Stofje verveelt zich ofzoquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:46 schreef blieblie het volgende:
Ow... We waren nog niet bij 300![]()
.
Naja...![]()
Een kerel met (toendertijd) 100 posts die op onzin werd gezet omdat er niemand anders onzin wilde modereren. Wel een beetje respect voor de mod die op 1 avond zijn post aantal wist te verdubbelen. Dat lukt niemand meerquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:48 schreef ArTiC het volgende:
Stofje kan de modgriep krijgen
wtf is stofje btw?
De dag dat ik me registreerd lukte me dat al...van 1 naar 2 postsquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:49 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wel een beetje respect voor de mod die op 1 avond zijn post aantal wist te verdubbelen. Dat lukt niemand meer.
Jij bent geen mod. En ook nooit geweestquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De dag dat ik me registreerd lukte me dat al...van 1 naar 2 posts
Nee..selectief lezen is hipquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jij bent geen mod. En ook nooit geweest.
Wel goed lezen hé.
Weet ik veel, meestal begin juli volgens mijquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:53 schreef blieblie het volgende:
Lost..... at the loveparade.....
Hmmmm... Dat was dit jaar toch weer?
Wanneer is dat Feb?
Wij ook tochquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:55 schreef blieblie het volgende:
Stofje is nog selectief ook. Enschede en Die pillendraaiers gaan gewoon door.
15 juli 2006quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:55 schreef febster het volgende:
[..]
Weet ik veel, meestal begin juli volgens mij
eindhoven en zeelst uiteraard!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:58 schreef Jerruh het volgende:
jullie durven.
en waar hebben de mensen carnaval gevierd?
tienertoer gedaan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:59 schreef febster het volgende:
Eindhoven, valkenswaard, eindhoven, maastricht, eindhovenen jij?
Met een fiets, trein en bus, en de benenwagen kom je een heel eindquote:
eindhoven eindhoven eindhoven eindhoven eindhovenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:59 schreef febster het volgende:
Eindhoven, valkenswaard, eindhoven, maastricht, eindhovenen jij?
johquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:08 schreef FlowDesign het volgende:
Don't blame stofje, het kwam van bovenaf. You know who...
Heel goed knulquote:
Ik heb zojuist vernomen dat het als grapje bedoeld was om alle reeksen te sluiten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
joh.
alsof stofje er baat bij heeft dat reeksen slutien.
Via je usual/incrowd channelsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb zojuist vernomen dat het als grapje bedoeld was om alle reeksen te sluiten.
Dus we gaan gewoon lekker verder.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb zojuist vernomen dat het als grapje bedoeld was om alle reeksen te sluiten.
spuit elfquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hoe is het met je ultrarelaxte hardeschijfquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:48 schreef blieblie het volgende:
Bier hier bier hier!!
Woei, hoef morgen pas om 10 uur naast mijn ultra relaxde bed te staan.
quote:McFit rettet die Loveparade!
Am 15. Juli 2006 findet in Berlin wieder die größte Party der Welt statt. Dank der finanziellen Unterstützung von McFit als Hauptsponsor feiert die Loveparade 2006 ihre Wiederauferstehung.
Es wird also laut, wenn wir am 15. Juli endlich wieder den Ausnahmezustand ausrufen und den Großen Stern zum größten Dancefloor der Welt machen!
Dit geneuzel alleen al is voldoende om deze hele reeks de nek om te draaien, als de reeks alleen hier uit bestaat...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:08 schreef FlowDesign het volgende:
Don't blame stofje, het kwam van bovenaf. You know who...
Deze reeks bestaat voornamelijk hier uit:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit geneuzel alleen al is voldoende om deze hele reeks de nek om te draaien, als de reeks alleen hier uit bestaat...
quote:Onzin voor je leven!
Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor.
Ruikt lekker hèquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:55 schreef Ingridh007 het volgende:
Goedemorgen, ik ruik een rel!
http://frontpage.fok.nl/crew/25805quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:16 schreef silverpearl het volgende:
Wat is een modje?
En waarom hebben ze het vorige topic gesloten?![]()
bepaalde mensen vinden het gewoon gezellig hier.... mensen die neit uit omstreken eindhoven hoeven hier gewoon niet komen....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit geneuzel alleen al is voldoende om deze hele reeks de nek om te draaien, als de reeks alleen hier uit bestaat...
Hmmz, appart :quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:33 schreef silverpearl het volgende:
Heeft iemand al eens op stemwijzer Eindhoven gekeken?
Moeilijk hè, lezen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
bepaalde mensen vinden het gewoon gezellig hier.... mensen die neit uit omstreken eindhoven hoeven hier gewoon niet komen....
laat ons lang leve de lol hier vieren.... en ga enschede anders relle
Sorry Jer, ben niet meer bij de Rechter geweest. Vooruitgang, Wildeman, Irish, Santiago, daar wel overigens. Wildeman was het leukste trouwens.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eindhoven eindhoven eindhoven eindhoven eindhoven
alles bij de rechter, moest werken,
woensdag haringhappen @ lempke!
ik ha dje zelfs illegaal gesmstquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:28 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Sorry Jer, ben niet meer bij de Rechter geweest. Vooruitgang, Wildeman, Irish, Santiago, daar wel overigens. Wildeman was het leukste trouwens.
Voel je je aangesproken ofzo?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij relnichtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ha dje zelfs illegaal gesmstmaar goed het was echt te druk @ de rechter
nog steeds verdwenenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij relnicht
Hoe staat het nu met je scootah trouwens?
Is het weer carnaval geweest?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:17 schreef silverpearl het volgende:
He Jerruh heb je nog meer van die leuke foto's.
Het liefst helemaal naakt![]()
waarschijnlijk tot ieders verrassing hier kom ik uit op de SPquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:37 schreef silverpearl het volgende:
Ik kom uit op nieuw rechts.
FYI: Jerre valt niet op meisjesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:17 schreef silverpearl het volgende:
He Jerruh heb je nog meer van die leuke foto's.
Het liefst helemaal naakt![]()
Waaaat?quote:Op de A2 rond Eindhoven moet een maximumsnelheid van 80 km/u worden ingevoerd.
Ik Leefbaar Eindhoven en dan de PvDA, zie ze geen van tween zitten. Ook de andere grote partijen zie ik niet zitten. Zakkenvullers.quote:
Bij mij staan SP en Groenlinks gelukkig zo ver in het rood als maar kanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarschijnlijk tot ieders verrassing hier kom ik uit op de SP![]()
Net als alle verkeerslichten in Eindhoven, ook roodquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef gr8w8 het volgende:
SP hoort ook rood, dus da's mooi.
Ik dus ookquote:
Verkeerslichten? Kom jij nou uit Eindhoven?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Net als alle verkeerslichten in Eindhoven, ook rood
Zie je wel dat je diep van binnen het met me eens bentquote:
Wan ellendequote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:05 schreef amaranta het volgende:
Verkiezingsprogramma
De Partij van de Toekomst vindt dat er meer moet worden gefeest, zodat er een sfeer ontstaat waarin iedereen wat gemoedelijker met elkaar omgaat. De partij denkt dat te bereiken door onder andere de volgende maatregelen: - invoering van een ministerie van Feestzaken met PvdT-leider Johan Vlemminx als minister;
- landelijke feestdagen (verkiezingsdag wordt nationale feestdag, carnaval wordt landelijk feest, vijf mei wordt een nationale feestdag, Nationale Handschuddag);
- - invoering warme maaltijden op basisscholen;
Het is Op op op op op... op z'n kantjuuuhhh!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:05 schreef amaranta het volgende:
ellende
Neuken met een PvdA condoomquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:50 schreef _DeBje_ het volgende:
Anders staan ze gisteren van de PvdA comdooms uit te delen op Stratumseind...
KEIHARD de sociaalste![]()
Zekersquote:
Nee dat hoeft niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:09 schreef blieblie het volgende:
Dus als ik overmorgen naar de plastische chirurg ga voor een totale makeover moet ik de foto van Jerre meenemen... Mmmkee... Ik zal het onthouden.
Je dingetjes staan niet goedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:56 schreef blieblie het volgende:
Ik compenseer het broddelwerk van mijn ouders gewoon met heerlijke verse homemade appeltaart 8)
[imghttp://www.treedee.net/muk/taart.jpg[/img]
Colaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:56 schreef blieblie het volgende:
Je weet nie-eens how I look like.
Ik compenseer het broddelwerk van mijn ouders gewoon met heerlijke verse homemade appeltaart 8)
[afbeelding]
Ikquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:59 schreef amaranta het volgende:
Heb jij die taart gemaakt of je buurman?
Slecht voor de lijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Age of fruity enlightenment!
Werk aan de winkelquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:23 schreef febster het volgende:
Opgezwolle
Eigen Wereld
Gekkenhuis
Hoedenplank
Elektrostress
Écht he, wat een tering vet albumquote:Op zondag 5 maart 2006 00:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Werk aan de winkel
Balans
Passievrucht/Bosmuis
Made in NL
Ik had ook kunnen zeggen dat je eruit ziet als een lelijke smurf en dat plastische chirurgie jou echt niet meer kan helpen, maar dat doe ik niet, ik ben een keertje aardigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:56 schreef blieblie het volgende:
Je weet nie-eens how I look like.
[afbeelding]
Jij hebt hem echt niet gezien he....quote:Op zondag 5 maart 2006 11:47 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen zeggen dat je eruit ziet als een lelijke smurf en dat plastische chirurgie jou echt niet meer kan helpen, maar dat doe ik niet, ik ben een keertje aardig![]()
Ik heb gezegd dat hij zo ook goed was, en toen zei hij dat ik dat niet kon weten.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij hebt hem echt niet gezien he....![]()
Ik vind dat Blieb er best mag wezen.... maar dan wel van de appeltaart afblijven!![]()
Nee natuurlijk niet Zuid-Oost Brabant. Die NSB-ers doen het samen met Wegmisbruikers, die *kuch* objectieve verkeersshow. Een andere benaming ookwel: De grote Koos Spee show.quote:aftiteling Blik op de Weg:
Met dank aan de volgende politieregio's: (...), Midden en West-Brabant, (...).
quote:RIJSWIJK - Flinke sneeuwbuien en hagel hebben maandagmorgen gezorgd voor veel overlast voor het verkeer in het midden van het land. Het winterweer veroorzaakte files die tegen 08.30 uur opliepen naar rond de 600 kilometer, bijna driemaal zo lang als op een 'normale' maandagochtend.
De verkeersellende concentreerde zich vooral rond Utrecht. "De A12 tussen Den Haag en Utrecht en tussen Arnhem en Utrecht is een parkeerplaats, de A2 tussen Den Bosch en Utrecht en vanuit Amsterdam naar Utrecht en de A27 vanaf Breda zitten vol", zei een woordvoerder. Ook op de A6 vanuit Urk reed het verkeer stapvoets of stond stil.
De buien trokken vanuit het westen binnen en verschuiven in de loop van de ochtend richting het zuidoosten.
altijd makkelijk.... eentje op mijn kamer...quote:Op maandag 6 maart 2006 09:19 schreef blieblie het volgende:
Smerige prijsvraag is dat.
Spam je eigen forum vol met minibanners van je gamespagina. Ben benieuwd hoeveel MS daarvoor betaald.
En wat moet ErwinEHVNL met nog een Xbox 360? Beetje zinloos, nietwaar?
Collega van mij vertrok om 7.00 uit Helmond en stond na anderhalf uur pas voor Vughtquote:
De max. van 300 posts blijft. En voor nu moeten de modjes het inderdaad centraal zetten. Maar dat is een kleine moeite.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:36 schreef blieblie het volgende:
Betekend dit dat er geen max aan het aantal posts in een topic zit?
Of moeten jullie mods voortaan elke keer de reeks handmatig omzetten.
Ah kee... Tikkeltje omslachtig voor jullie maar het werktquote:Op maandag 6 maart 2006 11:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
De max. van 300 posts blijft. En voor nu moeten de modjes het inderdaad centraal zetten. Maar dat is een kleine moeite.![]()
Misschien komt er nog wat voor, maar voor nu is het een kleine extra handeling voor ons. Maar volgens ons komt het ten goede aan de overzichtelijkheid. En zit het niet zo in de weg voor de "hardcore reeksen haters".quote:Op maandag 6 maart 2006 11:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ah kee... Tikkeltje omslachtig voor jullie maar het werkt.
Ik vind het een mooie oplossing voor de reeksenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien komt er nog wat voor, maar voor nu is het een kleine extra handeling voor ons. Maar volgens ons komt het ten goede aan de overzichtelijkheid. En zit het niet zo in de weg voor de "hardcore reeksen haters".![]()
das een damesschoen, niet dan??quote:Op maandag 6 maart 2006 12:01 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Hoe fout.
Eigenlijk wel erg kewl fout.
Als je die gaat halen héquote:Op maandag 6 maart 2006 12:01 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Hoe fout.
Eigenlijk wel erg kewl fout.
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:51 schreef febster het volgende:
[..]
Als je die gaat halen hé
VNU heeft tweakers.net trouwens overgenomen
Ja dat doen ze natuurlijk niet vermeldenquote:Op maandag 6 maart 2006 15:54 schreef blieblie het volgende:
[..]Ja??
Voor hoeveel euro mag Femme exclusieve BMW Z3tjes halen?.
Daar heb je vast wel andere bronnen voorquote:Op maandag 6 maart 2006 15:57 schreef febster het volgende:
[..]
Ja dat doen ze natuurlijk niet vermelden
Van webwereld.nlquote:Een overnamebedrag is niet bekendgemaakt.
Yeah! Allemaal vanavond op partij van de toekomst stemmenquote:PLAN: Vrije Tijd
Leuk voor iedereen
Over 4 jaar is er veel meer te beleven in Eindhoven en zal er ook rekening mee worden gehouden dat het betaalbaar zal zijn voor iedereen. Het is belangrijk dat er voldoende ontspanningsmogelijkheden zijn en dat er grote en kleine evenementen georganiseerd worden die toegankelijk zijn voor alle inwoners van Eindhoven. De gemeente zal bijdragen in een evenwichtig Vrije Tijd Beleid. Het zal leuk worden voor iedereen.
Partij van de Toekomst heeft de volgende doelen voor ogen:
Partij van de Toekomst is voorstander van voldoende subsidies voor Sport en Kunst en cultuur. Alle gesubsidieerde culturele instelling dienen jaarlijks één evenement te organiseren die voor inwoners van Eindhoven gratis toegankelijk zijn.
Het Van Abbe Museum blijft onderdeel van het gemeentelijk apparaat en getracht wordt mede door middel van investeringen van bedrijven het museumbezoek voor alle inwoners van Eindhoven gratis wordt.
PvdT wil meer accommodaties beschikbaar stellen aan jongeren en hangplekken creëren op plaatsen die zo min mogelijk overlast bezorgen aan omwonende. Alles dient in samenspraak met de buurtbewoners te worden gedaan. Jongeren willen we aansporen hierin samen te werken om de accommodaties tot een succes te maken.
Verbeterde leefkwaliteit voor ouderen ontwikkelen in overleg met ouderen. Zolang de gemeente subsidies aan PSV versterkt wil PvdT dat ouderen de gelegenheid krijgen om per jaar één gratis wedstrijd voetbal bij PSV bij te wonen.
Muzikanten, ontwerpers, dansers, acteurs en kunstenaars dienen in de gelegenheid te worden gesteld om cursussen te geven tegen betaalbare tarieven. Zij kunnen in samenwerking met de gemeente bijzondere wijkactiviteiten organiseren zoals, straattheater, muziekfestivals, toneel en andere kunsten.
Groen is belangrijk voor ons welzijn en daarom wil PvdT voldoende groen plaatsen voor recreatie. De recreatie plaatsen dienen ingericht te zijn met voldoenden picknickplaatsen, speeltuinen, wandelpaden en horecagelegenheden.
PvdT wil ruimere openingstijden voor horecagelegenheden in geheel Eindhoven.
't is triest .. maar die lui hebben best een goed programma.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Yeah! Allemaal vanavond op partij van de toekomst stemmen.
met starters bedoelen ze eigenlijk allochtonenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:54 schreef gazylady het volgende:
Morgen!![]()
Dadelijk maar eens stemmen ja... en wel op de PvdA![]()
De enige partij met als speerpunt meer -en betaalbare- woningen voor starters..
Pssst... klik er eens opquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:38 schreef omegaproject het volgende:
Wat is er toch met die Xbox usericons ?
Dan heb je jezelf niet goed geinformeerd meissie....Dat heeft d66 namelijk ook als speerpuntquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:54 schreef gazylady het volgende:
Morgen!![]()
Dadelijk maar eens stemmen ja... en wel op de PvdA![]()
De enige partij met als speerpunt meer -en betaalbare- woningen voor starters..
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
met starters bedoelen ze eigenlijk allochtonen
Echt niet...quote:
Preciesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Echt niet...
Ze hebben in Geldrop bijv. geen partij van de toekomst (als het goed is).
Daarnaast zijn vrijwel alle standpunten niet doorschuifbaar omdat veel standpunten over gemeente Eindhoven gaan en niet over gemeente Geldrop-Mierlo
En wat heb je gestemd?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:50 schreef Partygurl het volgende:
Maar goed
Nog iets gebeurd vandaag?
Ik kom vanavond op tv..en jawel..op een of andere weertse lokale omroep
Gezellig..als de burgemeester langskomt terwijl je net 30kids een `rondleiding`geeft door t stemlokaal..
Ronaldinhoquote:
Gio speelde gewoon de balquote:
Heerlijk.... Die ga ik ook een keer gebruiken als ik ergens ongedwongen ga solliciterenquote:Geachte heer/ mevrouw,
Via deze weg wil ik u informeren dat het mij een puik plan lijkt dat ik bij uw bedrijf kom te werken. Ik zal geen lang verhaal schrijven over hoe geweldig ik u bedrijf toch vind. Laten we eerlijk zijn: u wilt aan het einde van de dag gewoon dat het werk af is en ik wil aan het eind van de maand gewoon mijn geld, zodat ik mijn rekeningen kan betalen.
Groetjes,
De sollicitant.
Want?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:14 schreef ErwinEHVNL het volgende:
opschieten dan... vanavond moet PSV weer voetballen... dan loopt het misschien wel weer storm
Ik geloof dat ie in Engeland staat.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:10 schreef daNpy het volgende:
Koppeling van VDT?
Volgens mij niet, of hij moet daar staan
Ik ken wel de F3's uit het DAF museum welke niet mee mochten doen omdat ze te snel waren
Een F1 motor met VDT koppeling is ook niet zo fijn om te horenquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:07 schreef FlowDesign het volgende:
Heb je die Williams F1 wagen met koppeling van VDT weleens gezien?
Die reed destijds 2 sec. sneller op Silverstone dan de 'gewone' Williams F1 van dat jaar, maar Bernie Ecclestone liet het feest dus niet doorgaan![]()
En nu bepalen ze ook alleen de schakelmomenten, de computer/bak doet de rest.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Een F1 motor met VDT koppeling is ook niet zo fijn om te horen.
Verder hoeven de coureurs dan niet meer te schakelen waardoor het ook een beetje suf wordt. Een F1 race met automaten is ook geen zak aan, juist omdat op het juiste moment schakelen toch wel behoorlijk wat invloed heeft op het verloop van de race.
slecht geslape?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
Want?
Lijkt me juist niet.
En al dat gezeik over storm lopen enzo, dit topic loopt niet uit zichzelf hoor.
En van lui die 1 keer per dag komen melden dat het rustig is gaat het nog minder vooruit omdat op zo een melding geen zak te antwoorden/ verder op te discussieren valt.
Kortom, als je vindt dat hier meer input nodig is. Doe dat dan...
Niet eens. Tis alleen zo enorm suf gezeik altijd. Het was overigens helemaal niet alleen aan jouw gericht, aan alle lui die al weken lang alleen maar ff komen melden dat het niet loopt of dat het stil is.quote:
Dat doe jij toch al?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:17 schreef blieblie het volgende:
Of ben je zo iemand die in de kroeg op een vrouw afstapt en af gaat wachten tot ze wat zegt?
En wanneer ze niets zegt, tegen der te zeggen, tjoh! wat ben jij suf zeg! Om vervolgens om te draaien en andere dingen te gaan doen.
Zal het nooit meer doen BBquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:14 schreef Mex_ het volgende:
Relaxed, al die icon's
Dit topic gaat alweer bijna een week mee![]()
1 Mei.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Zal het nooit meer doen BB![]()
Hoe is het met Accenture, wanneer ga je beginnen?
D66, dat is mijn oude Biologie leraarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:48 schreef amaranta het volgende:
Ik heb op Dhr Fred Dijsselbloem gestemd
Tot vrijdag stage uitzitten, daarna CGR afrondenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:08 schreef Mex_ het volgende:
[..]
NetjesTot die tijd nog beetje parttime Wieneren en appeltaarten bakken?
Jammer PSVquote:
Die goal van Fredquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:44 schreef FlowDesign het volgende:
Volgend jaar weer een kans...
Die van mij ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:13 schreef omegaproject het volgende:
[..]
D66, dat is mijn oude Biologie leraar
Heb jij ook op 't Kempenpoort gezeten?quote:Op donderdag 9 maart 2006 07:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die van mij ook
Zn baard liep over in zn borsthaar
Wow!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:15 schreef blieblie het volgende:
Tering.
Snie leuk om te zien voor PG. Schofterige laffe klootzakken.
Wij hadden een BIC pen, een kleine colafles en een schaar ter beschikking... je zoog alleen te veel 'lucht' aan wanneer je aan de 'drinkkant' begon te zuigen. (de BIC pen steek je in de zijkant van de fles, onder waterniveau en daar steek je de joint dan in) Dijselbloem had wat met kauwgom het zaakje luchtdichtgemaakt rond de pen. En met een stukje blik (ofzo) had ie een soort van Chillum gemaakt om de hash in te doen... met wat staalwol als gaas zodat het er niet in valt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:33 schreef FlowDesign het volgende:
Hahahageniaal.
Ik heb die ook nog ooit eentje gemaakt met een grote colafles en een PVC-buisje en een zelfgemaakte houten chillum. (Chillum is waar je de wiet of hash in doet.) Werkte als een trein![]()
Ik ben oudquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:43 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Heb jij ook op 't Kempenpoort gezeten?![]()
Ik zag 'm vandaag pas op het nieuws want ik had Arsenal - Real Madrid opgezetquote:
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:40 schreef blieblie het volgende:
Vraagje aan de webdevvers.
Kan je in een onChange van een <SELECT> twee php functies aanroepen?.
trial & errorquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:54 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kweenie, ziet er raar uit.
onChange="selectmaand($maand),selectdag($dag, $jaar)"
Ik heb wel meer vrouwen een Valentijnskaartje gestuurd hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:39 schreef Partygurl het volgende:
zow flow wat heb ik gehoord?
Von een kaartje sturen met valentijn en nu wil je iets met dr gaan drinken?
Dan heb je hierbij je ontzettend positieve indruk van het kaartje vernacheltquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb wel meer vrouwen een Valentijnskaartje gestuurd hoor
Idd, wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dan heb je hierbij je ontzettend positieve indruk van het kaartje vernachelt.
Beter dan geen kaartje(s) sturen of erger nog: niemand kennen om ze aan te sturenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dan heb je hierbij je ontzettend positieve indruk van het kaartje vernachelt.
Ik neem aan dat je niet op mij doelde want ik voel me allerminst aangesprokenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Beter dan geen kaartje(s) sturen of erger nog: niemand kennen om ze aan te sturen
Maar ze waren ook niet allemaal van serieuse aard hoor, die kaartjes.
Een soort van wanhoopsdaad?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb wel meer vrouwen een Valentijnskaartje gestuurd hoor
Nee ik sprak even in het algemeenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:56 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet op mij doelde want ik voel me allerminst aangesproken.
En dat moest ik je gewoon vertellenquote:
Valentijn is zóóó afgezaagd....quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Beter dan geen kaartje(s) sturen of erger nog: niemand kennen om ze aan te sturen
Maar ze waren ook niet allemaal van serieuse aard hoor, die kaartjes.
weet je zeker dat de notatie die je moet gebruiken ddmmjjjj is?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:36 schreef blieblie het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom PHP de maand met het nummer 3 telt als februari.
In wat voor land leven de developers van PHP![]()
![]()
*kuch* e-cards *kuch*quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:29 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Valentijn is zóóó afgezaagd....
Dat jíj daar nog in trapt zeg, had ik niet verwacht eigenlijk ...
De kampbak onder de Porsches, nee dank jequote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:36 schreef FlowDesign het volgende:
Doe mij zo eentje: http://www.spr1.ch/index2.cfm
Er worden er maar 10 gebouwd
Hij droeg soms een bril ja maar was behoorlijk mager. Nee ik bedoel die jongen die zelfmoord heeft gepleegd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:29 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Valentijn is zóóó afgezaagd....
Dat jíj daar nog in trapt zeg, had ik niet verwacht eigenlijk ...
@amaranta
Als je die gezette kleine kerel met een brilletje bedoelt -> ja ... laatste jaar HAVO bij in de klas gezeten
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:09 schreef r8ality het volgende:
Het wordt inderdaad een T-splitsing. Maar even vermijden in de spits.
Tering, nog zo een chaos T-splitsingquote:Vanaf maandag 6 maart wordt de rotonde tussen NS-station en de Bijenkorf in een klein half jaar omgebouwd tot T-kruising. „De situatie wordt vergelijkbaar met die aan de andere kant van het 18 Septemberplein bij de Lichttoren“, zegt gemeentelijk projectleider R. Schepers.
Zojuist kwam ik er langs... was er een vrouwtje gewoon op de linker baan gaan rijden; frontaal tegen een bus aanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
[..]
Tering, nog zo een chaos T-splitsing.
Waarom maken ze niet zo een verkeersplein als die ene in Den Bosch, is nog leuker.
Conversatieve ik: Imho moet het 18 Septemberplein gewoon een rotonde blijven.
Wat is/was er verkeerd aan de situatie danquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
[..]
Tering, nog zo een chaos T-splitsing.
Waarom maken ze niet zo een verkeersplein als die ene in Den Bosch, is nog leuker.
Conversatieve ik: Imho moet het 18 Septemberplein gewoon een rotonde blijven.
Ik heb in de Admirant stage gelopen met uitzicht op dat kruispunt en je wil niet weten hoe vaak mensen daar kromme manoeuvres uithalenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat is/was er verkeerd aan de situatie dan
arme jijquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
De mijne... Zodat ik 1 Mei lekker uitgerust het werkslavenleven in kan.
In jou tijd wel hequote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:35 schreef amaranta het volgende:
Studenten, die hebben toch eeuwig vakantie?
Ik heb een half jaar weinig vakantie en/of vrije dagen gehadquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:35 schreef amaranta het volgende:
Studenten, die hebben toch eeuwig vakantie?
Ja he?quote:
goed antwoordquote:
Als er iemand niet spijbelde dan was ik het wel. Ik was er echt altijd.quote:
Ik ben er zojuist langsgereden vanaf de Fuutlaan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:38 schreef blieblie het volgende:
Ghe, wie heeft de ellende op het 18 septemberplein al gezien?
Ze gaan dat hele plein overhoop trekken.
Daarom doen ze ook die opfriscursus, don't ya thinkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:09 schreef FlowDesign het volgende:
Ik doe als ISA-module dus een Opfriscursus Engels (je moet toch iets doen voor die studiepunten) maar daar zit ook een aantal meiden van de PABO bij. Nou echt hilarisch tot tenenkrommend zeg ik je
Ze weten nog niet eens wat het woorde 'burglar' betekent. Of 'plumber', weten ze ook niet.
En dat moet dan les gaan geven aan de kinderen van dit land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |