Laat die woorden nog even doordringen..quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:52 schreef ajay het volgende:
Je post in onzin en je wilt een discussie houden over de honden van negers? OK...... En wat is jouw standpunt, voordat we gaan discussiëren? Kan ik stelling tegen nemen.
Let the games begin!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Laat die woorden nog even doordringen..
Jij wel hè? Boefjequote:Op donderdag 2 maart 2006 10:07 schreef ajay het volgende:
Enne, waar blijven dan de foto's van hun teefjes, hun bitches?
Die wil ik wel zien.
quote:
What can I say, I'm a dog....quote:
van dale:quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je weet dat neger een discriminatie scheldwoord is?
En al is het een schelwoord...quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik vraag me meer af wat die neger thuis op de bank samen met z'n vriendin zit te lachen. Moet ie haar niet slaan ofzo? Of andere wijven versieren? Hangen met z'n maten in de Koffieshop?quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:43 schreef pberends het volgende:
Ik vroeg me af wat voor soort honden negers doorgaans als huisdier hebben. Laten we hier een serieus debat over houden. Op de poster van Nederland 1 zag ik al een goede:
[afbeelding]
bron
Daarom noem ik ze ook 'overmatig gepigmenteerden'quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:08 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Daarom noem ik ze ook 'overmatig gepigmenteerden'![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je mag ook gewoon 'Owners of blonde bitches' zeggen hoor. Niks generaliserends of discriminerends aan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:21 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]Hoe moeten we ze dan noemen? Zwarte is dan zeker ook een scheldwoord...
proest...quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:26 schreef ajay het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon 'Owners of blonde bitches'
Waarom moeten we onderscheid maken?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:21 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]Hoe moeten we ze dan noemen? Zwarte is dan zeker ook een scheldwoord...
Om mensen in hokjes te stoppen, zodat we de realiteit in een logische vorm kunnen gieten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:28 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Waarom moeten we onderscheid maken?
Omdat er nu eenmaal onderscheid tussen zit, deal with it!quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:28 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wel een mooie benaming...quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:26 schreef ajay het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon 'Owners of blonde bitches' zeggen hoor. Niks generaliserends of discriminerends aan.![]()
Nee dit is de lelijkste hond ter wereld en bestaat dus ook echt!quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:33 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Is die van de film Braindead?
Omdat mensen niet gelijk zijn. Als je zwart bent ben je niet wit. Mensen zijn gelijkwaardig, maar niet gelijk. Tussen mannen en vrouwen maak je toch ook onderscheid... Mannen en vrouwen zijn ook gelijkwaardig, maar niet gelijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:28 schreef mcintosh het volgende:
[..]
De schaduwmensen...quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:33 schreef zoalshetis het volgende:
den donkeren medemensch.
Bestond... is een paar maanden terug overledenquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee dit is de lelijkste hond ter wereld en bestaat dus ook echt!![]()
Zal er een relevant verschil zitten tussen het soort hond wat men neemt, is dat afhankelijk van huidskleur? Is het dus relevant om in dit geval een onderscheid te maken?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Omdat er nu eenmaal onderscheid tussen zit, deal with it!
Als jij een zwarte auto wilt en ze komen met een witte aanzetten zeur je toch ook? Maar als het over mensen gaat gaan ze ineens zeiken
En nee ik zeg hiermee niet dat negers slecht zijn oid maar er zit onderscheid tussen ook al is het alleen de kleur.
Zo dat was mijn statement van de dag verwacht de rest van de dag geen kwaliteitsposts meer van mijn kant
Misschien wel maar let even op dat je in ONZ zit.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zal er een relevant verschil zitten tussen het soort hond wat men neemt, is dat afhankelijk van huidskleur? Is het dus relevant om in dit geval een onderscheid te maken?
Wat een bullshit man, jij gaat ook alleen af op wat je op MTV en TMF ziet of nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:43 schreef c0nd0r het volgende:
Om hier dan toch serieus op door te gaan; vinden negers een bepaalde soort muziek mooi, hebben bepaalde kleding keuze, ingeboren ritme gevoel ga zo maar door.
Hahaha wat denk jij dan dat iedere hond hetzelfde "karakter" heeft dat ze allemaal gelijk zijn. Daar heb je al een wereld van verschil in alle rassen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zal er een relevant verschil zitten tussen het soort hond wat men neemt, is dat afhankelijk van huidskleur? Is het dus relevant om in dit geval een onderscheid te maken?
Op TMF/MTV zie ik alleen maar schaars gekleede negers en gezien jou persoonlijke aanval en ontbreken van onderbouwing hoepel je maar op met je semi intellectueel gezeikquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat een bullshit man, jij gaat ook alleen af op wat je op MTV en TMF ziet of niet
Ma goed, onzin lekker door zou ik zeggen![]()
Karakter afhankelijk van huidskleur, is dat wat je zegt?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:45 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Hahaha wat denk jij dan dat iedere hond hetzelfde "karakter" heeft dat ze allemaal gelijk zijn. Daar heb je al een wereld van verschil in alle rassen.
Negers bestaan alleen in Jerry Springershows en gevangenissen... en in beide gevallen mag je dan geen hond hebben... en daarom noemen ze elkaar allemaal "dawg" (want ze kunnen ook niet goed schrijven).quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat een bullshit man, jij gaat ook alleen af op wat je op MTV en TMF ziet of niet
Ma goed, onzin lekker door zou ik zeggen![]()
Ontbreken van onderbouwing? Wat valt er aan te onderbouwen, ik geloof dat iedereen wel weet dat generalisatie nergens op slaat.. of tenminste, daar ging ik van uitquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Op TMF/MTV zie ik alleen maar schaars gekleede negers en gezien jou persoonlijke aanval en ontbreken van onderbouwing hoepel je maar op met je semi intellectueel gezeik
Ik generaliseer ook niet, tuurlijk zijn er genoeg die bovenstaande niet hebben/doen weet ik het maar het valt gewoon op dat merendeel er wel aan voldoet!quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:47 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ontbreken van onderbouwing? Wat valt er aan te onderbouwen, ik geloof dat iedereen wel weet dat generalisatie nergens op slaat.. of tenminste, daar ging ik van uit
En ik val je niet persoonlijk aan, alleen het onderwerp, niet zo teergevoelig zeg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |