Kijk, dat bedoel ik maar, Doka heeft gewoon geen fantasiequote:Op donderdag 2 maart 2006 04:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
met ham en kaas is het al snel een tosti ijzer![]()
![]()
![]()
![]()
tof dat je ff de hoekjes schoonmaakt, en hebben ze je weer Zweden uitgedunktquote:
Die brand elke zijn neus eraan met zijn gesnuffelquote:Op donderdag 2 maart 2006 04:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik maar, Doka heeft gewoon geen fantasie![]()
![]()
schijf ananas erop om het af te makenquote:Op donderdag 2 maart 2006 04:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik maar, Doka heeft gewoon geen fantasie![]()
![]()
Ik lees niet zo snel en eer dat ik drie landen heb gehad pfffffquote:Op donderdag 2 maart 2006 04:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
tof dat je ff de hoekjes schoonmaakt, en hebben ze je weer Zweden uitgedunkt![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op donderdag 2 maart 2006 04:18 schreef Morwen het volgende:
Ik ga eens kijken of mijn bed hier nog woont![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je in limbo gaan wonen bij valkenburg en zo daar heb je 3 landenquote:Op donderdag 2 maart 2006 04:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik lees niet zo snel en eer dat ik drie landen heb gehad pfffff![]()
Ik ken dat spelletje om dat paaltje lopen drie keer en dan op je bek gaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 04:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Moet je in limbo gaan wonen bij valkenburg en zo daar heb je 3 landen![]()
![]()
![]()
en glijdenquote:Op donderdag 2 maart 2006 04:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
al met al was het een dolle dag, Ferriliet de raven ff zoeken en MO en John hebben het ook gezien, als het nu geblocked wordt jammer maar het was wel ff lachen
![]()
![]()
ach ging je toen al op je bekkiequote:Op donderdag 2 maart 2006 04:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ken dat spelletje om dat paaltje lopen drie keer en dan op je bek gaan![]()
![]()
![]()
Ben niet zo'n zuiperdquote:Op donderdag 2 maart 2006 04:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ach ging je toen al op je bekkie
![]()
![]()
![]()
Ik heb ook een hobbel dingquote:Op donderdag 2 maart 2006 04:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Best lastig die glij stoel. heb ik liever Sjet haar hobbel ding![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 04:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ken alleen maar de engelse versie, go to fali, do not pas go![]()
Wij doen elke keer 'mens erger je niet', en dan zijn we het bord kwijt in bedquote:Op donderdag 2 maart 2006 04:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
guttegut jullie moeten eens een spel spelen of zo![]()
![]()
![]()
Maar ik krijg diequote:Op donderdag 2 maart 2006 04:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
vind Fail veel leuker staan naast![]()
![]()
![]()
dan is ganzebord aan te bevelenquote:Op donderdag 2 maart 2006 04:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wij doen elke keer 'mens erger je niet', en dan zijn we het bord kwijt in bed![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 04:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
dan is ganzebord aan te bevelen![]()
Doei Dizzyquote:Op donderdag 2 maart 2006 04:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
on topic dan ga ik ook maar
off ik ga ook![]()
![]()
en staat een heerlijk ontbijt waar het niet hoort maar oh
thx
Goedemorgen zusje.quote:Op donderdag 2 maart 2006 05:09 schreef Yolande het volgende:
Nu zal onderhand toch wel de ochtendploeg binnen komen? Muerte broertje goedemorgen![]()
![]()
Ha die Muertequote:Op donderdag 2 maart 2006 05:12 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemorgen zusje.Goedemorgen Henk.
![]()
Thelepatiequote:Op donderdag 2 maart 2006 05:12 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemorgen zusje.Goedemorgen Henk.
![]()
Niet veel Henk, daar is het nog een beetje te vroeg voor en ik ben nog niet helemaal wakker, heb jij nog iets nieuws?quote:Op donderdag 2 maart 2006 05:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ha die Muerte, heb je nog iets te melden ?
Een beetje van alle twee misschien?quote:Op donderdag 2 maart 2006 05:15 schreef Yolande het volgende:
[..]
Thelepatie![]()
Ik voelde gewoon dat je wakker werd.. Of is het een kwestie van dat je altijd om deze tijd online komt.
![]()
![]()
Ik ben dan wel niet Henk, maar Ferri en John zijn weer op visite geweest op het andere forum en hebben ook gereageerd op de post daar.quote:Op donderdag 2 maart 2006 05:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
Niet veel Henk, daar is het nog een beetje te vroeg voor en ik ben nog niet helemaal wakker, heb jij nog iets nieuws?
Ik denk het wel, want tenslotte zijn we een tweeling.quote:
Wat ontzettend leuk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 05:18 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik ben dan wel niet Henk, maar Ferri en John zijn weer op visite geweest op het andere forum en hebben ook gereageerd op de post daar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |