quote:Nadat vijf seizoenen met Big Brother kan metningspunktet gaan bereikt , meent informasjonsdirektør Petter Gjelseth. Daardoor zal TVNorge vorderen over dit is de laatste seizoen wanneer Big Brother - huis leegt van het jaar's deelnemers. Medieviter Alex Ijver meent dat Big Brother - de producenten kan hebben te gaan van ver in te pakken buiten extreem deelnemers. Ijver denk niet dat faam over voldsdømte en krimineel gagner realityserien , en hem is verrastte over dat wat is is kwam naar voren in Dagbladet.no de de laatste de dagen. Alle opschudding met glamourmodeller en krimineel kan werken fremmedgjørende. Dat is helemaal openbaart dat dat reduceren de aandacht als publiek voelen til deelnemers , zeggen Ijver.
Bekenden relaties Gisteren schreef Dagbladet.no wanneer de tette båndene onder glamourmodellbransjen en castingen til Big Brother. Dat is oude nieuws , meent Bingo Rimér , dat niet ziet dat is enig rare dat de dezelfde lettkledde de meisjes als figuur in van hem bladeren en aan nettsiden Flickor.se duiken op aan Big Brother , waarin van hem eks - geliefde Erika Moen werken met castingen. Dat hebben lange zijn het bekende zaak in Zweren. Ik bezit een enorme netwerk , en het is duidelijk ik had het vinger met in het spel zoals dat gaat castes , zeggen Rimér. Hem meent dat is helemaal natuurlijke dat hem kontakteren en blijft gevraagd te geef tips wanneer de Zweeds Big Brother - de producenten gaat kiezen onder 20.000 verzoeken. Til Zweden Dagbladet heb Rimér tidligere bluffen van zijn soort rekrutteringsvirksomhet. Ik geloven praktisch dat wij zijn voorzag de meeste dokussåpene met deelnemers. Zij zullen hebben utadvendte , mooier en spektakulære personen , zeg Rimér til die Zweeds krant.
Erger met Zweeds edieviter Alex Iversensens opvatting over het jaar's deelnemers is dat zij zijn meer extreem , meer grenseløse en heb meer silikonen in de borsten. Hem reageren sterke aan dat Big Brother - de producenten trekt in voldsdømte in realityserien. Ik ben niet verrastte dat men wensen te hebben te maken met wakker vrouwen. Dat is heel eenvoudig omdat bimboer verkopen. Dat ik niet kan verstaan is dat de speculeren in te hebben te maken met voldsdømte. Welk aandacht versnelling dat? Wanneer dat klopt is dat uproft. Dat behoorde niet gaan moelijke te uitzoeken ekspressive en explosieve personen zonder dat zij zijn voldsdømte , zeggen Ijver. Ijver meent dat hebben gevonden plaats het wijziging over deltakerprofilen nadat dat Big Brother werden gemaakt in samenwerking met Zweren. Dat hebben tatt over nadat dat men begon te coordineren met Zweren. Dat hang samen met dat men in van ons nabuurland heb een meer aggressief en onkritisch tabloidpresse als maak grootste opgestoken aan alles wat gebeuren in realityserier , speciaal in Big Brother , zeggen hem.
Fremmedgjøring Van Big Brother is gebruikelijk medieomtale over kontroversiele goud waard. Dat handeld wanneer een slitasjeproblem. Volk heb gezien meer reality , en Big Brother is het categorie seigtflytende såpeopera. Krijgt te krijgen enig dicht , moeten jij te zien meer over dat om te worden gevangen over dat sociale het spel. Probleem is dat tida jij lusteloos te gebruiken aan te gezet jou in in dat sociale het spel ben geworden kleinere. Het punt met hypen , dat te stoppen in extreem personen , is te krijgen avisoppslag als kan verleiden volk in in de series , zeggen Ijver. Na stel hem vraag verder wanneer niet Big Brother heb te gaan van ver in te trekken in extreem deelnemers. Avisoppslag wanneer voldsdømte deelnemers versnelling negatieve associaties , meent Ijver.
Metningspunktet bereikt Informasjonsdirektør in TVNorge Petter Gjelseth kan niet geef het antwoord aan wanneer zij hebben te gaan van ver in te kiezen extreem deelnemers. Maar hem antwoorden zo aan alles de drukte omheen utvelgelsen over het jaar's deelnemers. Dat is moelijke te te weten op voorhand wanneer deelnemers is van extreem. Wanneer jij ontmoet de aan casting treed op de graag op een andere manier. Na vorder tv - kanalen wanneer de gaat zet voort met Big Brother. Ik geloven dat met vijf sesonger over Big Brother , zo is metningspunktet bereikt. Maar dat is voortijdige te bepalen Big Brothers verder lot. Wij moeten te trekken eindelijk de beslissing wanneer sesongen is over , zeggen Gjelseth til Dagbladet.no.
Was wel te verwachten dat er kritiek zou komen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op het forum las ik een artikel uit een Noorse krant. De Noren hebben nogal kommentaar op de keuze van de bewoners.
De Noors-Nederlandse vertaalrobot maakte ervan :
[..]
Erg lief erg preuts maar dat is ze niet.quote:
Ze is inderdaad erg vrij loopt wel vaker zou in het huis rond.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:42 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Die meid heeft echt nooit kleren aan, komt ze uit een nudisten kamp ofzo
Tja, op die piramide lag ze ook al met der blote tieten, ik vind het allemaal niet zo erg maar het lijkt me zo koudquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze is inderdaad erg vrij loopt wel vaker zou in het huis rond.
Maar ze kwam nu terug van een opdracht. Piramide of met ze alle in de jacuzzi.
Wat vindt je van het idee deze caps aan onze Zwwedse vrienden te doneren in hun Tietuh topic ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef regenworm het volgende:
Jessica komt terug van de opdracht.
Eigen werk komt van de gratis stream![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is meer voor filmpjes maar bedankt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Regenworm, je zocht nog naar een plaats om files te uppen. Hier een lijstje :
Weet ook niet hoe je als "Bifogade miniatyrer" kunt uppen, maar wacht het antwoord maar even af.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit is meer voor filmpjes maar bedankt.
Heb jij enig idee hoe die foto upload werkt op het forum.
Heb er nu een cap neergezet maar die is wel erg groot.
Dit heb je al wel gezien denk ik :quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet ook niet hoe je als "Bifogade miniatyrer" kunt uppen, maar wacht het antwoord maar even af.
Ik heb even gekeken. Eerst "svara" voor een nieuwe post en dan die paper clip; het ziet er perfect uit.quote:click on the button with the image of a paper clip, and then you can upload files from your computer after clicking "svara" or "citera" that is...
bedankt werkt inderdaad primaquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit heb je al wel gezien denk ik :
[..]
Ik heb even gekeken. Eerst "svara" voor een nieuwe post en dan die paper clip; het ziet er perfect uit.
Geweldig, je 2e post in Zweden !quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
bedankt werkt inderdaad prima![]()
![]()
Mijn twee post in de vreemde.
Ik heb trouwens geen flauw idee waar iedereen is.
De free kamera draaide net maar er was niemand te zien
Is een goed idee heb het gelijk gedaan maar ik moest wel even zoeken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geweldig, je 2e post in Zweden !![]()
Ik zit ook al een tijdje te kijken, ze hebben wellicht een opdracht in de sportzaal of zoiets.
PS Ik heb in mijn profiel bij "Platsen du bor på" nu "The Netherlands" ingevuld. Dan snappen ze makkelijker dat wij in het Engels posten.
Het laatste half uur heb ik 2x iemand gezien, die naar het toilet ging. Ze moeten overal toestemming voor vragen, daarom kloppen ze eerst aan bij de X-room.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:30 schreef regenworm het volgende:
Iedereen ligt op bed er is totaal geen beweging meer in het huis.
Camera draaide een rondje maar er was niemand meer te zien.
Daar zal die Danne niet zo blij mee zijn want die ligt met Wenche in bed.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het laatste half uur heb ik 2x iemand gezien, die naar het toilet ging. Ze moeten overal toestemming voor vragen, daarom kloppen ze eerst aan bij de X-room.
Dag 32 was ook al zo veel gepraat. Zou het zo kunnen zijn dat ze wat gas terugnemen ivm het commentaar uit Noorwegen ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:11 schreef regenworm het volgende:
Dag 33 is niet echt boeiend te noemen veel discussie en een maar keer de opdracht.
En natuurlijk komen de krenten van Jessica weer in beeld.
Het lijkt er wel de eerste week leek het voor onze begrippen een "sex huis"quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dag 32 was ook al zo veel gepraat. Zou het zo kunnen zijn dat ze wat gas terugnemen ivm het commentaar uit Noorwegen ?
Het is voor jouw een stuk makkelijkequote:Op donderdag 2 maart 2006 00:35 schreef golfer het volgende:
Teruglezend op het Zweedse forum is er vandaag niet al te veel gebeurd inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |