OMG da's wel heel erg...... je kan nog editten hoor!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:51 schreef MissBliss het volgende:
'Ja, maar ik had hem van mn zus gehad, boehoehoe'
Ja, ik twijfelde al of ik het zou postenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
OMG da's wel heel erg...... je kan nog editten hoor!!
ik kan me jou ook nog wel dronken herinneren.... in je eentje 's nachts op fok
kotsverhalen, 't wordt steeds mooierquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:54 schreef rena het volgende:
Ah, genante dronkenschaps verhalen. Ken ik er ook genoeg van, en zo vaak ben ik nog niet dronken geweest, dus dat zegt wel wat.
De ergste: Op een verjaardagde badkamervloer bij een vriendin onderkotsen
Ik weet zelfs nog hoe het er uit zag
![]()
Ik heb gelukkig maar 2 keer hoeven kotsen van drankquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:54 schreef rena het volgende:
Ah, genante dronkenschaps verhalen. Ken ik er ook genoeg van, en zo vaak ben ik nog niet dronken geweest, dus dat zegt wel wat.
De ergste: Op een verjaardagde badkamervloer bij een vriendin onderkotsen
Ik weet zelfs nog hoe het er uit zag
![]()
Vreemden moet ik ook niets van hebben. Ik word onwijs incrowd als ik dronken ben.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat aanhankelijke is vooral naar de vriendjes en vriendinnetjes die reeds in mijn leven zijn...
naar vreemden toe valt het [geloof ik] nog wel mee.... tenzij is op 'n bar sta de dansen natuurlijk![]()
[..]
ik vind mezélf vooral heel grappig dan![]()
[..]
ik ook 1x.... maar toen was ik net gedumpt én had ik ruim een halve fles wodka op...........![]()
Daarvoor hoef ik niet dronken te zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind mezélf vooral heel grappig dan![]()
[..]
Wodkaquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook 1x.... maar toen was ik net gedumpt én had ik ruim een halve fles wodka op...........![]()
Dat soort mensen zijn altijd erg grappig. En soms erg irritant.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, bij mij uit het genante zich dus vaak in bovenstaande verdriet/woede-aanvallen of een totale schaamteloosheid![]()
Waar is je THom.As?quote:
Ik ben me bewust van de uitlach-factor.. maar op zo'n moment dus nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn altijd erg grappig. En soms erg irritant.![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
kotsverhalen, 't wordt steeds mooier
ik weet het kotsen altijd [en dus bijna nooit] te beperken tot wc's en emmers....
maar zo'n volle emmer heb ik wel 'n keer omgeduwd [ofzo].... over m'n bed heen
A. ik ben geen kloon van Dizer, ik ben Dizer.quote:
incrowd, dat beschrijft het goed iddquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:57 schreef Zhenar het volgende:
Vreemden moet ik ook niets van hebben. Ik word onwijs incrowd als ik dronken ben.![]()
ik ook nietquote:Daarvoor hoef ik niet dronken te zijn.![]()
![]()
zelfs bij wodka zijn er grenzenquote:Wodka![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo iets jahquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:17 schreef babette21 het volgende:
je hebt zeker bij Buup zitten uithuilen over het feit dat het maar niet opschiet tussen ons?!
Je vond het toch niet erg en zo?quote:
Slet!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:01 schreef rena het volgende:
En de allerergste, ik edit hem later nog wel, maar nu ik toch openhartig ben kan het wel.
Sex met je ex door dronkenschap, ik vraag mezelf nog steeds af: WAAROM RENA, WAAROM HEB JE DAT OOIT GEDAAN??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zo'n slet![]()
Ooooooh, wat ergquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:59 schreef rena het volgende:
[..]
O, en ik was ook nog aan de race, dus ik moest kiezen: kots ik in de wc of op de grond etcetera![]()
![]()
quote:
Jah.. dat dus.. ga nooit met je ex als je dronken bent. Moet je de volgende dag laten weten dat het echt niets meer wordt en dat je dronken was.. DAMN das echt Karel Utrecht Theoquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:01 schreef rena het volgende:
En de allerergste, ik edit hem later nog wel, maar nu ik toch openhartig ben kan het wel.
Sex met je ex door dronkenschap, ik vraag mezelf nog steeds af: WAAROM RENA, WAAROM HEB JE DAT OOIT GEDAAN??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zo'n slet![]()
nu ga je echt te verquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:59 schreef rena het volgende:
O, en ik was ook nog aan de race, dus ik moest kiezen: kots ik in de wc of op de grond etcetera![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |