ow ik dacht dat wij met zijn 2en model zouden staanquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:58 schreef Kleintje het volgende:
Bingo...
ik wil wel fungeren als model om jou af te lossen.
En ik wil ook wel plaatjes schieten...
In de FOT-agenda gezetquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:13 schreef HMaster-II het volgende:
Morgen maar even een bezoekje brengen aan de studio.
Dat kloptquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:30 schreef Vliegvrager het volgende:
Leuk initiatief ditSympa van jullie om dit aan te bieden. Hou er wel rekening mee dat je ook in een grote studio niet met al te gek veel mensen tegelijk kan werken.
hey de kok komt ook als het mee zitquote:Op zondag 5 maart 2006 09:33 schreef Xilantof het volgende:
Tof van jullie.
En mij lijkt het zeker wel leuk
nope,quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:10 schreef Mauro het volgende:
Had ik al gezegd dat ik mee wil doen?
Helaasquote:
De studiomeet zal waarschijnlijk pas in oktober plaatsvinden LDquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Helaasmorgen is een te drukke dag. Anders had ik/we het zeker wel gedaan. de aankomende weekende voor de vakntie zijn sowieso bomvol.
Dat klinkt al beter. en is te plannen jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:57 schreef prupke het volgende:
[..]
De studiomeet zal waarschijnlijk pas in oktober plaatsvinden LD
Dus ik denk dat het wel te plannen is dan voor je?
Gezelligquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:03 schreef Loontjah het volgende:
Hey ik wil ook wel oefenen!
Ik woon vlakbij eindhoven
Mini model ook goed?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:47 schreef prupke het volgende:
fotgrafen hebben we nu 6
nu nog modellen ...
*noteertquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:10 schreef prupke het volgende:
[..]
euh 140/30=4.6 m2
no problemo
@ronald ergens in oktober
Er is nog geen datum (moet ff uittellen wanneer ik vrij ben in oktober)quote:Op zondag 2 juli 2006 03:35 schreef Emme-r-tje het volgende:
BB, Prupke: Is er al iets meer bekend? datum etc?
Ok, ik wacht geduldig af..quote:Op zondag 2 juli 2006 21:14 schreef prupke het volgende:
[..]
Er is nog geen datum (moet ff uittellen wanneer ik vrij ben in oktober)
zodar ik dat weet laat ik het weten in dit topic
niet het 2e en 3e weekend graag, want dan zit ik in Tjechiëquote:Op zondag 2 juli 2006 21:14 schreef prupke het volgende:
[..]
Er is nog geen datum (moet ff uittellen wanneer ik vrij ben in oktober)
zodar ik dat weet laat ik het weten in dit topic
Ik zal er rekening meehoudenquote:Op zondag 2 juli 2006 22:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
niet het 2e en 3e weekend graag, want dan zit ik in Tjechië
mag ik ook komen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:11 schreef kutvent het volgende:
Mag ik ook komen?
Bij deze dan. Ik zal proberen me netjes te gedragen itt de naam die ik draag
(slijm aan) goed modje....(slijm uit) vierde weekeinde ben ik net terug van vakantie, komt goed uit dus!!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:46 schreef prupke het volgende:
Het word de 29 ste oktober
nu weet ik het definitief![]()
Mods hebben invloed op me
Ik neem mijn K750i wel mee.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:12 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
mag ik ook komen?
wil ook wel wat foto's maken in de studio,
ps. kutvent kom je als model?
Pak je agenda en noteer : koken bij prup en bbquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:19 schreef Xilantof het volgende:
29 okt. phoe geen idee wat ik dan doe. maar ik zou er toch wel graag bij willen zijn,
noteerd u ook ff op mijn lijstquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:13 schreef diedrick het volgende:
[..]
(slijm aan) goed modje....(slijm uit) vierde weekeinde ben ik net terug van vakantie, komt goed uit dus!!!![]()
Ik snap het ook niet hoorquote:
Goed hequote:
Echt nietquote:
mompelt over grijs respect en zo anders heb ik het gevreten ....quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt nietZe trapt bij jou gewoon naar rechts
Graag gedaanquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:06 schreef blackbully het volgende:
[..]
en bedankt, heb nu pijn in mijn schenken
ik laat jou zo in de flitser kijken als je hier bent.quote:
Je doet je best maarquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:11 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik laat jou zo in de flitser kijken als je hier bent.
een beetje stoer kijken als ik een schop tegen de schenen heb gekregen![]()
gaat dan wel een extreem HI-key foto worden hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je doet je best maarIk heb nog wel een leuke portretfoto nodig
Geen probleem...hoe lichter, hoe beterquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:13 schreef blackbully het volgende:
[..]
gaat dan wel een extreem HI-key foto worden hoor![]()
ehhh jij denkt dat je als foto model ook maar iets te kiezen hebt?quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen probleem...hoe lichter, hoe beterWel met zonnebril natuurlijk....voor dat donkere accent in de foto
Ok....ik blijf wel ver weg van alle flitsers als ik er weer benquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:16 schreef blackbully het volgende:
[..]
ehhh jij denkt dat je als foto model ook maar iets te kiezen hebt?
geen bril, ogen open en op 30 cm afstand kijken naar mijn flitser.
en niet zeuren he![]()
euh prupke heeft verkeerd op de kalender gekeken de 29 ste is een zondag.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:46 schreef prupke het volgende:
Het word de 29 ste oktober
nu weet ik het definitief![]()
Mods hebben invloed op me
klanteninpikkerquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:00 schreef Shark.Bait het volgende:
Me thinks Sensei Ron ligt op het strand te bakken.
* Shark.Bait danst naakt rondjes rond het topic, onderwijl met een kip zwaaiend, tot het open gaat
je vergeet je kroontjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:00 schreef Shark.Bait het volgende:
Me thinks Sensei Ron ligt op het strand te bakken.
* Shark.Bait danst naakt rondjes rond het topic, onderwijl met een kip zwaaiend, tot het open gaat
Duizenden euro's aan apperatuur en meneer wil een pasfotoquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:11 schreef PdeHoog het volgende:
Je doet je best maarIk heb nog wel een leuke portretfoto nodig
Mijn stem heb je!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:34 schreef Kleintje het volgende:
Ik begrijp dus dat ik model kan/mag zijn???
Ik kijk even of wij nog op vakantie gaan, zo niet dan lijkt het me zeer boeiend!
Deze logica ontgaat mij totaal....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:34 schreef Kleintje het volgende:
Ik begrijp dus dat ik model kan/mag zijn???
Volgens mij zijn er wat posts verdwenenquote:
Daarom ontgaat me de logica, ik heb net die mailtjes zitten lezen en ik wordt er kotsmisselijk vanquote:Op maandag 17 juli 2006 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wat posts verdwenenMet name wat heen en weer gedoe over een zeker Ardennen-uitje.
Ik heb geen idee en ik heb er ook totaal geen behoefte aanquote:Op maandag 17 juli 2006 09:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daarom ontgaat me de logica, ik heb net die mailtjes zitten lezen en ik wordt er kotsmisselijk van
en ik vind het dus belachelijk dat Kleintje wel model wil staan op deze meeting. Gaan ze gezellig een kopje thee drinken daar?
Jij zou toch niet komen. Maak je niet zo druk joh.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:14 schreef Puckzzz het volgende:
He ja! Het is afgehandeld en nu gaan we allemaal weer gezellig schijnheilig leuk doen en gezellig meeten enzo....
mij niet gezien![]()
nee ik kom ook niet. bij bijna elke meeting is er gezeik voor of na. ik kom dus naar geen enkele meeting meer.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij zou toch niet komen. Maak je niet zo druk joh.
Niet helemaal waar. Er zijn zat meetings waar geen gezeik was hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 10:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee ik kom ook niet. bij bijna elke meeting is er gezeik voor of na. ik kom dus naar geen enkele meeting meer.
Be my guestquote:maar daarom mag ik dit gedoe nog wel hypocriet vinden...
Het zal vast en zeker een leuke meet worden idd en eentje waar we iets van kunnen opstekenquote:Op maandag 17 juli 2006 10:14 schreef Puckzzz het volgende:
He ja! Het is afgehandeld en nu gaan we allemaal weer gezellig schijnheilig leuk doen en gezellig meeten enzo....
WHZquote:Op maandag 17 juli 2006 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
maar ik stel voor dat we dit hier maar ff niet bespreken
De eerst volgende keer dat ik je zie krijg je een kipquote:Op maandag 17 juli 2006 12:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
WHZ
Zonde van dit zo mooi opgeschoonde topic
En ik ben door mijn kippen heen
schaap te zwaar voor je?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
WHZ
Zonde van dit zo mooi opgeschoonde topic
En ik ben door mijn kippen heen
Het zou leuk zijn als je de mogelijkheid hebt om te komen en je bent welkomquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:57 schreef Xilantof het volgende:
Ik zie dat het de 28ste is geworden.
Mijn status blijft dat hetzelfde.
Mijn toekomst is dusdanig raar dat er nog van alles kan gebeuren. Ik kan alleen nog geen helderheid geven of ik wel of niet kan. Hangt van wat zaken af die pas later bekend worden voor mij.
Ik houd jullie op de hoogte.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:03 schreef prupke het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als je de mogelijkheid hebt om te komen en je bent welkom
we zien het wel tegen die tijd
alles is te leren .....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik houd jullie op de hoogte.
owhja, en ik kan -niet-, ik herhaal *niet* koken![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik houd jullie op de hoogte.
owhja, en ik kan -niet-, ik herhaal *niet* koken![]()
Als jij het redelijk kan, kan ik het ook een klein beetje redelijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]bummer
gelukkig maar dat ik het wel redelijk kan
Laat je de cam toch in de studio liggen als je aan het koken bent?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als jij het redelijk kan, kan ik het ook een klein beetje redelijk![]()
Nee ik ga niet koken die dag.mijn cam hoeft niet naar kruiden te ruiken..
![]()
Tuurlijk niet.. Als je een model hebt, die ook kan koken, dan kan je daar ook een fotosessie bouwen... "Hot Cooking Chicks" HCC-dagenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
Laat je de cam toch in de studio liggen als je aan het koken bent?
Net zeg je nog dat je je camera niet naar kruiden wil laten ruiken...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:55 schreef HMaster-II het volgende:
Tuurlijk niet.. Als je een model hebt, die ook kan koken, dan kan je daar ook een fotosessie bouwen... "Hot Cooking Chicks" HCC-dagen![]()
En ga es naar je nest... anders komt dat A28 project nooit af![]()
![]()
Bij de weg....... Mijn autoradio is naar de tyfuswel cd's afspelen met geluid, maar geen display meer en geen bediening meer mogelijk)
stom duur ding
snif
snotter
![]()
FB!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]bummer
Mompeld iets over debsterrr cd´s bij bbq meetquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Bij de weg....... Mijn autoradio is naar de tyfuswel cd's afspelen met geluid, maar geen display meer en geen bediening meer mogelijk)
stom duur ding
snif
snotter
![]()
dat testen we dat weekend welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
FB!!
als het moet red ik me wel een beetjemaar ben geen keukenprins
Je bent niet de enige hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]bummer
thanx.quote:
ja en neequote:Op maandag 31 juli 2006 00:34 schreef freud het volgende:
Misschien rare vraag, maar zijn de verbindingen van de flitsers naar de camera universeel?
2?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:53 schreef freud het volgende:
We zullen zien! En uit je lijstje maak ik op dat jullie 4 flitsers hebben, maar op de foto zie ik er 2
Sorry we zitten helemaal vol.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:43 schreef Fidelick het volgende:
Zijn er nog modellen nodig..? Ik ben namelijk een vrij nieuw user, dus vraag me af of dit soort gelegenheden niet vooral in het teken van meetings staat. Was dus erg benieuwd!
Het spijt me zeer loontjah maar we zitten echt vol..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:07 schreef Loontjah het volgende:
Joh, mag ik niet mee?
Heb ik jou over het hoofd gezien dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:44 schreef Loontjah het volgende:
Gek, want ik heb al vanaf het begin ingeschreven
Whoops ja dus..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:52 schreef prupke het volgende:
[..]
Heb ik jou over het hoofd gezien dan?
ff kijken
niks meer van je gehoord.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:12 schreef Loontjah het volgende:
Ja zag het net pas, het is mijn spam email...
en nu de grote vraag:quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:37 schreef Loontjah het volgende:
Was niet persoonlijk aan jou bedoeld hoor !
Sorry, als het zo overkomt
loontjah wil je mij even een mailtje sturen aub?quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:37 schreef Loontjah het volgende:
Was niet persoonlijk aan jou bedoeld hoor !
Sorry, als het zo overkomt
thanx voor de vlotte mededeling dat je niet komt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:46 schreef Loontjah het volgende:
Ik kan helaas niet mee..
Ik ben dan een weekendje weg in de Ardennen, wat ik onderhand wel eens toe aan ben!
Uiteraard gaat de camera mee!!!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:50 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
thanx voor de vlotte mededeling dat je niet komt.
Het kan me niet schelen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:50 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
thanx voor de vlotte mededeling dat je niet komt.
Je hoeft je niet te verantwoorden over heo of wat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:47 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Het kan me niet schelen.
Als ik het eerder wist had ik het wel gemeld....
Ik heb gewoon te veel meegemaakt, en mijn vrienden hebben dit geboekt voor mij..
Maar natuurlijk ben je welkomquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:42 schreef An24 het volgende:
Luitjes...
Ik kom ook zeker, maar ik moet werken tot een uur of vier. Jaaaa dat doet deze ambtenaar ja. Helaas moet er overgewerkt worden om mijn huisje te kunnen betalen. Maar hoop nog wel welkom te zijn![]()
heeeesss aliveeeeeeequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:54 schreef Mauro het volgende:
*bump*
o was jij datquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zit al een half uur met jullie aan de foon. Ja?![]()
langerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zit al een half uur met jullie aan de foon. Ja?![]()
idd. Je zou d'r een punthoofd van krijgen..quote:
verkapte kijk mij eens zielig zijn en daarom geen rekening met de rest van de wereld te hoeven houden opmerkingquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:47 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Het kan me niet schelen.
Als ik het eerder wist had ik het wel gemeld....
Ik heb gewoon te veel meegemaakt, en mijn vrienden hebben dit geboekt voor mij..
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:05 schreef fraubitch het volgende:
[..]
verkapte kijk mij eens zielig zijn en daarom geen rekening met de rest van de wereld te hoeven houden opmerking
*petst op billetjes*quote:
Oeh.... pets op billetjesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*petst op billetjes*
moet ik met je meegaan en je handje komen vasthouden? hmm?![]()
als jij nou haar paard kidnapt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*petst op billetjes*
moet ik met je meegaan en je handje komen vasthouden? hmm?![]()
Dan neem ik die kleine. die past wel in een kofferbak. Of een boedelbak. Die kosten maar ¤ 20,- per dagquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:08 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
als jij nou haar paard kidnapt.
misschien dat ze dan haast maakt![]()
je kunt hem bij mij op stal zelfs onderbrengenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:08 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
als jij nou haar paard kidnapt.
misschien dat ze dan haast maakt![]()
Het schijnt dat ik dit weekend (of het weekend daarna) weer jouw kant op moet komenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je kunt hem bij mij op stal zelfs onderbrengen![]()
trailer lenen?![]()
Blaast die warme of koude lucht die fan van je ? en hoeveel toertjesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:49 schreef freud het volgende:
Ik zal ook een fan meenemen, ok?
Luchtverplaatsing (in m3/uur): 4675 (geen idee hoeveel toeren dat zijn)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Blaast die warme of koude lucht die fan van je ? en hoeveel toertjes
Ehm heb je er ook één met verwarming , ben en koukleum op dit moment.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:38 schreef prupke het volgende:
Luchtverplaatsing (in m3/uur): 4675 (geen idee hoeveel toeren dat zijn)
en koud natuurlijk
met studiolampen heb je het zo warm hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:49 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ehm heb je er ook één met verwarming , ben en koukleum op dit moment.
Dat vond ik als fotograaf vroeger al... en dan stond ik nog aan de koele kant van de lampen..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:26 schreef prupke het volgende:
[..]
met studiolampen heb je het zo warm hoor
aan de warme kant fotografeerd het ook redelijk lastig.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:13 schreef diedrick het volgende:
[..]
Dat vond ik als fotograaf vroeger al... en dan stond ik nog aan de koele kant van de lampen..![]()
Daar stapte ik alleen af en toe in om de flitsmeter af te lezen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:24 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
aan de warme kant fotografeerd het ook redelijk lastig.
heb je steeds slagschaduw van jezelf op het model.
(alleen als je het koud hebt is dat een goed idee )![]()
allemaal wapperend haar foto´s dan... ventilator op volle kracht..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:38 schreef prupke het volgende:
Ik hoop wel dat het wat gaat afkoelen buiten ...anders zweten we het hok uit zeg maar
we hebben ook nog een onguur en koud berghok dachten we net aan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:41 schreef diedrick het volgende:
[..]
allemaal wapperend haar foto´s dan... ventilator op volle kracht..![]()
![]()
Tja dat het een studiomeet heet wil niet zeggen dat er alleen in de studio geschoten mag worden..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:45 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
we hebben ook nog een onguur en koud berghok dachten we net aan.
daar wil ik ook wel iemand schieten zaterdag![]()
het is wat krap maar niet verlicht dus ook daar heb ik de flitsers nodigquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:48 schreef diedrick het volgende:
[..]
Tja dat het een studiomeet heet wil niet zeggen dat er alleen in de studio geschoten mag worden..![]()
onguur en koud berghok? namaakbloed bij de hand?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:45 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
we hebben ook nog een onguur en koud berghok dachten we net aan.
daar wil ik ook wel iemand schieten zaterdag![]()
nopequote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:58 schreef diedrick het volgende:
[..]
onguur en koud berghok? namaakbloed bij de hand?![]()
![]()
ehhh als we nog meer meets willen hebben kunnen we misschien beter niet aan wegwerpmodellen doen..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:00 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
nope![]()
heb wel een scherp messenset![]()
hmmm das waar.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:07 schreef diedrick het volgende:
[..]
ehhh als we nog meer meets willen hebben kunnen we misschien beter niet aan wegwerpmodellen doen..![]()
![]()
las ik laatst niet iets van ketchup met water of zo? In een ongure berging is m.i. best iets "griezeligs" te doen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:08 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hmmm das waar.
dan maar lieve shoot in plaats van met bloed
ik heb ook nog plakkaat verfquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:21 schreef diedrick het volgende:
[..]
las ik laatst niet iets van ketchup met water of zo? In een ongure berging is m.i. best iets "griezeligs" te doen...
Ja me hoela ik kom je halenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:13 schreef fraubitch het volgende:
ja sorry. ik kan niet.
ohquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:21 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hmm ik vrees dat jullie het dan beiden niet halen![]()
En als -Marjo- nu ook wat eerder aanwezig is, kan die de ramen zemen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:27 schreef PKfotografie het volgende:
alleen als je van schoonmaken houd mag je eerder komen.
hebben nog een wc en badkamer die geschrobt mogen worden.
ps. zonder objectieven kom je er niet in
Hoelaat ben je er vanavond?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En als -Marjo- nu ook wat eerder aanwezig is, kan die de ramen zemen.![]()
![]()
![]()
Gaat gezellig worden morgen![]()
Maar zonder jou geen charlies angels shoot *pruillipje*.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:26 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ohin dat geval kan ik dus serieus niet
hoelaat sta je voor me deur?
Zo vroegquote:
Ik denk tegen 20:00 uur, maar dat weet ik niet heul zeker.. Ik denk niet dat ik een uurtje eerder weg mag omdat ik ik hier al om 07:30 op kantoor was...quote:
Zeg het maar. Hoe laat moet ik je komen ophalen?quote:
Hapjes eten zijn altijd goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:10 schreef HMaster-II het volgende:
Ik denk tegen 20:00 uur, maar dat weet ik niet heul zeker.. Ik denk niet dat ik een uurtje eerder weg mag omdat ik ik hier al om 07:30 op kantoor was...Maar ik ga wel een hapje onderweg doen... Of even met Mauro comuniceren dat wij samen ergens een hapje doen...
Dan kan ik de tijd een beetje verschuiven.......
![]()
En ik heb m'n geclaimde bed in de auto liggen![]()
Credits naar degene die het bed heeft uitgeleend.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zeg het maar. Hoe laat moet ik je komen ophalen?
[..]
Hapjes eten zijn altijd goed
Uhuh.... maar echt bloed krijg je uit je kleren door ze een nachtje in koud water te laten weken - met plakaatverf wordt dat wat lastiger denk ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:24 schreef prupke het volgende:
[..]
ik heb ook nog plakkaat verfkan ook goed door voor bloed en vooral als het nat is
Naar mijn weten kan je plakkaatverf gewoon uitwassen (van zowel model als kleding)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:13 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Uhuh.... maar echt bloed krijg je uit je kleren door ze een nachtje in koud water te laten weken - met plakaatverf wordt dat wat lastiger denk ik.
Dus moet je keuzes maken.... wil je het model hergebruiken of de kleding in goede staat kunnen terugbrengen??
lig ik apart?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:27 schreef prupke het volgende:
[..]
Naar mijn weten kan je plakkaatverf gewoon uitwassen (van zowel model als kleding)
ps me heeft bruine bonensoep gemaakt![]()
ik weet niet jullie van plan zijn met die verf, maar ik heb voor een foto voor 'kleuren' ooit eens vingerverf gebruikt. ging prima uit mijn kleding en kost geen drolquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:13 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Uhuh.... maar echt bloed krijg je uit je kleren door ze een nachtje in koud water te laten weken - met plakaatverf wordt dat wat lastiger denk ik.
Dus moet je keuzes maken.... wil je het model hergebruiken of de kleding in goede staat kunnen terugbrengen??
vlgs mij hebben we afgesproken dat we niet aan wegwerpmodellen doen, dus overleven doe je het wel...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:25 schreef Lord Dreamer het volgende:
Met al dat bloed en zo, ehmm kom ik ook weer levend thuis ? of villen jullie me daar ter plaatsen, want dan moet ik toch wat voorzorgsmaatregelen nemen
Dat villen bewaren we voor een andere meetquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:25 schreef Lord Dreamer het volgende:
Met al dat bloed en zo, ehmm kom ik ook weer levend thuis ? of villen jullie me daar ter plaatsen, want dan moet ik toch wat voorzorgsmaatregelen nemen
ohw god , dat ligt nog afgelegener......quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat villen bewaren we voor een andere meet
Kloptquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:25 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
ohw god , dat ligt nog afgelegener......
heb ik whisky en slagroom in huis gehaald speciaal voor de irish coffee's...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
Klopt , in iedergeval zijn we er , alleen dat slapen denk ik niet.
Kan deze ook wel waarderen..mine, mine, minequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:54 schreef prupke het volgende:
[..]
heb ik whisky en slagroom in huis gehaald speciaal voor de irish coffee's...
blijven ze niet overnachten
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Kan deze ook wel waarderen..mine, mine, mine![]()
Overnachten niet, maar je gaat ons toch niet direct na de koffie de deur uit schoppen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:54 schreef prupke het volgende:
[..]
heb ik whisky en slagroom in huis gehaald speciaal voor de irish coffee's...
blijven ze niet overnachten
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:12 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Overnachten niet, maar je gaat ons toch niet direct na de koffie de deur uit schoppen?
Toch?
*puppy eyes opzet*
Ik hoor net dat de deur op slot gaat voordat jullie gaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:12 schreef Phoenixx het volgende:
Overnachten niet, maar je gaat ons toch niet direct na de koffie de deur uit schoppen?
Toch?
*puppy eyes opzet*
hoor net dat jij pakquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:21 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik hoor net dat de deur op slot gaat voordat jullie gaan
Kan jij anders niet zo'n hendig sjiek pak met van die mooie lange mouwen regelen voor Mauro?quote:
In combinatie met dat ongure berghok van hen... draaf je niet echt door..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:34 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Kan jij anders niet zo'n hendig sjiek pak met van die mooie lange mouwen regelen voor Mauro?![]()
(Nep)bloed dat uit zijn mondhoek sijpelt...
Verwilderde blik in zijn ogen...
"Charlie's Angels meet Hanibal Lector" als thema voor een fotoshoot![]()
Of draaf ik nu door?![]()
Jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:34 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Kan jij anders niet zo'n hendig sjiek pak met van die mooie lange mouwen regelen voor Mauro?![]()
(Nep)bloed dat uit zijn mondhoek sijpelt...
Verwilderde blik in zijn ogen...
"Charlie's Angels meet Hanibal Lector" als thema voor een fotoshoot![]()
Of draaf ik nu door?![]()
Misschien wel helemaal nix, das juist het gevaarlijke: de onvoorspelbaarheidquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:51 schreef Mauro het volgende:
Hahahahahhahhahhahahhahahahhhahahha
Dat wordt lachen morgen
Mauro een pak slaag, een pak, verwilderd en een shoot
Ik zal wel een zien.
* Rustig afwacht wat er allemaal met Mauro gaat gebeuren *
Eh... niet per definitie in die volgorde, maar zeer waarschijnlijk:quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:51 schreef Mauro het volgende:
* Rustig afwacht wat er allemaal met Mauro gaat gebeuren *
Waarbij ik graag wil aantekenen dat eventuele uitbreidingen mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:51 schreef Mauro het volgende:
Mauro een pak slaag, een pak, verwilderd en een shoot
Wij ook.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:51 schreef Mauro het volgende:
Ik zal wel een zien.
Zonder twijfel!quote:
Dat zeg ik!quote:
Parkeerplaats Boterpotplein.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ehm waar kan je ergens goed parkeren bij jullie ? Ik zie één groot voetgangers gebied ?
en we zijn compleetquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ah.. mooi zat ik in iedergeval in de juiste hoek te zoeken
't Was erg gezelligquote:
Waar?quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
't Was erg gezellig![]()
![]()
Nu is de rest bezig naar bed te gaan.... Niet dat dat nog gaat lukken met die ADHD-ers hier....![]()
Als jij es over de rand van je laptop monitor kijkt.. en dan groepje...quote:
Ik wens jullie heeeeel veel sterktequote:Op zondag 29 oktober 2006 12:29 schreef PKfotografie het volgende:
zoooooo......
huis is weer leeg
tijd voor de grote schoonmaak
Wat zij zegtquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik wens jullie heeeeel veel sterkte![]()
![]()
Was gezellig, bedankt voor leuke en leerzame avondje![]()
HM2quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:37 schreef PKfotografie het volgende:
geen probleem.
bij wie doen we dit de volgende keer?
bij freud? of HM2?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Uhuh, aangezien de eerst komende drie jaar er voor mij nog geen studio in zit![]()
Zeur nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:40 schreef PKfotografie het volgende:
maar maar maar........
dat is zo ver rijden
Dat is vast wel mogelijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeur niet
Doet me er trouwens aan denken dat ik donderdag in Assen moet werken. Eens kijken of ik woensdag bij HM2 kan blijven pitten
quote:
Zeg PK, hoe heette de visagiste ook al weerquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:09 schreef PKfotografie het volgende:
eerste foto's van mijn hand
fotograferende fotters in de kelder
[afbeelding]
[afbeelding]
de visagiste was Janet Vonk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeg PK, hoe heette de visagiste ook al weerZal de Irish Coffee geweest zijn denk ik
![]()
Daar was ik dus mee bezig. Bedanktquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:15 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
de visagiste was Janet Vonk.
ps. zouden jullie bij de goed gelukte foto's en dus showcase haar naam willen vermelden.
dankjewel.
Zou je misschien het email adres van Ingrid naar mijn fokmail kunnen mailen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:17 schreef PKfotografie het volgende:
ik begin alvast op F5 te rammen
Wow, die ogen!quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:30 schreef freud het volgende:
Even een fotootje wat extreem getrokken in voorbereiding op het echte werk:
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:30 schreef freud het volgende:
Even een fotootje wat extreem getrokken in voorbereiding op het echte werk:
[afbeelding]
Ik krijg bij de ZW versie meteen een oude film gevoel bij, daarom wou ik 'm zo graag in ZW zien, en mijn gevoel werd bevestigdquote:
uhuh, ik heb daar nog meer variaties van...ze heeft er echt superogen voor, dus daar ga ik zeker nog eventjes op door!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik krijg bij de ZW versie meteen een oude film gevoel bij, daarom wou ik 'm zo graag in ZW zien, en mijn gevoel werd bevestigd
je had de flitser iets lager kunnen zetten zodat de schaduw van haar neus wat schuiner loopt (de 45º regel) nu zit ie er als een klein donker snorretje onderquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:53 schreef freud het volgende:
Ook FB was zo lief om de lens te vermaecken:
[afbeelding]
Ja, ik was vergeten om een flitser onder haar hoofd te zettenquote:Op maandag 30 oktober 2006 07:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je had de flitser iets lager kunnen zetten zodat de schaduw van haar neus wat schuiner loopt (de 45º regel) nu zit ie er als een klein donker snorretje onder
nah het doet niet veel af aan de foto an sich, de aandacht trekt toch naar de mooie haar-actie.quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:23 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, ik was vergeten om een flitser onder haar hoofd te zetten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |