Idd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:58 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
Kut wagens.
*Flashback naar Flecha/Mattan vorig jaar een keer.
"3 motoren en 2 auto's voorsprong"quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:57 schreef Ambrosius het volgende:
Waardeloze sprint, al die auto's en motoren reden flink in de weg.
Ach, hij test ze een beetje uit.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:00 schreef rubbereend het volgende:
Boonen wel de hele tijd aan het sleuren en aanvallen maar op één van de laatste heuveltjes moest hij er zelf af. Overschat hij zich niet een beetje?
Het camerastandpunt bedroog wel, van bovenaf gezien zag je dat ze nog voluit konden sprinten, maar die wagens moeten daar uiteraard niet zitten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:57 schreef Ambrosius het volgende:
Waardeloze sprint, al die auto's en motoren reden flink in de weg.
Beetje vreemde taktiek overigens vazn quickstep. Boonen valt constant aan, en omdat hij al zijn krachten kwijt was vond quickstep het niet meer nodig om mee te werekn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:00 schreef rubbereend het volgende:
Boonen wel de hele tijd aan het sleuren en aanvallen maar op één van de laatste heuveltjes moest hij er zelf af. Overschat hij zich niet een beetje?
is gewoon een test. E3 en RVV boeien hem het meestquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:00 schreef rubbereend het volgende:
leuk om te zien jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:07 schreef placebeau het volgende:
oja, ik ben blij dat ik het volgende nog ens kan zeggen:
VDB
Hammond vooral voor Roubaix. In de Ronde zie ik het eerder komen van Stijn en Leifquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:10 schreef flyckje het volgende:
boonen zal nu wel doorhebben dat hij verslaanbaar is en als hij teveel krachten gaat verspillen dat hij eraan hangt.
en hammond was ook zeer goed word gevaarlijk in rvv en pr.
Flashback naar Mattan ? Heb je Milaan-San Remo of eigenlijk elke Italiaanse / Spaanse wedstrijd gezien ? Hoe ze daar het peloton op sleeptouw namen, dat was pas schandalig ...quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:58 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kut wagens.
*Flashback naar Flecha/Mattan vorig jaar een keer.
Verdorie, mag ik ook een keer een klassieker missenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Flashback naar Mattan ? Heb je Milaan-San Remo of eigenlijk elke Italiaanse / Spaanse wedstrijd gezien ? Hoe ze daar het peloton op sleeptouw namen, dat was pas schandalig ...
Dwars door Vlaanderen was het. De 3-daagse is in de week voor de Ronde van Vlaanderen hé ...quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:03 schreef komrad het volgende:
welke koers was vandaag? 3daagse panne-koksijde??
en hoe is het afgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |