altijd ergens op een onmogelijk tijdstip door de weeks overdag.....quote:Op woensdag 6 september 2006 08:30 schreef D.Rose het volgende:
iemand een idee wanneer de herhaling is?
of je leest het topic even doorquote:Op woensdag 6 september 2006 08:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goed programma, ben benieuwd naar de Talpa versie
ik bedenk me ineens dat ik de video ff had aangegooid toen het begon zodat ik het later kon kijkenquote:Op woensdag 6 september 2006 08:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
altijd ergens op een onmogelijk tijdstip door de weeks overdag.....
Dank je, ik heb het gisteren ook niet gezien.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:14 schreef El_Rolando het volgende:
Aflevering van gisteren hier te bekijken
dus jij kijkt voor een zender en niet voor het programma dat erop komt?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:04 schreef SunChaser het volgende:
1,4 miljoen kijkers. Bij Talpa waren er dat 300.000 max geweest
Ik heb geen tvgids en begin met zappen op 1 en blijf dan ergens hangen, Talpa staat op 35.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:30 schreef Sannydance het volgende:
[..]
dus jij kijkt voor een zender en niet voor het programma dat erop komt?
omdat de meeste mesne niet eens bij talpa kijken?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:58 schreef Sannydance het volgende:
en daarom zouden er maar 300.000 mensen kijken naar een steengoed programma omdat het op Talpa komt?
Ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:58 schreef Sannydance het volgende:
en daarom zouden er maar 300.000 mensen kijken naar een steengoed programma omdat het op Talpa komt?
Bron.quote:Remkes: Geen C2000 voor 'Blik op de Weg'
ARNHEM/DEN HAAG - Het televisieprogramma Blik op de Weg mag geen gebruikmaken van C2000, het nieuwe digitale communicatiesysteem voor de hulpdiensten. Dat blijkt uit een recente uitspraak van de bestuursrechter in Arnhem. Minister Johan Remkes (Binnenlandse Zaken) is er blij mee, zei zijn woordvoerder woensdag.
Leo de Haas TV Produkties, de producent van het programma waarin met camera's uitgeruste personenauto's het gedrag van weggebruikers vastleggen, had de zaak tegen de minister aangespannen. Aanleiding daarvoor was het besluit van Remkes om de programmamakers geen toegang te geven tot het landelijke C2000-netwerk.
Het oude, analoge systeem voor de communicatie tussen hulpdiensten en de meldkamer was voor journalisten en andere geïnteresseerden via de scanner af te luisteren. Die tijd is echter voorbij, omdat het digitale systeem daartegen is beveiligd.
Organisaties in dienst van de semioverheid die een operationele taak hebben op het gebied van openbare orde of veiligheid, kunnen als medegebruikers van C2000 worden aangemerkt. De rechtbank vindt het niet onredelijk dat de minister zich daarbij terughoudend opstelt en meent in navolging van Remkes dat de producent van Blik op de Weg niet voldoet aan de toelatingseisen.
„Van een onaanvaardbare inperking van het recht op vrije nieuwsgaring is de rechtbank daarbij niet gebleken”, staat in de uitspraak. De Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ) had eerder ook al tevergeefs bij Remkes aangeklopt met de vraag of journalisten toegang mogen krijgen tot C2000. De woordvoerder van de minister benadrukte nogmaals dat het systeem bedoeld is om de hulpverlening te verbeteren en niet om journalisten te laten meeluisteren.
De uitzending is inmiddels ook via een andere route te bekijken/downloaden.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:14 schreef El_Rolando het volgende:
Aflevering van gisteren hier te bekijken
is er ook niet....quote:Op woensdag 6 september 2006 17:15 schreef Sannydance het volgende:
ik wist niet eens dat er wel al een seizoen was gemaakt bij talpa![]()
ik reageerde op SunChaser die zeiquote:Op donderdag 7 september 2006 01:07 schreef evert het volgende:
[..]
is er ook niet....
pfff, ff topic lezen. de haas wilde naar talpa maar had al contract. dus zit nu gewoon vast bij avro.
Dus ik denk dat hij het niet door heeft... want ik dacht inderdaad dat blik op de weg nooit bij talpa heeft gezeten en dat heeft het ook niet.quote:Ja.
Kijk naar het vorig seizoen van Talpa en je weet t.
ghaha laten we het hopenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:51 schreef veldmuis het volgende:
Zou Leo dan eindelijk een andere truienkiezer krijgen dan z'n eigen moeder?
quote:Leo de Haas verliest weer van de AVRO
Producent en presentator Leo de Haas heeft opnieuw een nederlaag geleden in zijn conflict met de AVRO over het programma Blik op de Weg. Het gerechtshof in Arnhem bepaalde vandaag dat het programma voorlopig niet naar Talpa mag (zie ook eerder) en bij de AVRO moet blijven.
Lees verder >>
Volgens De Haas is er geen sprake van een contract tussen hem en de AVRO. In een eerder kort geding werd hij al veroordeeld tot een contract van drie jaar met de omroep, omdat dat al mondelinge was overeengekomen. Nu bekrachtigde het Hof deze uitspraak.
Volgens de producent bestaat er geen contract en heeft hij alleen maar met de AVRO onderhandeld. Het gerechtshof ment dat er wel sprake is van een contract, dat De Haas drie jaar aan de AVRO bindt.
AVRO-directeur Willemijn Maas is verheugd over de uitkomst. Ons geschil speelde zich louter af in de rechtszaal. Op operationeel niveau werken we heel goed samen en slagen we er al jaren in om een mooi en goed bekeken programma neer te zetten. Wij zien uit naar een voorzetting van deze samenwerking. (ANP/Medialog)
no shit sherlockquote:Op woensdag 13 december 2006 02:11 schreef Mikkie het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet waarom die gast zo graag naar Talpa wil... 't is niet dat er er qua kijkcijfers op vooruit zal gaan. Het zal wel weer meer opleveren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |