abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35802778
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:25 schreef Loena-tik- het volgende:
Girly, warm douchen sex hebben en ananas eten en het liefst allemaal tegelijk voor het beste resultaat (fijne avond nog)
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:32 schreef Luchtbel het volgende:
En neem vooraf vooral een blikje bitter lemon, werkt het niet dan heb je iig energie genoeg om Loenatiks lijst af te werken
hahaha stelletje mafkezen zijn jullie ook heh luchtbel en loena

Meld meld meld

zal ik er meteen bij zeggen dat ik soms weleens uitslaap :p (werd in dit geval wakker gebeld hahaha,anders lag ik denk nog wel tot 12 uur ofzo)

sugar - leuk dat je die kleine voelt zeg

hier verder nog niks aan de hand trouwens maar mocht het zover zijn horen jullie het wel hoor

ps: dit bericht wilde ik al anderhalf uur geleden posten,maar kwam iets tussen, kon m nu pas posten whehehe
pi_35802920
bitter lemon & ananashart zou ik toch afraden, want het werkzame stofje is kinine, en dus eigenlijk een gif. om je kind nou uit te drijven door middel van vergiftiging lijkt me niet echt de manier. ik begrijp ook niet dat die dingen nog altijd zo wijdverbreid als tip gegeven worden.
pi_35802956
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:17 schreef Girly het volgende:
ps: dit bericht wilde ik al anderhalf uur geleden posten,maar kwam iets tussen, kon m nu pas posten whehehe
haha gelukkig, het lijkt erop dat je de gezondere tip aan 't uitvoeren bent geweest.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:23:39 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35802972
Dat wist ik niet eens bixis.
pi_35803055
ik zet 't hier toch al jarenlang regelmatig neer, als de tip weer eens voorbij komt.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:30:21 #231
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35803147
Bix!! Dat wist ik ook helemaal niet.... En ik heb gewoon, lachend, een hele ananas opgegeten omdat mijn voorweeen niet doorzette. Nu voel ik me the Exorcist als jij over uitdrijven begint...! Ik ga mijn kind zo knuffelen...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:35:12 #232
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_35803282
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:22 schreef bixister het volgende:
bitter lemon & ananashart zou ik toch afraden, want het werkzame stofje is kinine, en dus eigenlijk een gif. om je kind nou uit te drijven door middel van vergiftiging lijkt me niet echt de manier. ik begrijp ook niet dat die dingen nog altijd zo wijdverbreid als tip gegeven worden.
Gelukkig is het ook zo dat dat je wel heel erg veel bitterlemon zou moeten drinken cq ananashart moet eten om jezelf/kind te vergiftigen of zou moeten nuttigen zodat het echt werkt. Tis idd een tip van niets, maar het klinkt altijd wel heel leuk

Zo snap ik die tip van veel vocht tot je nemen als je dikke voeten hebt ook niet

Ach het zijn allemaal goed bedoelde bakerpraatjes
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_35803304
alleen het (bittere) hart bevat kinine, dus de rest van de ananas kun je rustig eten hoor. en dat hart eten schijn inderdaad weeënopwekkend te werken, maar volgens mijn informatie dus echt om niet zulke positieve/gezonde redenen. seks daarentegen schijnt wel een goede manier te zijn: in sperma zit een stofje dat ook gebruikt wordt in de gel die ze inbrengen bij het inleiden.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:36:30 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35803321
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:35 schreef Loena-tik- het volgende:
Zo snap ik die tip van veel vocht tot je nemen als je dikke voeten hebt ook niet
Ik bedenk altijd maar dat vocht mss plakt bij het plassen dan of zo?
Beetje zoals een druppel water op het raam, die zoekt ook altijd een andere druppel op bij het naar beneden rollen...
pi_35803341
loena, het zal inderdaad vast nog om relatief onschuldige hoeveelheden gaan, maar het blijft een gif, dat lijkt mij niet goed voor zo'n klein babietje.
pi_35803543
Sugar, je kindje gevoeld

Ik heb mijnes niet gevoeld maar wel gezien!
Het heeft een hoofdje, een buikje, beentjes en armpjes.
EN: het hartje knipperde.
EN: het was er 1

Helaas geen foto want ze hadden geen printertje bij dat ding in het ziekenhuis.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_35803612
Dat veel drinken bij vocht vasthouden is volgensmij om de afvalstoffen en zouten af te voeren die ervoor zorgen dat je vocht vasthoudt.
pi_35803724
precies.

en snoopy, geweldig!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:51:27 #239
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35803779
Pfjieuw Snoop, wat een opluchting.
Gefeliciteerd!
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 11:53:12 #240
81992 Githa
pi_35803846
Snoopy goed nieuws man vrouw
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:13:40 #241
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35804463
Ja Snoopje leuheuk. Heel erg fijn
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:14:39 #242
24188 Belana
kloon van belana
pi_35804491
snoopy wat heerlijk!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:17:20 #243
108648 cattie
lieve moeder
pi_35804576
Snoopy, wat leuk!
pi_35804779
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:22 schreef bixister het volgende:
Nee ik lus geen ananashart, ik heb uberhaupt nooit ananas gelust tot ik eigenlijk zwanger was, dus lus alleen echt dat zachte, en bitterlemon drink ik wel,maar omdat ik het lekker vind, en zo'n fles haal ik eens in de zoveel tijd, dus zoveel kinine zal ik niet binnenkrijgen

ik denk dat alleen de sex tip het gezondst is hahahaha

snoopy goed nieuws jammer dat je neit de echo kan showen, maar het belangrijkste is dat alles goed is, nu genieten
pi_35804839
Daan wat jammer dat het is afgelopen in een miskraam. Sterkte

Sugar, heerlijk he als je je beebje voelt

Snoopy wat fijn dat alles goed is met je minisnoopy
pi_35804859
Girly, zorg dat wanneer je met je vriend weggaat hij over de meest slecht begaanbare wegen gaat rijden... Deed ik met Githa ook... en Jordy is er toch uitgekomen he.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_35804977
altijd weer spannend zo'n echo. Maar ik ben gerustgesteld
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:50:57 #248
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_35805631
DaanBanaan wat jammer dat je een miskraam hebt gehad altijd rot zoiets, begin je er net aan te wennen dat je een kindje krijgt, is dat weer weg. veel sterkte meid ook voor Rene!
pi_35805948
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:27 schreef Spooky4u het volgende:
Girly, zorg dat wanneer je met je vriend weggaat hij over de meest slecht begaanbare wegen gaat rijden... Deed ik met Githa ook... en Jordy is er toch uitgekomen he.
is hij het niet die dat doet maar zijn zusje, die ging gister met mij ff naar de tandarts en vergat rekening te houden met een hobbel waar we met een noodvaart overheen gingen, hahahahaha ging alle kanten op, zei nog tegen haar, je wilt wel heel graag dat dat kind komt

anders heb ik nog de spring en traploop variantentips van githa

daan- veel sterkte, net je eigenlijk eraan begon te wennen gebeurd er zoiets
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:12:43 #250
11682 Moonah
Jolie femme
pi_35806304
Ik heb mijn kindje vanochtend ook gezien!
Hartje klopte en hij bewoog! 8 weken en 2 dagen.
Wat ben ík blij dat ik assertief genoeg ben om me niet door een of andere assistente te laten afschepen.
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:53 schreef Moonah het volgende:
Ik ben ook doorgegaan met 'zeuren' toen ik door de gyn. vragenlijn werd afgescheept. "Nee mevrouw, uw DESdochterschap, gynaecologische ingrepen en uw leeftijd zijn echt geen indicatie voor een eerste controle door de gynaecoloog." Voelde niet goed, dus volgende dag weer gebeld, ik vind het moeilijk om zo maar op het oordeel van een assistente te vertrouwen. Dus overlegt ze met de dienstdoende gyn. "Nee, u kunt gewoon naar de verloskundige in de 12e week." Nah, zit je dan. Ik ben gisteren naar de huisarts geweest en mooi dat ik nu in de 9e week een afspraak met mijn gyn heb. . De groeten met hun protocollen en beleid. Ik wil gerust gesteld worden door mijn eigen gyn die mij van binnen en van buiten kent. Klaar.
Mijn gyn wil me graag begeleiden tijdens de zwangerschap. Ze zei zelfs: "Er is vooralsnog geen medische indicatie, maar vanwege je spanningen en onzekerheid of het wel allemaal goed gaat mag je bij mij blijven. We gooien het wel op je DESdochterschap."

Nu moet ik dus kiezen: naar de verloskundige of bij de gynaecoloog.
Ik zou van jullie graag willen weten wat voor jullie voor- en/of nadelen zijn van je controles door VK en/of gyn.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')