quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je in de preferences bij Appereance de Window Style op 'Group Bubbles' zet krijg je een afgerond vlak per groep. Als je je contacts toch alfabetisch gesorteerd hebt, zoals ik, krijg je dan effectief een afgerond scherm
Adium is daar heel raar in, ik had laatst op school een aantal msn contacten verwijderd, kom ik thuis staan ze er weer inquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarom zijn mensen die ik daarnet in GAIM verwijderd heb, niet ook bij Adium uit mijn lijst? En ze staan er niet alleen nog in Adium, ook in Amsn staan ze gewoon weer in mijn lijst.
Kan ik de lokaal opgeslagen contact list van Adium ergens bewerken?
druk druk druk...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Edit: Als XL (jij had toch BE gedaan een jaartje?) zich verveelt, mag hij zich ook aanbieden om mijn huiswerk te maken. Schroom niet, mail gewoon. )
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:08 schreef Rock-shocker het volgende:
Jezus vier je even je verjaardag, zijn er zo weer twee bladzijden bij.
Ik heb het nu ook al ingeleverd.quote:
Je had mij zeker ook verwijderd?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Adium is daar heel raar in, ik had laatst op school een aantal msn contacten verwijderd, kom ik thuis staan ze er weer in
Ik heb de ICAO code ingevuld van het vliegveld waarvandaan ik vlieg. EHRD (Rotterdam).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:17 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Stattoo is tof. Hoe heb je Weather werkend gekregen?
Het enige wat nu kletst zijn mijn dijen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wil je mij weer toevoegen? Dan kunnen we weer lekker kletsen.
We hadden vroeger namelijk enorm leuke gesprekken op MSN, en die tijden wil ik graag opnieuw beleven!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Het enige wat nu kletst zijn mijn dijen.
Ik zal maar geen logs posten he vriend.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
We hadden vroeger namelijk enorm leuke gesprekken op MSN, en die tijden wil ik graag opnieuw beleven!
Ik denk dat dat veld niet over een automated weather system beschikt. Dan moeten ze namelijk alles handmatig updaten en daar hebben ze dus blijkbaar geen zin in.quote:
Doe maar niet, vind Slarioux niet zo leuk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:36 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zal maar geen logs posten he vriend.
Google Mandolux.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:44 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Bah.
Paar die achtergrond trouwens 'es. Mijn tijgervelletje begint te vervelen.
Komt eraan! Moment.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:44 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Bah.
Paar die achtergrond trouwens 'es. Mijn tijgervelletje begint te vervelen.
@Furious dus.
Die msn-perikelen kunnen me aan bepaalde delen oxideren.
Dat is wel vreemd trouwens. De weather widget heeft wel informatie uit die plaats. Of maakt die gebruik van een andere bron?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:36 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik denk dat dat veld niet over een automated weather system beschikt. Dan moeten ze namelijk alles handmatig updaten en daar hebben ze dus blijkbaar geen zin in.
De Weather Widget werkt gewoon op plaatsnaam, niet op weersystemen van vliegvelden in de buurt. En zo'n beetje iedere plaats heeft wel een keer van Rijkswaterstaat een weerstationnetje gekregen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:49 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd trouwens. De weather widget heeft wel informatie uit die plaats. Of maakt die gebruik van een andere bron?
Welke is accurater? Ik zit nl. vlakbij EHBKquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:51 schreef Furious het volgende:
[..]
De Weather Widget werkt gewoon op plaatsnaam, niet op weersystemen van vliegvelden in de buurt. En zo'n beetje iedere plaats heeft wel een keer van Rijkswaterstaat een weerstationnetje gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |