quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:06 schreef Esto het volgende:
[..]
Zullen we samen jaloers op Speedy gaan zijn?
Ik zag ze eerder ook (zo goed als) nooit. Maar heb het afgelopen jaar geprobeerd er goed op te letten en zeker een stuk of 6 keer een rolwolk/shelfcloud gezien (ookal waren ze niet allemaal even indrukwekkend). Dit jaar eigenlijk ook voor het eerst duidelijk mammatus gezien, zag ik eerst ook nooit. Je moet gewoon goed de buien/lucht in de gaten houden. Dan zie je 't vast welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:43 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
En Speedy maar mekkeren dat hij "nooit wat krijgt"![]()
Heb nog nooit van mijn leven een rolwolk irl gezien![]()
Ja ik ben jaloers, mag ik? Ik moet het doen met een fantastische zonsondergang en 0,0 wind.
temp loopt zelfs alweer lichtjes op daar,hier is het al bewolkt daar zal het nu ook wel bewolkt zijn dus strenge vorst word het niet vannachtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:04 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ik zag ze eerder ook (zo goed als) nooit. Maar heb het afgelopen jaar geprobeerd er goed op te letten en zeker een stuk of 6 keer een rolwolk/shelfcloud gezien (ookal waren ze niet allemaal even indrukwekkend). Dit jaar eigenlijk ook voor het eerst duidelijk mammatus gezien, zag ik eerst ook nooit. Je moet gewoon goed de buien/lucht in de gaten houden. Dan zie je 't vast wel![]()
Was wel lekker weer vandaag, maar geef mij maar weer wat winterse buien met shelfclouds en mammatus![]()
Nu mistig en goed koud aan het worden. Al -9,1 rond Lelystad:
[afbeelding]
Nu toch alweer -9,6.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:12 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
temp loopt zelfs alweer lichtjes op daar,hier is het al bewolkt daar zal het nu ook wel bewolkt zijn dus strenge vorst word het niet vannacht
als ik zo ff op de radarbeelden kijk is daar een bui overgetrokken vandaar de stijging denk ikquote:
Dat zou goed kunnen ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:24 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
als ik zo ff op de radarbeelden kijk is daar een bui overgetrokken vandaar de stijging denk ik![]()
bronquote:Of het op termijn flink gaat verzachten is twijfelachtig omdat hogedruk boven een ijzig Scandinavië tegengas geeft. In het Zweedse Karesuando werd vanochtend –39,1º gemeten, het Noorse Cuovddatmohkki meldde voor de tweede dag op rij ruim 40 graden vorst: het werd daar –41,3º.
Weerman Jan Visser, Monnickendam
3 maart 2006
Landgraaf ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
-1 hier in Maastricht.
Ik kijk juist erg veel naar de lucht, zeker in de zomer of als er buien aankomen. Zelfs op 17 juli had ik geen shelfcloud.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:04 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ik zag ze eerder ook (zo goed als) nooit. Maar heb het afgelopen jaar geprobeerd er goed op te letten en zeker een stuk of 6 keer een rolwolk/shelfcloud gezien (ookal waren ze niet allemaal even indrukwekkend). Dit jaar eigenlijk ook voor het eerst duidelijk mammatus gezien, zag ik eerst ook nooit. Je moet gewoon goed de buien/lucht in de gaten houden. Dan zie je 't vast wel![]()
Een combinatie van beidenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:54 schreef Xenwolfie het volgende:
Wat word er verwacht vandaag? Veel sneeuw of een zonnetje zoals nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |