Nou met de indruk die we hier van je hebben nu kom je weinig aan slapen toe denk ik zo...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:41 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sja .. soms vind ik het opeens enorm slaapverwekkend![]()
je bent er niet dit weekend he? anders kon ik je ff supply-enquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:41 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sja .. soms vind ik het opeens enorm slaapverwekkend![]()
Welke mappen wil je??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:42 schreef staticdata het volgende:
maar even wat anders. wie kan er vanavond allemaal spelen?
Rustig maar ik ben er al. Ik was even aan het werkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:56 schreef jpjedi het volgende:
pff ook geen zak te beleven hier.alleen maar nerdies.
![]()
Je ZOU het ook gewoon aan me kunnen vragen ipv aan een anderquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:41 schreef escape_nl het volgende:
[..]
nee wel haar emailadres maar weet niet of dat haar msn is
had ook gekund, maar toen was je niet online en Jedi welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:45 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Je ZOU het ook gewoon aan me kunnen vragen ipv aan een ander![]()
Ik ben d'r morgen niet in ieder geval ... en verder ligt het een beetje aan waar we hier thuis zin in hebben of ik kom gamenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:42 schreef escape_nl het volgende:
[..]
je bent er niet dit weekend he? anders kon ik je ff supply-en
Je had op dat moment dus toch niks aan mijn msn want ik was offlinequote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:46 schreef escape_nl het volgende:
[..]
had ook gekund, maar toen was je niet online en Jedi wel
Wel leuk dat je nu ook blijft slapen op netgamez lies,,quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:46 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik ben d'r morgen niet in ieder geval ... en verder ligt het een beetje aan waar we hier thuis zin in hebben of ik kom gamen![]()
Kijk! MEE EENSquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:45 schreef staticdata het volgende:
city mappen en wake eiland natuurlijk dan ben ik tevree
Ik ga of gamen, of de stad in.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:42 schreef staticdata het volgende:
maar even wat anders. wie kan er vanavond allemaal spelen?
Ja! Leek me wel gezellig!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wel leuk dat je nu ook blijft slapen op netgamez lies,,![]()
zal er vanavond een mix inzetten, wil zelf weer een Kubra dam spelenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ga of gamen, of de stad in.
@Escape
Als het aan mij ligt graag de volgende mappen sharqi, dragon, mashtuur en karkand. Of ipv dragon fushe, voor de afwisseling.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb er al zin in...er is meer als gamen in de wereld..![]()
doe het wel met een fire wall ertussenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb er al zin in...er is meer als gamen in de wereld..![]()
Ik had het overquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:53 schreef escape_nl het volgende:
[..]
doe het wel met een fire wall ertussen
ja ik ook...quote:
pfff ik zit niet zonderquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja ik ook...
Escape zat wee heel ergens anders met zijn gedachte...
Wens is toch vader van de gedachte of hoe zeggen ze dat ook al weer?![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja ik ook...
Escape zat wee heel ergens anders met zijn gedachte...
Wens is toch vader van de gedachte of hoe zeggen ze dat ook al weer?![]()
Hé, leef jij ook nog...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:57 schreef NeHoX het volgende:
Ik heb van Lies gehoord dat ze geen slaapzak heeft en dus genoodzaakt is om bij één van ons in de slaapkzak te kruipen/slapen....
Nog vrijwilligers?
Sja.. best wel!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hou je zeker wel van, van die jonge onschuldige knulletjes.
Van Jediquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:02 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Van wie kreeg jij een kaartje by the way? ??
mona liesje voor al uw liefdes perikelen..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:02 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Van wie kreeg jij een kaartje by the way? ??
LOL!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:02 schreef staticdata het volgende:
kijk maar uit met jonge knulletjes. straks voelen ze zich bedrogen en gaan ze aan een touw hangen.
Sorryquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
moet dat nu weer aan de grote klok gehangen worden?![]()
ik had het niet tegen jouquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:02 schreef staticdata het volgende:
kijk maar uit met jonge knulletjes. straks voelen ze zich bedrogen en gaan ze aan een touw hangen.
Wacht maar tot je Harry (30cm) ziet dan verander je wel van gedachte...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:03 schreef BattleLies het volgende:
[..]
LOL!
Oei ja .. je hebt wel gelijk!
JONGENS EN MANNEN: ik wil niks van jullie hoor!ben al happy!
![]()
Ja! Vertel het me maar! Ik luister!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
mona liesje voor al uw liefdes perikelen..![]()
Je weet wat ze zeggen van "mannen" die opscheppen over hun geslachtsdeel...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:04 schreef NeHoX het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Harry (30cm) ziet dan verander je wel van gedachte...![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:04 schreef NeHoX het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Harry (30cm) ziet dan verander je wel van gedachte...![]()
Nee???quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van "mannen" die opscheppen over hun geslachtsdeel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |