abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2006 @ 13:32:03 #76
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_35708615
Het buurjongentje van mijn vader nadat hij mij had gezien: 'Wat kunnen baby's toch lelijk zijn!'
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:13:15 #77
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_35711209
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:48 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

ach vandaar dat nu DEZE Foto in je foto boek staat.
bij die foto vind ik het altijd net alsof er iemand op die burqa heeft lopen schijten
patat ftw :)
pi_35713372
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 11:34 schreef CrazyPhunk het volgende:
slaat echt nergens op deze topic!
Met een noord-afrikaans accent praten ook niet
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  Moderator zaterdag 4 maart 2006 @ 19:32:24 #79
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_35718174
Pff nou samara was ook inderdaad niet de mooiste baby.
Zeker niet toen ze echt net geboren was.

Maar goed, ik vind het nu toch echt een mooi meisje.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_35720117

dat kleine ding is ikke..en die ander mijn ma...en aangezien ik hier rondstruikel en niet mijn ma..sja.....-_- Ik vind mezelf eigenlijk wel schattig al zeg ik t zelf

Alhoewel..hier ben k wel ontieeeeeeeeeegelijk lelijk...

Hier was k btw al wat ouder...maar k vind m wel lief

pi_35721057
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Mijn vraag is dus , wie durft er voor uit te komen dat hun kindje nooit de schoonheidsprijs zal winnen. ( en dan heb ik het natuurlijk niet over kinderen die ziek zijn )
Dat zal geen enkele moeder ooit doen.

Immers, wanneer een vrouw (of puber ) moeder wordt komt er 'n bepaald stofje vrij in de hersenen wat maakt dat de vrouw haar kind(eren) vrijwel altijd mooier, liever en leuker zal vinden dan kinderen van anderen.
  zondag 5 maart 2006 @ 22:55:23 #82
47102 Elvi
miemkwien
pi_35758270
Op mn stage bij een kinderdagverblijf was er net weer een zusje geboren van een kindje daar. Een leidster vroeg heel enthausiast aan de vader "En op wie lijkt ze nou?"
Vader: "Ach, alle baby's lijken op Winston Churchill... " En het is nog waar ook

Trouwens, zo lelijk is Amalia niet... Iedereen zegt dat wel steeds, maar alleen toen ze pasgeboren was, was ze niet 1 van de knapsten (maar ook niet heel lelijk) . Nu vind ik het echt n leuk kind!
pi_35763090
Ik vind kindjes niet snel lelijk eigenlijk, volwassenen eigenlijk ook niet, verschillen zijn juist leuk.

Maar soms zie ik kinderen lopen, helemaal onverzorgd, 3 dagen niet gewassen, word niet geleerd om hun neus af te vegen of niemand die het ff voor ze doet, te dik van slecht eten en veel computeren, echt de sufste kleren, het stomste kapsel, en dan ook nog een hele rare bril, die totaal niet bij de vorm van het hoofd past.
Kinderen worden vies, dat snapt iedereen, kinderen zijn ook geen modepopjes, dat vind ik ook overdreven, maar een beetje aandacht aan het uiterlijk van je kind is toch niet teveel gevraagd?

Dit vind ik ook van die typische nerds met kraterkop, die arme jongens zijn zo onzeker, waarom stuurt hun moeder ze niet even naar de dermatoloog en kopen ze geen gewone broeken...ik noem maar ff wat hoor.
pi_49270997
Goed ondertussen zijn we al weer een jaar verder, en jullie baby-tjes ook.
Zijn er nog ouders die hun mening willen bijstellen en ondertussen hun "mooie baby"hebben zien veranderen een lelijk peutertje ?
pi_49271232
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Indegatenhoupostje.
Lijkt me het ultieme topic dat uit de hand kan lopen.

Mijn moeder kwam er vroeger trouwens wel voor uit hoor!
Keken mensen in de kinderwagen en dan zei ze 'Wat is ze lelijk he?'.
Kan de TT verandert worden naar de uitspraak van die kleibint: wat een LIEF kindje
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_49271382
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:45 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Kan de TT verandert worden naar de uitspraak van die kleibint: wat een LIEF kindje
nee de titel dekt de lading.
topics over een "lief kindje"open jezelf maar
pi_49271645
Een lief kind
Uit: De zon gaat zinloos onder, morgen moet ze toch weer op, track 8: Een lief kind

Ach ja, verliefd, verloofd, getrouwd,
zo gaat dat in het leven
en het duurde ook maar even
of er hing een flinke luierregen
te drogen op Acaciaplein numero negen.
Het was heerlijk om te zien
vanuit ons huisje tegenover
op numero tien.

Maar ja, toen wilde Aaltje ook een kindje. En zo kon het dus gebeuren dat mijn vrouw zwanger raakte. Wanneer het een meisje werd, dan zou het Koreander gaan heten. We hoopten dan ook dat het een jongetje werd.

Kort voor de bevalling ben ik nog met Aaltje meegeweest voor een echo-onderzoek. We lopen daar zo de behandelkamer van de dokter binnen:...
Herman: "WAT MOET DAT HIER?!"
Dokter: "Goh", zegt de dokter, "ik werk hier."
H: "Dan is het goed."
D: "Kan ik u helpen?" zegt de dokter.
H: "Nee hoor, we kijken alleen maar even rond."
Aaltje: "Jawel!" zegt Aaltje. "Ik kom voor een echo-onderzoek."

Kort na de bevalling werd Korander erg geel. Ja gek he, ik vond het heel typisch. Geel ja. Dus ik bel de dokter op, ik zeg: "Dokter, ons kind dat wordt toch zo geel."
D: "Erg geel?" zegt dokter.
H: "Jah, ja behoorlijk geel ja."
D: "Jawel, maar ook dat je zegt uhm... goéd geel?"
H: "Ja, ja... goed, diep geel ja."
D: "Heeft ze ook spleetogen?" zegt de dokter
Nee, dat had ze niet.
D: "Fluit ze dan misschien?" zegt ie H: "Hoe bedoelt u?" D: "Ja, gewoon, dat ze heel de dag in een kootje op zo'n stokje zit te fluiten?"

Ja maar toch, met een half jaar kon ons dochtertje al een beetje fluiten. Ja warempel, wanneer ik haar in badje deed, dan begon ze spontaan te fluiten. Mijn vrouw zei ook al dat 80 graden te warm was.
Ja, dat is lachen met die kinderen.

De laatste tijd bijvoorbeeld zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.

Ik herinner me ook nog heel goed: Toen Koreander net geboren was, gebeurde het wel eens dat het kraambezoek naar de wieg liep zo van: "Hmmm...... dat is 't? Ja? Ja? Oh nou, Mooi kind hoor. Ja, 'tuurlijk is't een mooi kind, God, 't zou t zou geen mooi kind wezen zeg, nee, ben je gek. Nee, best wel een mooi kind."

Kijk, dat zou ik dus nooit doen; moet je niet doen. Wanneer een kind niet mooi is, dan zou ik niet gaan huichelen. Ja, ik weet ook wel, je kunt ook weer niet zeggen van: "Wat is dat een lelijk kind!" Dat kan niet, moet je ook niet doen. Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: "Het is een lief kind."
Onze buren bijvoorbeeld, die kregen een ontzettend lief kind. Toen heb ik ook heel eerlijk gezegd: "Dit is het liefste kind dat ik ooit heb gezien."

Zit nu ook in een tehuis voor lieve kinderen. Nee hoor, voor 't kind zelf is het beter hoor. Jawel, ja u kent de ouders niet. U weet niet waarover u lacht. U kent de thuissituatie niet. Het is beter zo. Onze buren gaan op een beetje typische manier met hun kinderen om. Zo geven ze hun kinderen macrobiotisch te eten. Terwijl toch uit onderzoek niet zo gek lang geleden heeft uitgewezen dat kinderen die macrobiotisch gevoed worden later een taalachterstand krijgen. Woorden als gehaktdag, kuiltje jus...

O nee, onze buren hebben een hele andere levensstijl dan wij. Zo hebben de buren voor hun gazon een motormaaier. Kijk, dat vinden wij weer overdreven luxe. Onze tuinman kan dat best wel met de hand doen.

Toch kan ik wel goed opschieten met die buren. Ik kan best wel goed overweg met de buren. Eens per jaar bijvoorbeeld dan knippen de buurman en ik gezamenlijk de heg. Wanneer het karwei geklaard is, dan zegt de buurman altijd gelijk: "zeg, ik zet even een kopje koffie, dan kom jij zodadelijk bij mij even een welverdiend kopje koffie drinken"

Dit jaar wou ik de buurman voor zijn, dus ik zeg: "Buurman, zet jij even koffie?"
pi_49271748
Ik weet wel wat je bedoeld, maar het is gewoon niet grappig.

Ik ben niet boos op je of zo, sterker nog ik vind jou heeeeel erg lief.
dus graag de TT niet veranderen
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:58:46 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49271757
Als je nou het topic doorgelezen had, had je kunnen zien dat die Herman Finkers grap vorig jaar al meerdere malen gemaakt is.
Zoals gebruikersnaam zegt, de TT van het topic is duidelijk genoeg.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:06:34 #90
62233 Jelief
ikke lief!
pi_49272084
Ik heb gezocht tussen de foto's maar verder dan gekke bekken trekkend of heel erg vies kind kom ik niet. Maarja ik heb dan ook al toegegeven dat ik een lelijke baby had (de eerste dag ofzo)dus tja...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_49272155
Wat is lelijk?

Er bestaan geen lelijke mensen in mijn optiek...

Vraag om een slotje...
Road kill collector would be appropriate
pi_49272229
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik weet wel wat je bedoeld, maar het is gewoon niet grappig.

Ik ben niet boos op je of zo, sterker nog ik vind jou heeeeel erg lief.
dus graag de TT niet veranderen
Je bent alleen een beetje teleurgesteld
Nee voor de kinderen hier, die deze klassieker niet kennen, dacht ik, weet je wat, kom, ik post hem nog effe, lekker.
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
Als je nou het topic doorgelezen had, had je kunnen zien dat die Herman Finkers grap vorig jaar al meerdere malen gemaakt is.
Zoals gebruikersnaam zegt, de TT van het topic is duidelijk genoeg.
jij dacht, dat ik een hele post vanaf het begin door ging trailen... Ik lees de TT en OP ..scan dan snel voor dichte concentratie van een zelfde user ...en dan douw ik mijn eigen geblaat op het WWW
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:50:50 #93
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_49273754
Ik was als baby ook lelijk Mn moeder vond van niet
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_49274157
quote:
heel zielig, want mijn broertje was een heel mooi kindje bijvoorbeeld en kreeg dus ook heel veel aandacht terwijl de leidsters dat lelijke jongetje walgend aan het verschonen waren..hij vertederde totaal niet zeg maar.
Ik moest heel hard lachen om deze opmerking
pi_49274235
Ik had als baby overigens best een guitig koppie...
Alleen jammer dat mijn moeder mijn haar subiet in het befaamde zeventiger jaren-bloempotmodel liet groeien. Dat deed toch wat af aan het geheel, zeg maar
pi_49277086
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:54 schreef mirannie het volgende:
Mijn dochter was de eerste paar maanden echt geen heel mooi kindje, maar gelukkig is ze goed opgedroogd
Dat vind ik over het algemeen als ze net uitgepoept zijn, 90% ziet er dan uit als, eh, een buitenaardse worm oid...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49286108
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:06 schreef Jelief het volgende:
Ik heb gezocht tussen de foto's maar verder dan gekke bekken trekkend of heel erg vies kind kom ik niet. Maarja ik heb dan ook al toegegeven dat ik een lelijke baby had (de eerste dag ofzo)dus tja...
toen ik dit las ben ik ook even gaan zoeken, en zag ineens dat er zelfs een competitie voor is.
dan kunnen ouders geld vedienen als ze de lelijkste baby hebben .

http://www.uglybabycontest.com/gallery/v/?g2_page=2
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:18:01 #98
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_49286306
Er zit een verschil tussen denken en zeggen. Mijn standpunt is: denken mag, zeggen is uitermate curieus. Subsidiair, een kroost heeft nog vele jaren om een volmaakt mens te worden. Daarna wordt een mens, wanneer lelijk, toch wel met de neus op de feiten gedrukt met de uiterlijke kenmerken en de beperkingen die het met zich meebrengt. Daar kan een lelijk persoon dus gaandeweg mee in aanraking komen. Omdat nu als ouder al aan te geven lijkt me een verkeerde opvoeding.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 08:30:03 #99
34891 melonovy
La Kutschie
pi_49293655
hahahaha, Yoram had enorm last van gewenningsplekjes na zijn geboorte, hij is verkozen tot fok! hormonster in 2005 hij was echt best grappig lelijk en gelukkig droogde hij al snel mooi op.

Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 12 mei 2007 @ 09:20:36 #100
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49293912
OMG, die foto is echt gruwelijk, mel.
Ik was hem net weer vergeten.

Serieus:
Ik vond Storm de eerste weken lelijk. En dat zei ik ook meteen tegen bezoek, alsof ik me schaamde voor hem. Ik vond hem net Ischa Meijer.
Nu vind ik hem prachtig en geweldig, maar in het begin niet, nee.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')