Nou met de indruk die we hier van je hebben nu kom je weinig aan slapen toe denk ik zo...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:41 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sja .. soms vind ik het opeens enorm slaapverwekkend![]()
je bent er niet dit weekend he? anders kon ik je ff supply-enquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:41 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sja .. soms vind ik het opeens enorm slaapverwekkend![]()
Welke mappen wil je??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:42 schreef staticdata het volgende:
maar even wat anders. wie kan er vanavond allemaal spelen?
Rustig maar ik ben er al. Ik was even aan het werkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:56 schreef jpjedi het volgende:
pff ook geen zak te beleven hier.alleen maar nerdies.
![]()
Je ZOU het ook gewoon aan me kunnen vragen ipv aan een anderquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:41 schreef escape_nl het volgende:
[..]
nee wel haar emailadres maar weet niet of dat haar msn is
had ook gekund, maar toen was je niet online en Jedi welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:45 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Je ZOU het ook gewoon aan me kunnen vragen ipv aan een ander![]()
Ik ben d'r morgen niet in ieder geval ... en verder ligt het een beetje aan waar we hier thuis zin in hebben of ik kom gamenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:42 schreef escape_nl het volgende:
[..]
je bent er niet dit weekend he? anders kon ik je ff supply-en
Je had op dat moment dus toch niks aan mijn msn want ik was offlinequote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:46 schreef escape_nl het volgende:
[..]
had ook gekund, maar toen was je niet online en Jedi wel
Wel leuk dat je nu ook blijft slapen op netgamez lies,,quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:46 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik ben d'r morgen niet in ieder geval ... en verder ligt het een beetje aan waar we hier thuis zin in hebben of ik kom gamen![]()
Kijk! MEE EENSquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:45 schreef staticdata het volgende:
city mappen en wake eiland natuurlijk dan ben ik tevree
Ik ga of gamen, of de stad in.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:42 schreef staticdata het volgende:
maar even wat anders. wie kan er vanavond allemaal spelen?
Ja! Leek me wel gezellig!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wel leuk dat je nu ook blijft slapen op netgamez lies,,![]()
zal er vanavond een mix inzetten, wil zelf weer een Kubra dam spelenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ga of gamen, of de stad in.
@Escape
Als het aan mij ligt graag de volgende mappen sharqi, dragon, mashtuur en karkand. Of ipv dragon fushe, voor de afwisseling.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb er al zin in...er is meer als gamen in de wereld..![]()
doe het wel met een fire wall ertussenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb er al zin in...er is meer als gamen in de wereld..![]()
Ik had het overquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:53 schreef escape_nl het volgende:
[..]
doe het wel met een fire wall ertussen
ja ik ook...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |