zoiets hebben ze ook ooit een aantal jaar terug gedaan op Zandvoort. Een rally-wagen, een MotoGP en een F1-wagen tegelijk op het circuit. Was wel een tof gezichtquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:32 schreef SimtekF1 het volgende:
Van F1racing.nl
Rossi vs Alonso
(15/3/2006) Zuid-Europese grootspraak kan wel eens gaan leiden tot het 'gevecht van de eeuw'. Voor de start van het F1 seizoen heeft Valentino Rossi nog eens voor Ferrari mogen testen. Tijdens deze test was Rossi beduidend langzamer dan de andere Ferrari coureurs en 'kenners' beweerden dan ook dat het een goedkope pr-stunt was.
Fernando Alonso deed daar nog een schepje bovenop en liet weten dat hij het maar niets vond dat Ferrari zich met dergelijke onzin bezig hield in plaats van zich op het seizoen voor te bereiden. Bovendien zei hij Rossi niet als geweldig coureur te zien, hooguit iemand die eens op het podium kon komen met een Ferrari. "Maar dat zou mij op een GP-motor ook gemakkelijk lukken, als ik een tijdje op zo'n motor kon oefenen".
Rossi heeft de woorden van Alonso overdacht en liet onlangs in een interview weten: "Ik heb gelezen dat Alonso met een GP-motor een podium kan halen als hij iets kon oefenen. Laten we drie keer racen, één keer in een Formule 1 auto, één keer in een rallye-auto en één keer op de motor, we tellen de tijden op en dan zien we wie de allersnelste is!"
De meeste coureurs hadden het hierbij gelaten. Fernando Alonso liet echter via de 'Gazzetto dello Sport' de hele Italiaanse racefans weten: "Valentino wil me drievoudig uitdagen? Ik denk dat het voor het publiek leuk zal worden, daarom laat maar komen, ik ben er bereid voor!"
Haha zou wel gaaf zijn als ze dit echt gaan uitvoeren.![]()
bronquote:Ecclestone gewond na bizar ongeluk? - woensdag 15 maart 15:46
Op Pitpass.com word melding gemaakt over een bizar ongeluk van Bernie Ecclestone. Nadat de Formule 1 supremo met een kop koffie het nieuws las over Rossi's uitdaging naar Alonso toe wist de Brit niet hoe snel hij zijn telefoon moest pakken om de commerciele rechten er van te werven.
De hete koffie die nog in de mok zat werd helemaal vergeten en de steenrijke man kreeg het goedje over zich heen. Ondanks de koffie rende hij nog even zeven trappen op om naar de faxmachine te rennen om de contracten te versturen.
Vandaar dat Renault geen klacht tegen Ferrari wilde doenquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:40 schreef Atreidez het volgende:
Ze willen m onderzoekenKan er nou niet uit opmaken (duits is niet optimaal) wat hiervan de aanleiding is.. Iets met de afmetingen, gebruikt materiaal of bevestiging ofzo?
De zijplaten op de achtervleugel zouden door kunnen buigen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:40 schreef Atreidez het volgende:
Ze willen m onderzoekenKan er nou niet uit opmaken (duits is niet optimaal) wat hiervan de aanleiding is.. Iets met de afmetingen, gebruikt materiaal of bevestiging ofzo?
quote:Mateschitz aast op motoren van Volkswagen
De kans bestaat dat in 2008 Volkswagen zijn entree maakt in de Formule 1. Dat zou dan gebeuren als motorleverancier voor Red Bull Racing. Het contract van huidige leverancier Ferrari loopt af aan het einde van 2007.
Dietrich Mateschitz, eigenaar van Red Bull, ziet de mogelijke samenwerking wel zitten: "We werken nu al samen in het DTM en daar hebben we al laten zien dat we succesvol kunnen zijn." De vraag is nog of Volkswagen onder zijn eigen naam of onder de naam Audi, dochterbedrijf van Volkswagen, de Formule 1 in zou komen.
Red Bull en Volkswagen zijn geen onbekenden van elkaar. Red Bull is hoofdsponsor van het team van Audi in het DTM en van het team van Volkswagen in de Dakar Rally. Ook heeft Volkswagen Mateschitz geholpen bij het renoveren van de A1-Ring waarop tot en met 2003 de Oostenrijkse Grand Prix gehouden werd.
Is de A1 ring gerenoveert, of hebben ze het over een oude renovatie van voor 2003quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:31 schreef Googolplexian het volgende:
Ook heeft Volkswagen Mateschitz geholpen bij het renoveren van de A1-Ring waarop tot en met 2003 de Oostenrijkse Grand Prix gehouden werd.
bronquote:De grote baas bij Red Bull heeft aangegeven het te zien zitten in Juan Pablo Montoya en wil de Colombiaan graag voor volgend jaar contracteren.
Mateschitz:"Ons doel is om het beste te bereiken in de Formule 1, we doen niet mee om alleen maar rond te rijden."
Montoya word ook gelinkt aan Renault als vervanger van Fernando Alonso die juist vanaf het Franse team naar het team van McLaren gaat.
ik vermoed dat Montoya wel weg gaat bij Mclaren het klikt toch niet zoals vooraf was verwacht. en Red Bull is gewoon wel een team wat bouwt aan de toekomst en is een "fruitig" team ipv stijve harken team wat mclaren wel is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:17 schreef Atreidez het volgende:
Als Kimi zou vertrekken, zou Montoya dan niet gewoon blijven of gaat die zoiezo zeker al weg?
oeh ... ik wil niet weten waar die duim is geweest dat er zulke shit uitkomtquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:04 schreef mbn het volgende:
Als ik mag gokken dan gaat Montoya naar Ferrari, blijft Kimi bij McLaren voor een vorstelijk salaris en vertrekt Webber naar Renault. Maar dat komt dan wel allemaal uit mijn eigen dikke duim.
Zouden ze die oelewapper daar willen hebben? Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:04 schreef mbn het volgende:
Als ik mag gokken dan gaat Montoya naar Ferrari
Ze hebben Massa toch ook gecontracteerd. Bovendien is er bij Ferrari eerder gekozen voor mensen met uitstraling in plaats van rijderskwaliteiten. Na de Schumacher-periode zou het me niks verbazen als ze dat opnieuw doen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zouden ze die oelewapper daar willen hebben? Lijkt me sterk.
Kunnen ze beter voor Rossi gaan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:09 schreef mbn het volgende:
[..]
Ze hebben Massa toch ook gecontracteerd. Bovendien is er bij Ferrari eerder gekozen voor mensen met uitstraling in plaats van rijderskwaliteiten. Na de Schumacher-periode zou het me niks verbazen als ze dat opnieuw doen.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zouden ze die oelewapper daar willen hebben? Lijkt me sterk.
Ik ben geen fan van iemand in de F1.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:25 schreef WEST het volgende:ff dimmen ja scheefbekfan
ik snap nog niet waarom schumi een plastische ingreep gaat doen, zijn kin groeit met de jaren schever.
enne Montoya naar Ferrari...............NOWAY
reageer dan nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van iemand in de F1.
Je mag alleen reageren als je kwijlend achter 'Monty' aanholt?quote:
nee daar gaat het niet om, maar ik hoor jou nooit webber of een fisichella afkraken altijd is het montoya, raikkonen en je neuk schumi gewoon in z'n achterwerkquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je mag alleen reageren als je kwijlend achter 'Monty' aanholt?
Voorbeeld?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:41 schreef WEST het volgende:
ik hoor jou nooit webber of een fisichella afkraken altijd is het montoya, raikkonen
Gauloises inderdaadquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:31 schreef MoChe het volgende:
[..]
Rossi wordt niet door PhilipMorris/Marlboro gesponsord hoor
bronquote:Formule1Wereld.nl TV officieel gelanceerd!
Vanavond is Formule1Wereld.nl TV (afgekort F1WTV) officieel gelanceerd! Op de hiervoor aangemaakte pagina vindt u up-to-date videomateriaal uit de Formule1, en later dit seizoen tevens uit de andere autosportklassen. Voorafgaand aan de Grand Prix’ verschijnen hier altijd voorbeschouwingen en on-board laps, een absolute aanrader.
Momenteel staan de on-boards van Maleisië en Bahrein online, alsmede een blik met Mark Webber op het fitnessen wat nodig is om je als coureur voor te bereiden op de races. Met de video ‘verandering in de regelgeving’ kunt u nog eens rustig bekijken wat er dit seizoen is veranderd op technisch gebied. Tevens kunt u de teamlaunch van Toyota nog eens samengevat terugkijken, en vindt u interviews van Ralf Schumacher, Jarno Trulli, Mike Gascoyne, John Howett en Tsutoma Tomita.
Later deze week volgen enkele foto’s van het nieuwe BMW Sauber F1 team, en natuurlijk gaandeweg het seizoen wordt F1WTV uitgebreid met nieuw videomateriaal. De filmpjes zijn online te bekijken in Windows Media Player, en zijn tevens te bekijken in uw eigen media player door te klikken op de link die onder elk filmpje aanwezig is. Mocht u niets willen missen, schrijf u dan in voor de nieuwsbrief. Voor nu, veel plezier op F1WTV!
F1WTV wordt mogelijk gemaakt door een samenwerking met Pitbox Race Events en Garnier Streaming Media. Via deze weg bedanken wij onze partners. De video’s op F1WTV zijn voorlopig alleen te bekijken voor Internet Explorer gebruikers.
bronquote:
World champion Fernando Alonso has politely rejected Valentino Rossi's proposal that the pair go head-to-head to settle the question of who is quicker.
Rankled by Alonso's claim that he could join the MotoGP ace on a podium, rider Rossi challenged the Spaniard to a battle waged on motorcycles, Formula One and rally machinery.
Asked if he had heard about Rossi's dare, Renault's 24-year-old Alonso said in Kuala Lumpur: "Yes, but I don't know if he really said it. If he did, I will have to say no - I am totally focussed on my job at the moment."
dat wordt ff downloaden danquote:
hehe nee inderdaad: die zou op de track staan en klagen over van alles en nog wat en dan zeggen dat hij hoop dat het morgen beter gaat...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:25 schreef SimtekF1 het volgende:
Hehe mister Doornbos, is ook echt weer zo'n typische Doornbos actie, ik zie dit Albers niet doen.
Een courer die de F1 haalt is zowiezo geen loser, wat vind je van Button dan, die heeft nog geen enkele GP gewonnen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:29 schreef YellowLedbetter het volgende:Montoya, blabla hij is wel zo goed. Dikke grootspraak paar jaar geleden maar hoeveel races heeft ie nu gewonnen dan. Hooguit 3 ofzo
wat een loser
Button heeft tot nu toe gewoon pech bij wek team hij zit.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:48 schreef Radegast het volgende:
Button is dan ook een overhypte coureur.![]()
Dame dit is geen SC topic héquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:38 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
Werkt trouwens niet echt goed, hè? Ik weet niet of jullie Albers de laatste tijd hebben gezien maareehhh ...geen goede reclame voor z'n product, zeg maar.
jij moet eens verder kijken dan je neus lang is loserquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:29 schreef YellowLedbetter het volgende:Montoya, blabla hij is wel zo goed. Dikke grootspraak paar jaar geleden maar hoeveel races heeft ie nu gewonnen dan. Hooguit 3 ofzo
wat een loser
bron: http://www.hln.be/hln/cch/det/art_183829.htmlquote:De verrassende startgrid van de Grote Prijs van Maleisië
Michael Schumacher (Ferrari), Ralf Schumacher (Toyota), Rubens Barrichello (Honda), Felipe Massa (Ferrari) en David Coulthard (Red Bull-Ferrari) werden dus 10 plaatsen teruggezet omdat ze van motor wisselden. Ralf Schumacher, geplaatst voor de 3e kwalificatiefase, en Massa, geplaatst voor de 2e fase, werkten hun rondjes niet af en kregen dus geen tijd achter hun naam.
1e rij:
Giancarlo Fisichella (Ita/Renault) 1:33.840
(gem.: 212,647 km/u)
Jenson Button (GBr/Honda) 1:33.986
2e rij:
Nico Rosberg (Dui/Williams-Cosworth) 1:34.626
Mark Webber (Aus/Williams-Cosworth) 1:34.672
3e rij:
Juan Pablo Montoya (Col/McLaren-Mercedes) 1:34.916
Kimi Raikkonen (Fin/McLaren-Mercedes) 1:34.983
4e rij:
Fernando Alonso (Spa/Renault) 1:35.747
Christian Klien (Oos/Red Bull-Cosworth) 1:38.715
5e rij:
Jarno Trulli (Ita/Toyota) 1:34.702
Jacques Villeneuve (Can/BMW Sauber) 1:34.752
6e rij:
Nick Heidfeld (Dui/BMW Sauber) 1:34.783
Scott Speed (VSt/Toro Rosso) 1:36.297
7e rij:
Vitantonio Liuzzi (Ita/Toro Rosso) 1:36.581
Michael Schumacher (Dui/Ferrari) 1:34.668
8e rij:
Christijan Albers (Ned/Midland) 1:34.426
Tiago Monteiro (Por/Midland) 1:37.819
9e rij:
Takuma Sato (Jap/Super Aguri F1 Team) 1:39.011
Yuji Ide (Jap/Super Aguri F1 Team) 1:40.720
10e rij:
Ralf Schumacher (Dui/Toyota)
David Coulthard (GBr/Red Bull-Cosworth) 1:34.614
11e rij:
Rubens Barrichello (Bra/Honda) 1:34.683
Felipe Massa (Bra/Ferrari)
Heb jij vorige wedstrijd wel opgelet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:48 schreef Radegast het volgende:
Button is dan ook een overhypte coureur.![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:45 schreef Atreidez het volgende:
Wow, wist niet dat Fisichella ook fans had![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |