gaan we vannacht ook wel weer krijgen denk ik.quote:Op zondag 12 maart 2006 09:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
strenge vorst in Twenthe, -10.1°C om 6:50![]()
[afbeelding]
Prachtig weer? Hier begint de bewolking steeds meer toe te nemenquote:Op zondag 12 maart 2006 09:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
gaan we vannacht ook wel weer krijgen denk ik.
prachtig weer overigens, vanochtend nog een klein sneeuwbuitje gehad zelfs.
quote:Sunday 12 March WEATHER WARNING The Met Office is warning that strong winds will continue to drift the lying snow across Scotland and Northern England. Travelling conditions will remain very difficult. Valid until 1800.
Sunday 12 March WEATHER WARNING Southerly winds will reach 70mph at times across the Shetland Islands. Travellers are advised to take extra care. Valid until 0300.
het is alweer lekker koud, zeker voor maartquote:
Tegen de -10 moet wel lukken denk ik, het is in ieder geval kraakhelder buiten.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef Hi_flyer het volgende:
Dit wordt een heerlijk koude nacht! Ik hoop op -14 of -15 ergens.
Moet lukken toch?
Omdat het een reeks is.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
En waarom komt dit topic niet meer omhoog?
Mijn moeder was hem al kwijtquote:Op maandag 13 maart 2006 16:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
En waarom komt dit topic niet meer omhoog?
Ja is ook een pic van 12 uur geleden.quote:Op maandag 13 maart 2006 06:07 schreef aloa het volgende:
In het oosten is het nog bijna -10
[afbeelding]
Kloptquote:Op maandag 13 maart 2006 18:02 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ja is ook een pic van 12 uur geleden.
Nou en? Ben dat ding dus gewoon een week kwijt geweestquote:
control F en ontplof in typen heb je hem zo gevonden hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 18:33 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Nou en? Ben dat ding dus gewoon een week kwijt geweestGa ik op lif. ook maar even onderin kijken
![]()
Nou ja goed, ontopic dan maar; het is hier fantastisch weer. Zonnig, sluierbewolking, geen wind. Jammer dat het zo verrotte koud is, anders had het echt geweldig weer geweest.
Heb gisteren in Holzminde (70km ten zuiden van Hannover) -15 gehadquote:Op zondag 12 maart 2006 09:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
strenge vorst in Twenthe, -10.1°C om 6:50![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |