Kan dat niet zo gemaakt worden dan? Scheelt jullie werkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad niet. Het staat nu centraal, thanks.
Dan zou je bepaalde users die rechten moeten geven, of iedereen. Dat is nogal omslachtig, en iedereen die rechten geven werkt niet. Het is een kleine moeite voor ons, en het is geen ramp als het even niet centraal staat als er een nieuwe geopend wordt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kan dat niet zo gemaakt worden dan? Scheelt jullie werk
meeste reeksen worden dezelfde users gestart, die weten het op den duur wel.
Dat zegt meer over jou dan over het topic.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:33 schreef McCarthy het volgende:
lerares onderpiesen
open ik moet hartstikke lachen om mijn eigen OP
Dat heeft waarschijnlijk wat te maken met je 'games-crew' tagje.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:44 schreef Strolie75 het volgende:
Als ik in de Gijsjes-reeks wil posten krijg ik deze melding:
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
done, dus hij kan wel weer open denk ik he.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:06 schreef Snakey het volgende:
Loik, maar ik zou hem even verkleinen ..-._---_-.-
Neuh, topics over het feit dat je een nieuw icoon hebt zijn geen leuke topics. Dat icoon zien we vanzelf wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
done, dus hij kan wel weer open denk ik he.
het is toch ONZquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over het topic.
En hij overschrijdt de grens van 100 kb.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, topics over het feit dat je een nieuw icoon hebt zijn geen leuke topics. Dat icoon zien we vanzelf wel.
Klopt, maar jouw topic was geen ONZ-topic, dat was een BAG-topic.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:31 schreef McCarthy het volgende:
dan mag je onz topics openen
Niet meerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:29 schreef NJ het volgende:
[..]
En hij overschrijdt de grens van 100 kb..
Dus wat ik zeg is onzin?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Size of file: 100.11 KB (102510 bytes)![]()
Een topic over hoe je je afstandbediening noemt..., leuk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:41 schreef Flyswatter het volgende:
Namen voor voorwerpen die binnen je gezin zijn ontstaan...
Oh?
Het ging niet om de afstandsbediening. Of was het topic niet duidelijk genoeg voor jou?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een topic over hoe je je afstandbediening noemt..., leuk.![]()
Zit je lekker veilig zo achter je kloon?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:45 schreef Flyswatter het volgende:
[..]
Het ging niet om de afstandsbediening. Of was het topic niet duidelijk genoeg voor jou?
En ga jij me maar niets uitleggen over humor.
Nogmaals, wat is mis met het topic.
Ik post er nooit maar wil toch even deze ff neer zetten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zit je lekker veilig zo achter je kloon?
Het was niet ONZ waardig, dat was wat er mis mee was.
Dat ben jij ook niet en toch ben je er mod...quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zit je lekker veilig zo achter je kloon?
Het was niet ONZ waardig, dat was wat er mis mee was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |