Ik quote hem evenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:01 schreef rena het volgende:
En de allerergste, ik edit hem later nog wel, maar nu ik toch openhartig ben kan het wel.
Sex met je ex door dronkenschap, ik vraag mezelf nog steeds af: WAAROM RENA, WAAROM HEB JE DAT OOIT GEDAAN??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zo'n slet![]()
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:01 schreef MajorWinters het volgende:
[..]
Je vond het toch niet erg en zo?
Dude... GGquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
nu ga je echt te ver![]()
hoewel ik een keer hetzelfde heb meegemaakt, maar toen had ik buikgriep [ja, écht!!]
ik koos er toen maar voor om 't bad vol te kotsen![]()
![]()
quote:
Ik open binnenkort wel een topic meequote:Op donderdag 2 maart 2006 23:05 schreef Paltos het volgende:
Dizer, ga je nou nog eigenlijk die 30 000ste post posten?!
Je hebt geen MSNquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
kom dat volgende keer dan gewoon bij mij doen
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik quote hem even
Nooit gedaan trouwens
uhu er zijn mensen die ik ook maar beter niet tegen kan komenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:01 schreef rena het volgende:
En de allerergste, [...]
Sex met je ex door dronkenschap,
Ja, mag ik ook eens blij zijn dat ik niet het genantste verhaal hebquote:
"sex met ex" wint het bij jou van kotsverhalen [op genantheidsvlak]???quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:08 schreef MissBliss het volgende:
Ja, mag ik ook eens blij zijn dat ik niet het genantste verhaal heb
Ik had helemaal geen kotsverhalenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
"sex met ex" wint het bij jou van kotsverhalen [op genantheidsvlak]???![]()
ps. ik ook niet trouwens![]()
nou, dan zou ik maar lekker alcoholvrij blijven als ik jou wasquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:07 schreef Paltos het volgende:
Als ik dronken ben word ik over het algemeen minder blij.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
"sex met ex" wint het bij jou van kotsverhalen [op genantheidsvlak]???![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:06 schreef babette21 het volgende:
DIZ: ANGELIQUE NU BIJ JENSEN
Ja, of alleen de laatste 100 ofzo en dan de andere topics achter een link ofzo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:15 schreef MajorWinters het volgende:
Trouwens, wmb hoeven al die topics (wat inmiddels een mega lijst is..) niet meer in de OP hoor
hm nou vooruit..... maar je hebt vast wel 's gekotst v/d drank toch?!??quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:11 schreef MissBliss het volgende:
Ik had helemaal geen kotsverhalen
Alleen genante huilbuien enzo
Inderdaadquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, of alleen de laatste 100 ofzo en dan de andere topics achter een link ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |