ow ik dacht dat wij met zijn 2en model zouden staanquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:58 schreef Kleintje het volgende:
Bingo...
ik wil wel fungeren als model om jou af te lossen.
En ik wil ook wel plaatjes schieten...
In de FOT-agenda gezetquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:13 schreef HMaster-II het volgende:
Morgen maar even een bezoekje brengen aan de studio.
Dat kloptquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:30 schreef Vliegvrager het volgende:
Leuk initiatief ditSympa van jullie om dit aan te bieden. Hou er wel rekening mee dat je ook in een grote studio niet met al te gek veel mensen tegelijk kan werken.
hey de kok komt ook als het mee zitquote:Op zondag 5 maart 2006 09:33 schreef Xilantof het volgende:
Tof van jullie.
En mij lijkt het zeker wel leuk
nope,quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:10 schreef Mauro het volgende:
Had ik al gezegd dat ik mee wil doen?
Helaasquote:
De studiomeet zal waarschijnlijk pas in oktober plaatsvinden LDquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Helaasmorgen is een te drukke dag. Anders had ik/we het zeker wel gedaan. de aankomende weekende voor de vakntie zijn sowieso bomvol.
Dat klinkt al beter. en is te plannen jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:57 schreef prupke het volgende:
[..]
De studiomeet zal waarschijnlijk pas in oktober plaatsvinden LD
Dus ik denk dat het wel te plannen is dan voor je?
Gezelligquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:03 schreef Loontjah het volgende:
Hey ik wil ook wel oefenen!
Ik woon vlakbij eindhoven
Mini model ook goed?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:47 schreef prupke het volgende:
fotgrafen hebben we nu 6
nu nog modellen ...
*noteertquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:10 schreef prupke het volgende:
[..]
euh 140/30=4.6 m2
no problemo
@ronald ergens in oktober
Er is nog geen datum (moet ff uittellen wanneer ik vrij ben in oktober)quote:Op zondag 2 juli 2006 03:35 schreef Emme-r-tje het volgende:
BB, Prupke: Is er al iets meer bekend? datum etc?
Ok, ik wacht geduldig af..quote:Op zondag 2 juli 2006 21:14 schreef prupke het volgende:
[..]
Er is nog geen datum (moet ff uittellen wanneer ik vrij ben in oktober)
zodar ik dat weet laat ik het weten in dit topic
niet het 2e en 3e weekend graag, want dan zit ik in Tjechiëquote:Op zondag 2 juli 2006 21:14 schreef prupke het volgende:
[..]
Er is nog geen datum (moet ff uittellen wanneer ik vrij ben in oktober)
zodar ik dat weet laat ik het weten in dit topic
Ik zal er rekening meehoudenquote:Op zondag 2 juli 2006 22:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
niet het 2e en 3e weekend graag, want dan zit ik in Tjechië
mag ik ook komen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:11 schreef kutvent het volgende:
Mag ik ook komen?
Bij deze dan. Ik zal proberen me netjes te gedragen itt de naam die ik draag
(slijm aan) goed modje....(slijm uit) vierde weekeinde ben ik net terug van vakantie, komt goed uit dus!!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:46 schreef prupke het volgende:
Het word de 29 ste oktober
nu weet ik het definitief![]()
Mods hebben invloed op me
Ik neem mijn K750i wel mee.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:12 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
mag ik ook komen?
wil ook wel wat foto's maken in de studio,
ps. kutvent kom je als model?
Pak je agenda en noteer : koken bij prup en bbquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:19 schreef Xilantof het volgende:
29 okt. phoe geen idee wat ik dan doe. maar ik zou er toch wel graag bij willen zijn,
noteerd u ook ff op mijn lijstquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:13 schreef diedrick het volgende:
[..]
(slijm aan) goed modje....(slijm uit) vierde weekeinde ben ik net terug van vakantie, komt goed uit dus!!!![]()
Ik snap het ook niet hoorquote:
Goed hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |