Trek je korset aan, beebquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. We gaan daten.
.
En dit keer zal ik niet te laat komen omdat ik Tiger aan het installeren ben, deal ?
Ik kan in de iTMS alleen de radiocasts vindenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:11 schreef tonks het volgende:
Ik zit the suicidegirls videocast te downloaden.
pcast://suicidegirls.com/rss/video/quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:15 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Ik kan in de iTMS alleen de radiocasts vinden.
Nee man, ik ben hip nu. Ik doe wel een van mijn nieuwe bandshirts aan. (quote:
60 Gb Video iPod kopen? Of ben je nu blut?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:16 schreef tonks het volgende:
[..]
pcast://suicidegirls.com/rss/video/
Ik wil een video iPod nu.
.
Ja maar, een korset is zooooo geil mooooi.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee man, ik ben hip nu. Ik doe wel een van mijn nieuwe bandshirts aan. (. We Are Scientists ! Gorillaz ! GEM ! Fisherspooner !
.)
Haha, nee voorlopig geen nieuwe iPod, maar leek me wel leuk op die video cast in bed te kijkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
60 Gb Video iPod kopen? Of ben je nu blut?![]()
Wrom geen Prince T-shirt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee man, ik ben hip nu. Ik doe wel een van mijn nieuwe bandshirts aan. (. We Are Scientists ! Gorillaz ! GEM ! Fisherspooner !
.)
Kan je eigenlijk niet gewoon videocasts ook via iTunes kijken ? Je kan toch ook podcasts luisteren via je iTunes ? Ik heb dat nog nooit geprobeerd, maar dat kan toch wel gewoon ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Haha, nee voorlopig geen nieuwe iPod, maar leek me wel leuk op die video cast in bed te kijken
Dat kan gewoon hoor!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk niet gewoon videocasts ook via iTunes kijken ? Je kan toch ook podcasts luisteren via je iTunes ? Ik heb dat nog nooit geprobeerd, maar dat kan toch wel gewoon ?
Als jij een Prince-girlie vindt dan trek ik m aan en nooit meer uit.quote:
Brit awards ? In dat geval ja. Vond het alleen nogal lame dat ie precies hetzelfde kunstje deed als bij de Grammy's in 2004.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:23 schreef tonks het volgende:
Audrey, had jij dat filmpje gezien van my guitar gently weeps met die solovan prince?
Heb jij die 350 Mb Torrent of dat filmpje uit die link die ik eerder postte? Die torrent wordt nl. niet meer geseedquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Brit awards ? In dat geval ja. Vond het alleen nogal lame dat ie precies hetzelfde kunstje deed als bij de Grammy's in 2004.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:31 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ahum. Was jij niet getrouwd?![]()
Ach, laat ook maar. Tonks heeft een iMac.
Tonks?![]()
Ze is een hele goede vriendin jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:31 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ahum. Was jij niet getrouwd?![]()
Ach, laat ook maar. Tonks heeft een iMac.
Tonks?![]()
God. Dramaqueen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze is een hele goede vriendin ja
En jij laat mij weken met de kinderen zitten
En jij reageert niet op mijn
Jij voegde toe dat je dat bij iedereen deed op dat moment. Lekker! 'Schat, ik hou van je. En van alle andere mensen.'quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze is een hele goede vriendin ja
En jij laat mij weken met de kinderen zitten
En jij reageert niet op mijn
Jij bent de enige voor mij en dat weet je.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:36 schreef Nugget het volgende:
[..]
Jij voegde toe dat je dat bij iedereen deed op dat moment. Lekker! 'Schat, ik hou van je. En van alle andere mensen.'![]()
Ik met mijn iMac.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb een relatie met mijn iBook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |