Dat kan gewoon hoor!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk niet gewoon videocasts ook via iTunes kijken ? Je kan toch ook podcasts luisteren via je iTunes ? Ik heb dat nog nooit geprobeerd, maar dat kan toch wel gewoon ?
Als jij een Prince-girlie vindt dan trek ik m aan en nooit meer uit.quote:
Brit awards ? In dat geval ja. Vond het alleen nogal lame dat ie precies hetzelfde kunstje deed als bij de Grammy's in 2004.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:23 schreef tonks het volgende:
Audrey, had jij dat filmpje gezien van my guitar gently weeps met die solovan prince?
Heb jij die 350 Mb Torrent of dat filmpje uit die link die ik eerder postte? Die torrent wordt nl. niet meer geseedquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Brit awards ? In dat geval ja. Vond het alleen nogal lame dat ie precies hetzelfde kunstje deed als bij de Grammy's in 2004.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:31 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ahum. Was jij niet getrouwd?![]()
Ach, laat ook maar. Tonks heeft een iMac.
Tonks?![]()
Ze is een hele goede vriendin jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:31 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ahum. Was jij niet getrouwd?![]()
Ach, laat ook maar. Tonks heeft een iMac.
Tonks?![]()
God. Dramaqueen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze is een hele goede vriendin ja
En jij laat mij weken met de kinderen zitten
En jij reageert niet op mijn
Jij voegde toe dat je dat bij iedereen deed op dat moment. Lekker! 'Schat, ik hou van je. En van alle andere mensen.'quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze is een hele goede vriendin ja
En jij laat mij weken met de kinderen zitten
En jij reageert niet op mijn
Jij bent de enige voor mij en dat weet je.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:36 schreef Nugget het volgende:
[..]
Jij voegde toe dat je dat bij iedereen deed op dat moment. Lekker! 'Schat, ik hou van je. En van alle andere mensen.'![]()
Ik met mijn iMac.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb een relatie met mijn iBook.
Man, jij hebt twee Macs, wat zeik je ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:44 schreef Anthraxx het volgende:
En op het einde blijf ik weer over als zielige alleenstaande.
Met 2 Macs versier ik geen chicks.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Man, jij hebt twee Macs, wat zeik je ?
Die van mij heeft dus ook een iBook he, weetje hoe geil !.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |