idd, niet echt origineel dit hequote:
Grefo!quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:25 schreef beertenderrr het volgende:
homo
snotverjeppiequote:
Hou je ronuit smerige lelijke c0nd0r gezicht maar voor je.....quote:
dat is ook een goeie!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:23 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Hou je ronuit smerige lelijke c0nd0r gezicht maar voor je.....
Weet je wat het is met dit soort woorden, ze drukken niet echt goed een scheldwoord uit.quote:
Kijk nou gaan we ergens heen, maar het woord klote moet nog ff vervangen worden...quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:23 schreef Koewam het volgende:
Kloteneger
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:34 schreef TeChNo2 het volgende:
je kan dus eigenlijk niet leven zonder schelden..pathetic hoor
En jij bent zeker de geboren mislukking met een dusdanige afwijking, dat je binnen 3 zinnen kan zien hoe iemand is?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:45 schreef TeChNo2 het volgende:
i rest my case...
1 |
Nee, heb je anders een kwartet?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:10 schreef ZmirnoV het volgende:
Heb je Gilles de la Tourette?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:58 schreef Stroekie het volgende:
en vanaf nu Stofje!!!
In jouw geval: jaquote:En jij bent zeker de geboren mislukking met een dusdanige afwijking, dat je binnen 3 zinnen kan zien hoe iemand is ?
(je zegt het toch zelf...?)quote:Ik mag niet meer schelden, want ik roep voortdurend scheldwoorden..
Je bent lief!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:41 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
In jouw geval: ja
[..]
(je zegt het toch zelf...?)
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:46 schreef jpg97 het volgende:
vuile FuifDuif!
dan verbasteren we dat tot " FuifDuifVerdomme"quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:57 schreef -beyond- het volgende:
Deze vind ik wel een prijs waard!!
Alleen zou dit scheldwoord meer in de context van "Vuile Vieze Uitgewoonde Flikker" zijn.
Niet echt een scheldwoord om het woord "KUT" te vervangen als iets niet gelukt is...
In het blanke gedeelte van Afrika waar ze oud-nederlands praten noemen ze een homo een kringspier-aids-koerier...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:27 schreef fancy.facy het volgende:
de belgen kennen pas mooi schelden:
zo leerde ik kennen
hey misselijk mislukte creatuur
kostelijk!![]()
Hier in de buurt noemen dat een aambeienschoffelaar...................................quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:16 schreef -beyond- het volgende:
In het blanke gedeelte van Afrika waar ze oud-nederlands praten noemen ze een homo een kringspier-aids-koerier...
op zijn duits krankenhouzequote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:14 schreef retep1 het volgende:
en dan nu een vervangend woord voor alle enge ziektes
ziekehuis
'quote:Op maandag 6 maart 2006 12:50 schreef hilliebillie het volgende:
vervangers voor KUT:
zoals ik eerder al zei: ALLAH (ligt best lekker in de mond)
of ZOOI (dat is dan weer verbasterd van kutzooi)
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:32 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Maar goed...ik zoek een gepast woordje dat in deze context "KUT" kan vervangen...
Dan zou het POTVER-3dubbeltjes moeten zijn, anders ben je nog aan het schelden...quote:Op zondag 12 maart 2006 13:14 schreef synthesix het volgende:
Ipv godverdomme -> GODVER-3-dubbeltjes
Dan moet je eens voor de neus van een grote zwarte neger staan en roetmop roepen..quote:Op zondag 12 maart 2006 13:28 schreef NeoPhythe het volgende:
roetmop
ect ectkijk gewoon kinder series xD
ik lachte..quote:Op zondag 12 maart 2006 13:34 schreef dJ-Zcore het volgende:
Reohreknak.
eens uitproberenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:31 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Dan moet je eens voor de neus van een grote zwarte neger staan en roetmop roepen..
Kijken of hij dat een goede vervanger vindt voor een scheldwoord..
rot op zeg, ik was veel eerderquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |