Ik ken haast geen Latijn, maar glubam klinkt eng.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ad homines veni et glubam.
(Dat moet je maar niet willen vertalen, denk ik)
Neem me minitieus pretentieusquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ad homines veni et glubam.
(Dat moet je maar niet willen vertalen, denk ik)
Moet jij niet eens zwart worden?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
DIe christen loopt weer eens achter heur.
Deze Christen was eerder, vandaar een zoenoffer aan de Ijzeren kanselier.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:31 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik ken haast geen Latijn, maar glubam klinkt eng.
1 minuut voor.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
Als de tijd rijp is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Moet jij niet eens zwart worden?
Zeg, gaan jullie allemaal zo om met vrouwen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jawel, een aantal minuten geleden.
als de hond zichzelf kan uitlaten bedoel jequote:
Daar kicken ze toch op?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zeg, gaan jullie allemaal zo om met vrouwen?
Die van mij meer heden-ontwijkend.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Mijn titel is beter, Herr Rat.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:34 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Die van mij meer heden-ontwijkend.
En ik ben weer off.
![]()
Vertel eens wat leuks... ik verveel me.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wij kicken op blauw?
Bosbessenvlekken in bed, ja.
Voor zover de objectieve journalistiek.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:40 schreef DaveM het volgende:
Kijken jullie ook naar het debat op Nederland 2?
Het woonbeleid van dit kabinet wordt finaal afgebrand door de oppositie en de gespreksleiders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |