Nee dat niet, dat zou helemaal klote zijnquote:
Geeen idee... een leuk verhaal waarop we kunne replyenquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Of je die gosert effe wat aandacht kan geven, 13.josti.
Het voordeel is dan weer dat je wat vaker kan kijken alsof je het in Keulen hoort donderen. En je weet dan hoe je dan moet kijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:05 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee dat niet, dat zou helemaal klote zijnverliefd op een meiske uit keulen...
Ik ga liever met de auto.... al heb ik geen idee wat je wilquote:
Dat is dan ook echt het enige voordeelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het voordeel is dan weer dat je wat vaker kan kijken alsof je het in Keulen hoort donderen. En je weet dan hoe je dan moet kijken.
Hij klonk in je hoofd waarschijnlijk erg grappigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het voordeel is dan weer dat je wat vaker kan kijken alsof je het in Keulen hoort donderen. En je weet dan hoe je dan moet kijken.
Ja of jij bent gewoon lomp.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Hij klonk in je hoofd waarschijnlijk erg grappig
Ofdat natuurlijkquote:
Nou, het is vrij duidelijk, maar waarschijnlijk moet je je kop er wat beter bij houden,quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ga liever met de auto.... al heb ik geen idee wat je wil
Hij moet zichzelf even op de rails brengenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, het is vrij duidelijk, maar waarschijnlijk moet je je kop er wat beter bij houden,,
,
.
Hij wil me weg hebben... toch heh.....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, het is vrij duidelijk, maar waarschijnlijk moet je je kop er wat beter bij houden,,
,
.
Ik dan graag wel een trein die hard gaat... kan je een traject aanraden ?!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hij moet zichzelf even op de rails brengen,
,
.
We have a winner.... ik zat laatst in de ICE, en die gaat wel hard.... pak hem dan tussen arnhem en de grens...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik dan graag wel een trein die hard gaat... kan je een traject aanraden ?!
De klap moet wel meteen dodelijk zijn
Dat pleziertje ga ik jou niet geven dat ik voor de trein springquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
We have a winner.... ik zat laatst in de ICE, en die gaat wel hard.... pak hem dan tussen arnhem en de grens...
hij gaat dagelijks 6 keer per dag heen en 6 keer terug.... en ik ga pas over 2 weken terug, als het meezit...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat pleziertje ga ik jou niet geven dat ik voor de trein spring
Mooi zo... was jij niet ooit moderator hier op fok!?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:31 schreef DeLeider het volgende:
[..]
hij gaat dagelijks 6 keer per dag heen en 6 keer terug.... en ik ga pas over 2 weken terug, als het meezit...
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Mooi zo... was jij niet ooit moderator hier op fok!?
Dat is een jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |