we vragen ze msn mischien heeft hij er n filmpje van gemaakt swa.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:30 schreef Chriz2k het volgende:
Ik denk dat hij het wel geil vond.
Wat hij zegt. Hij heeft zijn pretje gehad en zal misschien wat grote verhalen ophangen ofzo. Maargoed, het is normaal en gezond, dus wat maakt het uit.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:30 schreef Chriz2k het volgende:
Ik denk dat hij het wel geil vond.
En als volgende keer die jongens haar zienquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, het blijft genant en je kan er donder op zeggen dat je broertje dit stoere verhaal aan al zijn vriendjes gaat vertellen. Ik wil je verder niet een depressie aanpraten hoor, maar het is het meest realistisch
Ik weet niet wat voor type broertje je hebt natuurlijk, maar misschien kan je hem subtiel vragen hetgeen hij gezien heeft voor zich te houden. Want zoals saaw al zegt: hij zal ook wel met zichzelf spelen. Volgende keer deur op slot![]()
Nouja kijk hier ligt het lastige, mijn broertje en ik laten geen kans ongebruikt om elkaar eens flink te irriteren/pesten/voor schut tezetten, dus ik ben bang dat ik straks op school te horen krijg ,, er word over je geroddelt dat"quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:30 schreef Renesite het volgende:
Zijn jullie een beetje goed met mekaar?
Bij ons thuis blijven dit soort dingen doorgaans onder mekaar wanneer mijn ouders zich er een beetje mee gaan bemoeien (er achter komen dat er wat gaande is)
Die willen dat dit soort dingen ook niet als een stoer verhaal te ronde gaan.
Tip voor iedereen hier: Serieus en ontopic blijven!
tja elk meisje doet der eigen vingeren, niks om je eigen te schamen hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja kijk hier ligt het lastige, mijn broertje en ik laten geen kans ongebruikt om elkaar eens flink te irriteren/pesten/voor schut tezetten, dus ik ben bang dat ik straks op school te horen krijg ,, er word over je geroddelt dat"![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet je vooral op internet gaan zetten dat dit gebeurt is, dat helpt zekerquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja kijk hier ligt het lastige, mijn broertje en ik laten geen kans ongebruikt om elkaar eens flink te irriteren/pesten/voor schut tezetten, dus ik ben bang dat ik straks op school te horen krijg ,, er word over je geroddelt dat"![]()
![]()
![]()
![]()
Met hem praten, dat ook, gewoon naar zijn kamer gaan en eerlijk zeggen dat hij dit gewoon zo onder mekaar moet houden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet hoe grote school het isquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wees blij. Alle De meeste pubermeisjes ontkennen dat ze het doen enzo, en daar heb ik een schijt hekel aan, preutse koeienquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nog intrappen ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:39 schreef Met-Yvana het volgende:
Is dat een soort van ontgroening op FOK! ofzo? en wat moeten de jongens doen ?
Niks, alleen de foto's van de meisjes beoordelen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:39 schreef Met-Yvana het volgende:
Jou vervolgens datenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:39 schreef Met-Yvana het volgende:
oh god, nog naief ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:39 schreef Met-Yvana het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:47 schreef CockneyRejects het volgende:
Ik zou hem open snijden, dan ken die niks zeggen ook..
Zeg gewoon dat hij aan het rukken was terwijl hij naar je aan het gluren was.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef Met-Yvana het volgende:
nee geen genante info.......maar hij is vast op wraak uit omdat ik hem de laatste tijd zo pest met zn vmbo .....![]()
"Haha je vond het wel lekker om me zo bezig te zien he, vuile smeerlap".quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef cheukert het volgende:
Je moet juist de rollen omdraaien!
Loop naar hem toe, lach hem uit dat hij het grappig vind dat hij jou bezig heeft gezien
Develsteincollege ofnie?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:49 schreef renz0r het volgende:
Het meest genante is is dat ik je denk ik ken qua gezicht
Ik ken sowieso die jongen op die foto waarmee je staat in je fotoboek, ff naam kwijt (als headfoto)
OT: Net doen of er niks is gebeurd en als die er opeens over begint zeggen dat iedereen dat doen.
je haalt me de woorden uit mn mondquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:49 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
"Haha je vond het wel lekker om me zo bezig te zien he, vuile smeerlap".
Kijken hoe snel je broertje rood word, of hij vind het alleen maar leuk, die heb je er ook nog tussen zitten.
Vingeren is minder slecht dan roken hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef Met-Yvana het volgende:
Zoiets als dit vertel je toch zeker niet tegen je ouders? Ze stierven al 1000 doden toen ik vertelde dat ik rookte![]()
smoking kills enzo. vingeren nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef Met-Yvana het volgende:
Zoiets als dit vertel je toch zeker niet tegen je ouders? Ze stierven al 1000 doden toen ik vertelde dat ik rookte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |