Ik zie ze al zitten .. op hun werk (zoals de rest van NL) en toch steeds: F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Valt wel op ja...zit hier een heel peleton te F5-en lijkt het wel.
Allemaal nerdies....![]()
Ach zit hier toch zowat alleen op kantoor...Zuiden is nu ziek of op vakantie dus moet nu werk voor 5 doen. Maar stik er maar in, dat doen ze maandag zelf maar weer de lamstralen. ik ga gewoon lekker F5-en!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:27 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik zie ze al zitten .. op hun werk (zoals de rest van NL) en toch steeds: F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
Hmm jaaaa ... mannen! JUMMIE !quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:28 schreef escape_nl het volgende:
HOMO's
mijn werk begint savonds pas..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:28 schreef escape_nl het volgende:
Er zijn ook mensen die werken voor hun geld en ' s avonds lekker kunnen gamen en tegelijk terugkijkend op een harde dag werken terwijl jullie de hele tijd topics vol zitten te spammen
2 vrouwen heb nog zeffs gezien met carnaval en das goed te doen maar homo`squote:
Nou homo's houden van shoppen en soaps toch!?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
2 vrouwen heb nog zeffs gezien met carnaval en das goed te doen maar homo`s![]()
En Aan zulke mannen heb jij niks volgens mij Liesje,,...![]()
Vleselijk???? dan moet je bij Lies zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:33 schreef editor2 het volgende:
Ik heb vandaag vleselijk veel zin om ff te gaan spelen (vanaf 16:00 uur) en te verliezen
Vraag ff aan escape zou ik zeggen..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:33 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nou homo's houden van shoppen en soaps toch!?![]()
ben helemaal alleen vandaag, ze was er gisteren maar toen was ik vrij.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:34 schreef jpjedi het volgende:
gaan hier fantasien borrelen escape?
Heb je aan je bazin niet genoeg zo tijdens de pauze?![]()
Hou ik je aan..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:35 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ben helemaal alleen vandaag, ze was er gisteren maar toen was ik vrij.
Vanaf maandag mag je weer om haar msn adres zeuren Jedi als wij hier weer samen op 1 kantoor zitten
Shoppen kan erg leuk zijn, vooral als het een pc beurs is ofzo en soaps, ja, als je het een jaar niet gezien heb is er eigenlijk niets spannends gebeurdquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:34 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Vleselijk???? dan moet je bij Lies zijn
Kijk das een duidelijk antwoordquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:37 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Shoppen kan erg leuk zijn, vooral als het een pc beurs is ofzo en soaps, ja, als je het een jaar niet gezien heb is er eigenlijk niets spannends gebeurd
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Had je die msn nu al van Lies trouwens?![]()
Sja .. soms vind ik het opeens enorm slaapverwekkendquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:41 schreef escape_nl het volgende:
[..]
je vraagt er wel om he met die smiley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |