Stofje verveelt zich ofzoquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:46 schreef blieblie het volgende:
Ow... We waren nog niet bij 300![]()
.
Naja...![]()
Een kerel met (toendertijd) 100 posts die op onzin werd gezet omdat er niemand anders onzin wilde modereren. Wel een beetje respect voor de mod die op 1 avond zijn post aantal wist te verdubbelen. Dat lukt niemand meerquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:48 schreef ArTiC het volgende:
Stofje kan de modgriep krijgen
wtf is stofje btw?
De dag dat ik me registreerd lukte me dat al...van 1 naar 2 postsquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:49 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wel een beetje respect voor de mod die op 1 avond zijn post aantal wist te verdubbelen. Dat lukt niemand meer.
Jij bent geen mod. En ook nooit geweestquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De dag dat ik me registreerd lukte me dat al...van 1 naar 2 posts
Nee..selectief lezen is hipquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jij bent geen mod. En ook nooit geweest.
Wel goed lezen hé.
Weet ik veel, meestal begin juli volgens mijquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:53 schreef blieblie het volgende:
Lost..... at the loveparade.....
Hmmmm... Dat was dit jaar toch weer?
Wanneer is dat Feb?
Wij ook tochquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:55 schreef blieblie het volgende:
Stofje is nog selectief ook. Enschede en Die pillendraaiers gaan gewoon door.
15 juli 2006quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:55 schreef febster het volgende:
[..]
Weet ik veel, meestal begin juli volgens mij
eindhoven en zeelst uiteraard!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:58 schreef Jerruh het volgende:
jullie durven.
en waar hebben de mensen carnaval gevierd?
tienertoer gedaan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:59 schreef febster het volgende:
Eindhoven, valkenswaard, eindhoven, maastricht, eindhovenen jij?
Met een fiets, trein en bus, en de benenwagen kom je een heel eindquote:
eindhoven eindhoven eindhoven eindhoven eindhovenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:59 schreef febster het volgende:
Eindhoven, valkenswaard, eindhoven, maastricht, eindhovenen jij?
johquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:08 schreef FlowDesign het volgende:
Don't blame stofje, het kwam van bovenaf. You know who...
Heel goed knulquote:
Ik heb zojuist vernomen dat het als grapje bedoeld was om alle reeksen te sluiten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
joh.
alsof stofje er baat bij heeft dat reeksen slutien.
Via je usual/incrowd channelsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb zojuist vernomen dat het als grapje bedoeld was om alle reeksen te sluiten.
Dus we gaan gewoon lekker verder.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb zojuist vernomen dat het als grapje bedoeld was om alle reeksen te sluiten.
spuit elfquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hoe is het met je ultrarelaxte hardeschijfquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:48 schreef blieblie het volgende:
Bier hier bier hier!!
Woei, hoef morgen pas om 10 uur naast mijn ultra relaxde bed te staan.
quote:McFit rettet die Loveparade!
Am 15. Juli 2006 findet in Berlin wieder die größte Party der Welt statt. Dank der finanziellen Unterstützung von McFit als Hauptsponsor feiert die Loveparade 2006 ihre Wiederauferstehung.
Es wird also laut, wenn wir am 15. Juli endlich wieder den Ausnahmezustand ausrufen und den Großen Stern zum größten Dancefloor der Welt machen!
Dit geneuzel alleen al is voldoende om deze hele reeks de nek om te draaien, als de reeks alleen hier uit bestaat...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:08 schreef FlowDesign het volgende:
Don't blame stofje, het kwam van bovenaf. You know who...
Deze reeks bestaat voornamelijk hier uit:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit geneuzel alleen al is voldoende om deze hele reeks de nek om te draaien, als de reeks alleen hier uit bestaat...
quote:Onzin voor je leven!
Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor.
Ruikt lekker hèquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:55 schreef Ingridh007 het volgende:
Goedemorgen, ik ruik een rel!
http://frontpage.fok.nl/crew/25805quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:16 schreef silverpearl het volgende:
Wat is een modje?
En waarom hebben ze het vorige topic gesloten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |