Pics or...!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:34 schreef Moonah het volgende:
Nou, ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn zoon bij nader inzien zeker niet de knapste vond als baby.
Gelukkig is hij prachtig aan het opdrogen.
Die angst begrijp ik eigenlijk niet zo. Ik vind juist niet meer dan logisch dat een moeder haar kind prachtig vindt. Een moeder hoeft toch helemaal niet objectief te zijn wat dàt betreft? Ik denk ook dat niemand dat verwacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:31 schreef Ssserpente het volgende:
Omdat ik bang ben door m'n moedergevoel niet opjectief te zijn, durf ik nog steeds niet hardop te zeggen dat ik 'r mooi vind. En als anderen zeggen dat ze d'r mooi vinden, bagataliseer ik het.![]()
Inderdaad, ik dacht hetzelfde toen ik het las.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:37 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Die angst begrijp ik eigenlijk niet zo. Ik vind juist niet meer dan logisch dat een moeder haar kind prachtig vindt. Een moeder hoeft toch helemaal niet objectief te zijn wat dàt betreft? Ik denk ook dat niemand dat verwacht.
Ik ook!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:48 schreef innepin het volgende:
Ik vind baby's vaak zat lelijk. En toch vond ik die van mij meteen prachtig. Had ik eigenlijk niet verwacht.![]()
ik was echt bang dat de mijne lelijk zou zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:48 schreef innepin het volgende:
Ik vind baby's vaak zat lelijk. En toch vond ik die van mij meteen prachtig. Had ik eigenlijk niet verwacht.![]()
Ik ook. Hij is geboren met 42+2 en ik had echt het idee dat ik een ingedroogde gremlin zou krijgen. Viel dat even mee!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik was echt bang dat de mijne lelijk zou zijn
maar dat is ie niet
Haha, ik ook na het lezen van dit topic en het googlen op 'ugly baby'.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik was echt bang dat de mijne lelijk zou zijn
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:37 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Die angst begrijp ik eigenlijk niet zo. Ik vind juist niet meer dan logisch dat een moeder haar kind prachtig vindt. Een moeder hoeft toch helemaal niet objectief te zijn wat dàt betreft? Ik denk ook dat niemand dat verwacht.
Ik heb het zelf andersom geloof ik. Ik vind de kinderen prachtig, ondanks de schoonheidsfoutjes die ik objectief (oké soort van dan) heus wel zie.
Stom he? Ik ben denk ik bang dat ik roep hoe praaachtig ze wel niet is en dan m'n gesprekspartner gegeneerd en uit beleefdheid hoor zeggen dat ze idd erg uh bijzonder is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht hetzelfde toen ik het las.
Je hoeft je toch tegenover niemand te verontschuldigen?
Je gelooft mij niet op mijn woord?quote:
Hij heeft zelfs haar gekregen!quote:
Deze foto hoort hier heul niet, het ging over lelijke kindjes en deze is hartstikke mooi!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs haar gekregen!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |