kijk even onder dat andere forum dan zie je het wel, ik kan het niet posten want dan word door de regie gelijk het forum geblokt net zoals ze het met fok hebben gedaan. , maar het leukste was dat ze reageerde op de posts.quote:Op donderdag 2 maart 2006 05:20 schreef Muerte het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk.. Bedankt dat je het even meldt, als ik vanavond thuis kom ga ik meteen even kijken.
![]()
Onder welke nick hebben ze gepost?
Ok begrijpelijk, ik vind het wel en nogmaals bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 2 maart 2006 05:25 schreef Yolande het volgende:
[..]
kijk even onder dat andere forum dan zie je het wel, ik kan het niet posten want dan word door de regie gelijk het forum geblokt net zoals ze het met fok hebben gedaan. , maar het leukste was dat ze reageerde op de posts.
stuur anders een pm naar mequote:Op donderdag 2 maart 2006 05:27 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ok begrijpelijk, ik vind het wel en nogmaals bedankt voor de tip.![]()
Erg aardig van je, maar ik heb nu niet zoveel tijd, tussen de posts door ben ik me aan het aankleden en ik moet zometeen alweer weg.quote:
Kijk in de SV van fok dan lees je er al wat over en de sc vanaf 00:30 dan ben je zo goed als bij. Het was echt heel leuk ze reageerde op alles wat er geschreven werd, jammer genoeg waren Henk en ik aan het werk, maar we hebben alles toch wel een beetje na kunnen lezen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 05:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Erg aardig van je, maar ik heb nu niet zoveel tijd, tussen de posts door ben ik me aan het aankleden en ik moet zometeen alweer weg.
Maar ik vind het vast en zeker wel, dat forum is nog niet zo erg groot, dus dat moet lukken, je hebt me ondertussen wel heel erg nieuwsgierig gemaakt zusje.![]()
Wederom bedankt voor de tip, hoe vind je mijn nieuwe onderschrift?quote:Op donderdag 2 maart 2006 05:37 schreef Yolande het volgende:
[..]
Kijk in de SV van fok dan lees je er al wat over en de sc vanaf 00:30 dan ben je zo goed als bij. Het was echt heel leuk ze reageerde op alles wat er geschreven werd, jammer genoeg waren Henk en ik aan het werk, maar we hebben alles een toch wel na kunnen lezen.
Schitterendquote:Op donderdag 2 maart 2006 05:38 schreef Muerte het volgende:
[..]
Wederom bedankt voor de tip, hoe vind je mijn nieuwe onderschrift?![]()
Dank je Yolande, ik ben bijna klaar om weg te gaan, tot morgen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 05:39 schreef Yolande het volgende:
en als je geen tijd meer heb, werkse en tot morgen![]()
![]()
Whehehe...! Dank je wel, vond hem zelf ook wel aardig, maar nu ben ik echt weg.quote:
Werksequote:Op donderdag 2 maart 2006 05:43 schreef Muerte het volgende:
[..]
Whehehe...! Dank je wel, vond hem zelf ook wel aardig, maar nu ben ik echt weg.
Laat ze dat maar lekker denken danquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:25 schreef Snaptnix het volgende:
Goeiesmorgens...als de adelaars hetzelfde denken als dat ze op MW doen, hebben we voorlopig helemaal niets te vrezen.
![]()
Uit het streamverslag op MW:
Monique, John en Ferri waren op het Fok!forum foto's aan het bekijken maar worden door de adelaar op hun vingers getikt.
Hoe zou dit toch komen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:40 schreef Foreverblue het volgende:
Wauw... de laatste posts zijn gemiddeld 2 tot 3 per uur in dit topic... gaat goed![]()
Met Zweedse dames kijken zeker?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:41 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
pff regenworm heeft weer een drukke ochtend gehad.![]()
![]()
Ben druk bezig met Zweden douche timequote:Op donderdag 2 maart 2006 11:40 schreef Foreverblue het volgende:
Wauw... de laatste posts zijn gemiddeld 2 tot 3 per uur in dit topic... gaat goed![]()
Precies mijn idee. Ze zaten toch ook gewoon op Fok vannacht, niet danquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Laat ze dat maar lekker denken dan![]()
Creeër chaos en heersch
Goedemorgen allemaal
deze link: Hotel Big Brotherquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Precies mijn idee. Ze zaten toch ook gewoon op Fok vannacht, niet dan![]()
mogguh allemaal
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Met Zweedse dames kijken zeker?
Hoi Regenworm en Frizti
Ja zie je wel, had ik het toch goed gezienquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
deze link: Hotel Big Brother![]()
![]()
[http://forum.fok.nl/forum/112]
Die Ferriquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:51 schreef White_Pearl het volgende:
Ferri moet iets opvoeren waar hij niet zo blij mee isik begreep er uit dat hij dood neer moest vallen op het podium.
Viola zegt tegen hem " das toch leuk, ook voor de mensen die naar de streams kijken "
Waarop Ferri zegt " ik zou maar een beetje voorzichtig zijn "![]()
Hallo iedereen![]()
Hoe komt ie toch op die rare ideeenquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:51 schreef White_Pearl het volgende:
Ferri moet iets opvoeren waar hij niet zo blij mee isik begreep er uit dat hij dood neer moest vallen op het podium.
Viola zegt tegen hem " das toch leuk, ook voor de mensen die naar de streams kijken "
Hallo iedereen![]()
Whehequote:Op donderdag 2 maart 2006 11:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die Ferri![]()
hij kent ons erg goed hij is al veel op Fok geweest zo te zien.
Ik zou het echt niet wetenquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoe komt ie toch op die rare ideeen![]()
Pareltjeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 2 maart 2006 11:51 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo iedereen![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:53 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whehedie mediawatchers toch
![]()
Hoi wormpje![]()
Ja dat hoorde ik, Ferri zei idd " dit is niet goed voor mij " kan me daar wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Ja, ze zijn aan het oefenen voor de cabaret avond voor vanavond. Ferri is bang dat die er helemaal niks van gaat bakken omdat ze niet genoeg tijd hebben om te repeteren.
We zijn natuurlijk niet voor niks de 40 idioten die kijken. We hebben een geuzenaam hoog te houdenquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:58 schreef frizti het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het knap vindt, dat jullie nog naar de streams kunnen kijken.
Gaan hier weer uit nuquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:58 schreef frizti het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het knap vindt, dat jullie nog naar de streams kunnen kijken.
Kijk ook niet veel meer alleen nog naar Zweden van tijd tot tijd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:58 schreef frizti het volgende:
Ik vond vannacht met Monnie, Ferri en John echt leuk. Vooral toen ze lekker gingen dollen en spontaan ieder een andere kant op rende in de kamer om de regie gek te makenquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaan hier weer uit nu
Na vannacht wilde ik wel weer even kijken waar ze mee bezig waren. Mijn interesse is weer gewekt![]()
Ja was erg leuk om te zien inderdaadquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vond vannacht met Monnie, Ferri en John echt leuk. Vooral toen ze lekker gingen dollen en spontaan ieder een andere kant op rende in de kamer om de regie gek te maken
Zo hadden ze dat vaker moeten doen... dan was het leuk geweest om HBB te volgen. Het is jammer dat ze het gaan doen als het bijna is afgelopen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja was erg leuk om te zien inderdaad![]()
Het is pas leuk om te kijken als de kliko afwezig is, anders vogt de regie toch alleen maar die vette zeug.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaan hier weer uit nu
Na vannacht wilde ik wel weer even kijken waar ze mee bezig waren. Mijn interesse is weer gewekt![]()
1 ouwe aftandse zak en 39 idioten, als die het moeten doen kunnen we de boel weg dichtmikkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We zijn natuurlijk niet voor niks de 40 idioten die kijken. We hebben een geuzenaam hoog te houden![]()
Toch is het soms ook wel lachen, zoals net toen Ferri zei ik zou maar een beetje voorzichtig zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:08 schreef frizti het volgende:
[..]
Het is pas leuk om te kijken als de kliko afwezig is, anders vogt de regie toch alleen maar die vette zeug.
Kan ie beter niet doen, worden de pc's helemaal geblocked.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:13 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Toch is het soms ook wel lachen, zoals net toen Ferri zei ik zou maar een beetje voorzichtig zijn
ik zou gevraagd hebben " hoezo? " maar ze dat niet deed, die krijgt de schrik van haar leven als
ze alles op een rij ziet staan![]()
Ik bedoelde ook niet nu, maar later als ze thuis is, ze zal haar nieuwsgierigheid toch wel nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Kan ie beter niet doen, worden de pc's helemaal geblocked.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |