuke buitenspeler voor halen
pi_35690169
Babel / Toni, dat wordt spullen voor de Viola-fans!
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:34:28 #74
131729 jna
pi_35690539

Patrick Kluivert

Wel zonde van Babel maar 10 miljoen is een lekker bedrag voor iemand die het (nog) niet waard is.
Jawel, je keek.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:48:43 #75
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35690936
Ik geloof het toch niet
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:54:38 #76
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35691122
Sneijder is ook nog niet wedstrijd fit trouwens voor zondag.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:33:27 #77
131729 jna
pi_35692223
http://video.google.com/videoplay?docid=-8822385058133614411&q=zlatan
Zucht

Maar de maker was vroeger zeker niet zo vaak aanwezig bij de lessen engels
Jawel, je keek.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:34:22 #78
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35692242
10 miljoen voor Babel, tering. Wat heeft hij ook alweer gepresteerd?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_35692284
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:34 schreef TC03 het volgende:
10 miljoen voor Babel, tering. Wat heeft hij ook alweer gepresteerd?
|

Vraag me af wat ze in hem zien
pi_35692324
Zlatan? Wie is dat ook alweer?

HUNTER
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:45:27 #81
131729 jna
pi_35692600
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:37 schreef vdHoek het volgende:

HUNTER
Je kan te ver gaan

Jawel, je keek.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:03:48 #82
100496 H.Flick
Turn-based
pi_35693106
Het feit al dat er 10 miljoen voor Babel staat geeft al aan dat het bericht nooit waar kan zijn. Belachelijk bedrag voor een bankzitter die nog niks gepresteerd heeft.

Ik ben trouwens helemaal klaar voor zondag. Obodai gaat laten zien dat jullie hem nooit hadden moeten laten gaan.
pi_35693350
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:03 schreef H.Flick het volgende:
Het feit al dat er 10 miljoen voor Babel staat geeft al aan dat het bericht nooit waar kan zijn. Belachelijk bedrag voor een bankzitter die nog niks gepresteerd heeft.

Ik ben trouwens helemaal klaar voor zondag. Obodai gaat laten zien dat jullie hem nooit hadden moeten laten gaan.
Maduro is toch nog altijd beter dan Obodai
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:18:33 #84
100496 H.Flick
Turn-based
pi_35693582
Obodai heeft veel meer dreiging naar de goal dan Maduro. Overschatte voetballer, die Maduro
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:24:19 #85
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35693776
Obodai heeft een leuke drang naar voren, maar hij werd bij ons als rechtsback gebruikt. Geen idee hoe dat bij Sparta is, maar als je rechtsback ineens linksbuiten staat is dat niet zo heel fijn. Tenminste, niet als 'ie de bal zo makkelijk verspeelt als Obodai doet.
pi_35693922
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:18 schreef H.Flick het volgende:
Obodai heeft veel meer dreiging naar de goal dan Maduro. Overschatte voetballer, die Maduro
Obodai heeft er 1 inliggen en Maduro 3
pi_35693953
Maduro moet maar weer eens zijn vorm terug krijgen want op het moment geloof ik best dat Obodai beter is.
Houd van een lijntje.
pi_35694052
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Maduro moet maar weer eens zijn vorm terug krijgen want op het moment geloof ik best dat Obodai beter is.
Agh Maduro moet is op het middenveld blijven, niet in de verdediging
pi_35694395
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Voel je je wel helemaal lekker

Zelfs een Maduro uit vorm is een klasse beter dan Obodai.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:53:58 #90
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_35694716
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:37 schreef vdHoek het volgende:

HUNTER
een snookerfan, altijd leuk

Sneijder heeft weer een terugslag gehad hoorde ik vanavond?
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_35694880
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:33 schreef jna het volgende:
Zucht

'There's only one Zlatan.'

Ondanks de slechte Engelse spelling, heel mooi filmpje.
pi_35694897
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:42 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Voel je je wel helemaal lekker

Zelfs een Maduro uit vorm is een klasse beter dan Obodai.
Maduro vanaf z'n schouders geamputeerd is zelfs beter
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:06:15 #93
53267 TC03
pi_35695169
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:58 schreef VoreG het volgende:

[..]

Maduro vanaf z'n schouders geamputeerd is zelfs beter
Nou nou....
pi_35695235
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nou nou....
Niet dat Maduro zo geweldig is, maar Boukhari vanaf zijn linkerteen is zelfs beter
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:08:43 #95
53267 TC03
pi_35695269
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:07 schreef VoreG het volgende:

[..]

Niet dat Maduro zo geweldig is, maar Boukhari vanaf zijn linkerteen is zelfs beter
Oh zo.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 10:25:36 #96
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35703853
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 maart 2006 @ 10:58:24 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_35704437
nu sparta verslaan en de doelstelling is behaald 15 punten uit de laatste 5 wedstrijden
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 4 maart 2006 @ 11:02:32 #98
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35704528
09-04-00 Ajax - Sparta 3-2
27-08-00 Sparta - Ajax 3-0
18-03-01 Ajax - Sparta 9-0
23-09-01 Ajax - Sparta 3-0
14-04-02 Sparta - Ajax 0-4
02-10-05 Sparta - Ajax 1-2

zou moeten kunnen borisz
en die 9-0 kan ik me nog goed herinneren
  zaterdag 4 maart 2006 @ 11:07:04 #99
131729 jna
pi_35704628
ik droomde dat we met 7-1 van inter wonnen Huntelaar had een doelpunt ala Zlatan tegen NAC.

Helaas werd ik toen wakker....
Jawel, je keek.
pi_35704657
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:33 schreef jna het volgende:
Zucht

Rillingen liepen weer even over mijn rug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')