Serieus?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:29 schreef Caesu het volgende:
nieuwe serie Trick Of The Mind 21:00 Channel 4 vanaf afgelopen zondag.
Het is beschikbaar.quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:00 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Serieus?Leuk!!! Hoop dat ie snel beschikbaar komt!
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:19 schreef ACJazzz het volgende:
[..]
Het is beschikbaar.![]()
Mail me voor het verkoopadres.![]()
dat vind ik nou van rvdbquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:17 schreef totsy het volgende:
Ik vindt dat die Derren Brown een echte bandieten kop heeft net zoals al zijn fans waarschijnlijk . Soort zoekt soort ...![]()
![]()
quote:
Joh ,quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:37 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
![]()
soort zoekt soort inderdaad, en dan schaar ik mezelf liever in de Derren-soort dan in de Robbert-soort.![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:07 schreef Armalite het volgende:
Tis onzeker of hij door blijft gaan met zijn shows volgens zijn website![]()
quote:After many years of attacking religious beliefs, illusionist Derren Brown has decided to return to the Christian faith of his childhood and is looking to join the priesthood.
De datum geeft te denken.quote:Added/Updated: 1st April 2006
"Derren en stofbollen" kan niet tippen aan " Robbert en echte lichtbollen " .quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:37 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
![]()
soort zoekt soort inderdaad, en dan schaar ik mezelf liever in de Derren-soort dan in de Robbert-soort.![]()
als je echt in die rvdb gelooft moet je eens wat meer naar mensen zoals Derren kijken dan is het meeste makkelijk te verklaren...quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:22 schreef totsy het volgende:
[..]
"Derren en stofbollen" kan niet tippen aan " Robbert en echte lichtbollen " .![]()
Waar kan ik aflevering 3 krijgen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:31 schreef ACJazzz het volgende:
Aflevering 2 is inmiddels verkrijgbaar bij de gebruikelijke verkoopadressen.![]()
Ja ik zat ook al een paar dagen te zoeken.. Voorlopig niks op de normale verkooppunten.........quote:
kun je me het adres mailen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |