Altijd, S, altijd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:42 schreef Stofje het volgende:
Houden jullie nog van me? Hebben jullie nog respect voor me? Kijken jullie nog tegen me op?
Nóg? Dat suggereert dat we dat ooit gedaan hebben, Stof.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:42 schreef Stofje het volgende:
Houden jullie nog van me? Hebben jullie nog respect voor me? Kijken jullie nog tegen me op?
Als je wilt kan ik zo twee of drie quotes van je tevoorschijn toveren die dat beamen, Inso.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nóg? Dat suggereert dat we dat ooit gedaan hebben, Stof.
Iedereen liegt op internet, dat zou jíj toch moeten weten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als je wilt kan ik zo twee of drie quotes van je tevoorschijn toveren die dat beamen, Inso.
Gaat wel weer open, straks.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:46 schreef Jerruh het volgende:
ehm, vanwaar de plostelinge reeksenstop? had dat niet iets subtieler gedaan kunnen worden, op zijn minst? just a question.
Mensen met een homo afwijking kunnen voortaan terecht in R&P.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:46 schreef Jerruh het volgende:
ehm, vanwaar de plostelinge reeksenstop? had dat niet iets subtieler gedaan kunnen worden, op zijn minst? just a question.
En mensen met marginale herseninhoud krijgen een ban? zijn we ook van jou af.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mensen met een homo afwijking kunnen voortaan terecht in R&P.
Nee, ik ben veel te fragiel om bespreurd te worden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sexy
tot die tijd
bespreur ik inso
op msn
gnagnagna![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Niet volhouden, pffffrrrt. Slappe modkneuzen van tegenwoordig..
mooi, zie ik je daar voortaan!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mensen met een homo afwijking kunnen voortaan terecht in R&P.
verdomd mensch, doe er nou es wat aan!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, ik ben veel te fragiel om bespreurd te worden..
Dan blijven er geen mods over, mên.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:51 schreef SPK het volgende:
Kunnen er ook debiele moderators op zwart gezet worden
Ik noem een Terminator
Goed punt welquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan blijven er geen mods over, mên.
Een uitzondering hêr en dêr daargelaten.
JK!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan blijven er geen mods over, mên.
Een uitzondering hêr en dêr daargelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |