Wat is die daar links? Dawn/Sunrise/etc? Is dat een standaard widsj?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:55 schreef Furious het volgende:
Kijk eventjes op mijn dashboard trouwens:
[afbeelding]
Je kunt EHEH proberen (Eindhoven).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:00 schreef XL het volgende:
Vliegbasis Gilze Rijen (Landmacht) hebben die ook zo'n openbaar hip dingetje voor actueel weer? Mijn weather widget stuurt me vaak met paraplu naar buiten terwijl het dan strak blauw is, met een lekker zonnetje.
Hoe kan ik dan zien of het eerste of tweede gen is?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:15 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Je serienummer staat er toch achterop..?
Gaaf.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:08 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
Mijn Apple winkeltje gemaakt met The Sims 2: Open for business.
Dat groene kastje waar de kassa opstaat moet natuurlijk in het wit maar dat komt nog!
Er komen nog powermacs in te staan en ik moet nog even posters designen en importeren
Die widget heet 'Sol', en is niet standaard.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:16 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Achtergrond is super. Wel beetje klein
.
[..]
Wat is die daar links? Dawn/Sunrise/etc? Is dat een standaard widsj?
Wat staat hier boven nou van verkeerd gespelde nicks..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat waardeer ik, je excuses. Ik hoop dan ook lieve gexqon dat wij ooit nog samen door één deur kunnnen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat staat hier boven nou van verkeerd gespelde nicks..
Dat is ook al zo tofquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:18 schreef Furious het volgende:
[..]
Die widget heet 'Sol', en is niet standaard.
Pimp my iMacquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:29 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Dat is ook al zo tof!
iMac flink opgepimpt vandaag.
quote:
Trek je korset aan, beebquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. We gaan daten.
.
En dit keer zal ik niet te laat komen omdat ik Tiger aan het installeren ben, deal ?
Ik kan in de iTMS alleen de radiocasts vindenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:11 schreef tonks het volgende:
Ik zit the suicidegirls videocast te downloaden.
pcast://suicidegirls.com/rss/video/quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:15 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Ik kan in de iTMS alleen de radiocasts vinden.
Nee man, ik ben hip nu. Ik doe wel een van mijn nieuwe bandshirts aan. (quote:
60 Gb Video iPod kopen? Of ben je nu blut?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:16 schreef tonks het volgende:
[..]
pcast://suicidegirls.com/rss/video/
Ik wil een video iPod nu.
.
Ja maar, een korset is zooooo geil mooooi.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee man, ik ben hip nu. Ik doe wel een van mijn nieuwe bandshirts aan. (. We Are Scientists ! Gorillaz ! GEM ! Fisherspooner !
.)
Haha, nee voorlopig geen nieuwe iPod, maar leek me wel leuk op die video cast in bed te kijkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
60 Gb Video iPod kopen? Of ben je nu blut?![]()
Wrom geen Prince T-shirt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee man, ik ben hip nu. Ik doe wel een van mijn nieuwe bandshirts aan. (. We Are Scientists ! Gorillaz ! GEM ! Fisherspooner !
.)
Kan je eigenlijk niet gewoon videocasts ook via iTunes kijken ? Je kan toch ook podcasts luisteren via je iTunes ? Ik heb dat nog nooit geprobeerd, maar dat kan toch wel gewoon ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Haha, nee voorlopig geen nieuwe iPod, maar leek me wel leuk op die video cast in bed te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |