Hier deden ze dat gewoon midden op de weg, vlak na een blinde bochtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:34 schreef mcDavid het volgende:
sneeuwballen van een meter hoog midden op de busbaan zetten is tof.
Bij iemand voor de voordeur ook.... jah ik weet die gaan naar binnen open maar het is wel apart als je die deur open trektquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:34 schreef mcDavid het volgende:
Weet ik veel..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoe kom ik er dan bij
Nahja... bier ofzo
He bahquote:
Bah! Ben je dr zó één? Zo'n hanggroepjongere die uit pure verveling zn mede-aardbewoners gaat dwarszitten?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:34 schreef mcDavid het volgende:
Lijkt me ook een graf-functie waar je nix aan hebt en voor krijgtquote:
Oohja... zeker!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bah! Ben je dr zó één? Zo'n hanggroepjongere die uit pure verveling zn mede-aardbewoners gaat dwarszitten?
!!
Mwoah, het lijkt me best grappig.... beetje met notes en slotjes gooien...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Lijkt me ook een graf-functie waar je nix aan hebt en voor krijgt
Dat is 5min leuk.... daarna niet echt meer denk ik. Kan me niet voorstellen dat het voldoening geeft ofzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mwoah, het lijkt me best grappig.... beetje met notes en slotjes gooien...
Beetje álle topics in je subforum doorlezen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mwoah, het lijkt me best grappig.... beetje met notes en slotjes gooien...
dat eerste is geen probleem, bagger herken je vrij snelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Beetje álle topics in je subforum doorlezen.
Beetje kalm en rustig proberen te blijven tegen zeikerds in FB.
Beetje honderd mails per dag van users krijgen met de meest idiote inhoud.
Ja die godvergeten kut huillies allemaal antwoord sturen... ik zou het puur haten zeg!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Beetje álle topics in je subforum doorlezen.
Beetje kalm en rustig proberen te blijven tegen zeikerds in FB.
Beetje honderd mails per dag van users krijgen met de meest idiote inhoud.
we wouden hem eigenlijk de discotheek speakers binnenrollen, maar toen we bij die busbaan kwamen werd het ons te zwaar, dus hebben we hem daar maar achtergelatenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bah! Ben je dr zó één? Zo'n hanggroepjongere die uit pure verveling zn mede-aardbewoners gaat dwarszitten?
!!
Speakers? In Delft?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
we wouden hem eigenlijk de discotheek speakers binnenrollen, maar toen we bij die busbaan kwamen werd het ons te zwaar, dus hebben we hem daar maar achtergelaten
oi! sterkte!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:57 schreef Pheno het volgende:
Collega heeft thuis een hartaanval gehad
Ligt in het ziekenhuis, komt er wel weer boven op, maar toch, zo oud is hij helemaal niet
Bah, niet tofquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:57 schreef Pheno het volgende:
Collega heeft thuis een hartaanval gehad
Ligt in het ziekenhuis, komt er wel weer boven op, maar toch, zo oud is hij helemaal niet
Ik heb er één van de beste bedrijfsfeestjes ooit gehad 14.gifquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
over het algemeen een kuttent... maar gisteravond in het café was het wel gezellig...
ok, ja dan ist misschien wel leuk...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb er één van de beste bedrijfsfeestjes ooit gehad 14.gif
Jah... voor et weekend hehquote:
Om die kleine in te laten schrijvenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:33 schreef mcDavid het volgende:
ik ben trouwens ff naar het gemeentehuis!
Jij hebt cu2.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:27 schreef wolfrolf het volgende:
Worden we lui met zn allen??! Dit BeF topic is al ruim 12 uur oud, en nog steeds niet vol!!!
BIER!Frituur!!
![]()
Goed matig indeedquote:
Ja eejquote:
watvoor bierquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja eejNiemand is perfect hè
Ik drink iig wel bier!
Dat moet toch wel iets goed maken?
Wat is dat?quote:
Hai Mt. Poppedopje.quote:
Kilkennyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
o.a. Hertog Jan, Grolsch, Palm en Kilkenny
je mag dan wel een goeie biersmaak hebben maar een cu2 is nogsteeds een onvergevelijk ietsquote:
Ik ook, topavondquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:16 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik heb gisteren geweldig genoten wat jij
okquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
je mag dan wel een goeie biersmaak hebben maar een cu2 is nogsteeds een onvergevelijk iets
Dat mochten RPP en die teringleider willenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:42 schreef Misstique het volgende:
Iedereen lunchen/weg/d00dt?
Niet zó over rpp en DL!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat mochten RPP en die teringleider willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |