Slappe hap.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:57 schreef Dagonet het volgende:
Of ruggengraatloze?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:59 schreef Insomaniac het volgende:
N.
Ik kan jou weer opschrijven bij het lijstje potentatentiëlen?quote:
Zeg eens on-Insoos heel snel achter elkaar?quote:
Ik ben best een potentiele Inso ja. Wieso?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kan jou weer opschrijven bij het lijstje potentatentiëlen?
Bwuh, ik deed het nog ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zeg eens on-Insoos heel snel achter elkaar?
Alsof je bezopen bent, man!.
Ja ook nog steeds. Weinig drama en tragedie. Saai he.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja Nouque, nog immer gelukkig.
Jij ook?
Ik heb geen reeks geopend! Echt niet!quote:
Doe het nog eens met een mond vol M&M's of pinda's?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bwuh, ik deed het nog ook.!
En daarna moest ik gniffelen!!
MUUS..
Saai is soms best fijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:04 schreef Nouk het volgende:
Ja ook nog steeds. Weinig drama en tragedie. Saai he.
Er zijn hier ergens nog chocolate chip cookies!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Doe het nog eens met een mond vol M&M's of pinda's?
Eerst kauwen tot je genoeg kruimels in je mond hebt en dan weer proberen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Er zijn hier ergens nog chocolate chip cookies!
Reeksen open...? Hmm. De reeks waar ik altijd op afstem (zie history) niet...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:04 schreef Stofje het volgende:
Ik had telefoon. En nu zijn alle reeksen weer open. Tyfus. Thalys. Etcetera Etcetera.
Leugens! Vuyghe leugensch!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:06 schreef Nouk het volgende:
Dat is zo. Foto's van een nieuwe huis e.d. zien we nog wel he!
Je gaat stinkie achterna.
Twoetswenbword vwies.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Eerst kauwen tot je genoeg kruimels in je mond hebt en dan weer proberen..
Wanneer gaan jullie samen ophokken?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:08 schreef Nouk het volgende:
Schattig hoor.
Maar je moest wel hardop lachen!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Twoetswenbword vwies.
Wonwinswoows.
Als we allebei een baan hebben afgestudeerd zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie samen ophokken?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef Insomaniac het volgende:
[NR #1] Hier verder
Bagger. Slot enzo. Genoeg SC te over elders op het forum. Reeksenstop. Blabla.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:24 schreef BB_Koning het volgende:
Waarom zijn reeksenstops in het leven geroepen?![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:00 schreef Jerruh het volgende:
I..
ach reeksenstop. alleen ter vermaak van de allesbehalvezwartkleurtjes. niets meer niets minder.
Alsof jou dat ook maar ene zak boeit.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:30 schreef NJ het volgende:
Is alles alweer open?
Het zal me inderdaad jeuken of die reeksen open blijven of gesloten worden.quote:
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Het zal me inderdaad jeuken of die reeksen open blijven of gesloten worden.
Oef.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |