quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm nou vooruit..... maar je hebt vast wel 's gekotst v/d drank toch?!??
mijn ergste drank-kots-ervaring was trouwens niet het kotsen zelf, maar de ochtend erna...
wij gingen eens uit 't werk aan de borrel, maar dat liep 'n beetje uit de hand dus ik moest uiteindelijk met de bus naar huis. Toen besloot ik naar m'n kamer te gaan, waar ik de week erna zou gaan wonen, ipv het ouderlijk huis, wat een half uur verder met de bus was..... nou, daar kotsen enzo en toen slapen. de volgende dag realiseerde ik me dat ik nog helemaal geen spullen in dat nieuwe huis had liggen: geen tandenborstel, geen handdoeken, geen schone kleren.... moest ik dus stinkend en wel de bus in, om m'n auto op te halen..... zó genant echt![]()
![]()
![]()
![]()
onherkenbaar bijnaquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:12 schreef MajorWinters het volgende:
Damn wat was ze vroeger dik en lelijk
de geur die eruit komt wil je ook niet in een volle bus verspreidenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:18 schreef rena het volgende:
De smaak in je mond is dan ook zo heerlijk he![]()
oké jij wint hahahaquote:Ik ben ook wel eens wakker geworden met een hoopje kots naast mijn bed en zo'n heerlijkekots
smaak in mijn mond. Was niet van de alcohol overigens.
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm nou vooruit..... maar je hebt vast wel 's gekotst v/d drank toch?!??
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig maar 2 keer hoeven kotsen van drankWat is dat verschrikkelijk zeg
En gewoon netjes in een teiltje, dat ik daarna zélf door de wc gespoeld hebquote:
sorry m'n kort geheugen he.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:21 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:24 schreef rena het volgende:
Dat van mij is ook over een tijdsbestek van een jaar of 3 hoorom jullie gerust te stellen dat ik geen alcoholist ben of zo
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:25 schreef MissBliss het volgende:
Maar morgen ga ik 's middags al naar de kroeg met een paar meiden, dus wie weet heb ik zaterdag wat genante verhalen
Nee, ik negeerde je gewoonquote:
Je kan ook niks goed doen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik negeerde je gewoon
Maar goed, dat is nu dus ook mislukt...
Dat had ik niet eens gemerkt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik negeerde je gewoon
Maar goed, dat is nu dus ook mislukt...
Neequote:
quote:
Nee! Doe me dat niet aan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]Vanaf nu dan weer1
Ik ga toch slapen
Volgende keer beter je best doen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |