quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:03 schreef speknek het volgende:
3 dagen geregistreerd, veel posts, uitgebreid fotoboek, nu zo'n topic openen.
Kloon alert.
Daar heb je best wel gelijk in ja..quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:57 schreef Ringo het volgende:
Jongetjes van 15 zijn hele vieze wezentjes, rukken op alles dat los & vast zit. Gewoon chanteren dus.
Leg dat eens aan een kudde 15-jarige VMBO-ventjes uitquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:34 schreef Camplo het volgende:
Boeien iedereen doet het. 95% van de mensen die hier reply'den hebben het afgelopen maand wel gedaan.
Alleen afgelopen maand?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:34 schreef Camplo het volgende:
Boeien iedereen doet het. 95% van de mensen die hier reply'den hebben het afgelopen maand wel gedaan.
Waarom niet? Zo vreemd is het nou ook weer niet hoor, zelfs je ouders hebben het vast wel een keer gedaan. Zoals de meesten hier zeggen kun je dit voorval het beste gewoon vergeten, komt allemaal wel goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef Met-Yvana het volgende:
Zoiets als dit vertel je toch zeker niet tegen je ouders? Ze stierven al 1000 doden toen ik vertelde dat ik rookte![]()
Je kan altijd nog ontkennen. En hem eraan naaien dat ie zat te rukken op een foto van Clarissa Patijn?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:52 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik hoop het, en nee hij heeft nog niks erover gezegd, maar hij wierp me wel irritante blikken toe toen ik naar de WC ging vanavond......maar dat kan ook normaal gedrag zijn. Ik vrees alleen dat ALS hij het weet hij ermee gaat patsen bij zn overdreven ,,mocro" vriendjes
zeg je gewoon en ja toen werd ie wakkerquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:52 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik hoop het, en nee hij heeft nog niks erover gezegd, maar hij wierp me wel irritante blikken toe toen ik naar de WC ging vanavond......maar dat kan ook normaal gedrag zijn. Ik vrees alleen dat ALS hij het weet hij ermee gaat patsen bij zn overdreven ,,mocro" vriendjes
Jah daar kan je die mocros wel mee hebben!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:14 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
En zo van ja hoe ziek ben je als je fantaseerd over je zusje![]()
Daar heb je de gemiddelde Marokkaan wel mee gewonnen ja.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:14 schreef Salsagirl het volgende:
zeg je gewoon en ja toen werd ie wakker
En zo van ja hoe ziek ben je als je fantaseerd over je zusje![]()
Hoeálala, wat is er daarna gebeurd?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:06 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik heb me nu zoiets gënants meegemaakt, en ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Ik kwam thuis van school vandaag en ging op bed een beetje televisie liggen kijken. Naja ik was lichtelijk opgewonden en om me een beetje te ontladen van de stress begon "met mezelf te spelen".
Dus na een minuutje of twee was ik eindelijk op dreef toen ik plotseling omkeek en mijn broertje van 15 zag staan. Ik schrok me rot! Mijn broertje! Nou ja ik weet niet hoelang hij daar gestaan heeft maar hij liep snel weg. Ik heb hem de rest van de dag nog niet aangekeken en ik weet ook niet hoe ik dit moet aanpakken. Tips?
geef em gelijk ff door dat hij zijn 'werk' blijkbaar niet goed doetquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:09 schreef Met-Yvana het volgende:
@ renz0r ja die jongen op mn foto in mn boekje in jesse, ken je hem? Hij zit ook op t walburg![]()
Ik zit me zelfs manueel te bevredigen op dit topicquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:34 schreef Camplo het volgende:
bedankt voor het meldenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik zit me zelfs manueel te bevredigen op dit topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |