Ja, ik zie het, het houdt ook alweer op enzoquote:Op zondag 5 maart 2006 08:43 schreef Evil-Cherry het volgende:
Vanmiddag? Het smelt nu al hoor purplerose, ik zou nu gaan.
Mooie fotoquote:Op zondag 5 maart 2006 02:27 schreef firecow het volgende:
Kwam vanochtend tijdens het fotograferen deze wolk tegen.... Wat voor soort is dit ? OF is het gewoon een normale die er extreem bizar uitziet![]()
[afbeelding]
Mooie foto's hoor! En had jij gister sneeuw? Dude....quote:Op zondag 5 maart 2006 08:45 schreef purplerose het volgende:
Even snel een picje gemaakt voor het allemaal weer over is
deze is van gister
[afbeelding]
deze is van net
[afbeelding]
hier in het zuiden van Maastricht begint 't ookquote:Op zondag 5 maart 2006 10:20 schreef BretsiG het volgende:
Het gaat hier opeens flink tekeer en helemaal wit in 10 minuten (omgeving Maastricht)
Zwarte Woud, zuid Duitsland: 340cm sneeuwquote:Op zondag 5 maart 2006 11:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
in Zuid-Duitsland valt echt gigantisch veel sneeuw. Ligt op sommige plekken al een meter en daar komt vandaag nog 20-30 centimeter bij.
Inderdaad.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
klik
Eén klein gebiedje trekt precies over Maastricht.
Bedankt voor het meldenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:26 schreef Esto het volgende:
Attentie!! Een bericht van SpeedyGJ:
Kreeg net een smsje van hem, hij is op weg naar zijn vriendin. Maar ik moest jullie melden dat hij rechts van hem een rolwolk/ selfcloud ziet!! Kunnen jullie er ook rekening mee houden.
Ik heb zelf geen idee wat het betekent, maar jullie vast wel![]()
Voor zover het bericht
Dit is mijn 2de selfcloud van mijn levenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:43 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
En Speedy maar mekkeren dat hij "nooit wat krijgt"![]()
Heb nog nooit van mijn leven een rolwolk irl gezien![]()
Ja ik ben jaloers, mag ik? Ik moet het doen met een fantastische zonsondergang en 0,0 wind.
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden![]()
[..]
Dit is mijn 2de selfcloud van mijn levenheb foto's met mob gemaakt, zal ze binnenkort wel even posten
![]()
Vrijdag dus een prachtige bui gezien. Toen ik net van huis ging en de weg van Dokkum naar Leeuwarden nam zag ik daar echt prachtige buienwolken, helaas geen camera bij de hand gehad, later bleek deze buienwolken 1 lang gestrekte buienlijn te zijn waaruit dus daar een selfcloud ontstond! Prachtig gezicht was dat!
Zaterdag aantal buien gehad met hagel en sneeuw. In de nacht heeft het blijkbaar goed gesneeuwd.
Vandaag bracht ik haar terug naar enkhuizen, en ook deze keer zag ik weer enorme cb's + ijskappen, prachtig gezicht! Ook hier een aantal foto's van genomen met mijn mob.
Zo dit was dan even een kort verslagje
17 juli 2004, dat moet wel, of je lag te pitten toenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:01 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb volgens mij ook wel zulke wolken gezien, maar nooit zo sterk als in de foto's hierboven
Dat was een bui (Cumulonimbus) waar bijna de hele onderkant als neerslag op de grond terecht gekomen is... neerslag die uit het bovenste gedeelte valt kun je zien aan die valstrepen (Virga). Alleen de bovenkant van de bui is dus nog intact, vandaar dat het er zo maf uit ziet.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:27 schreef firecow het volgende:
Kwam vanochtend tijdens het fotograferen deze wolk tegen.... Wat voor soort is dit ? OF is het gewoon een normale die er extreem bizar uitziet![]()
[afbeelding]
Memorabele dagquote:Op zondag 5 maart 2006 22:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
17 juli 2004, dat moet wel, of je lag te pitten toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |