dat onderste ding is volgens mij gebruikt in de james bond film on her majesty`s secret servicequote:Op donderdag 2 maart 2006 22:25 schreef MaPo het volgende:
Lauterbrunnental/Schilthorn Zwitserland
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dat is inderdaad Piz Gloria uit On Her Majesty's Secret Service. Ben er ook geweest. Werkelijk schitterende omgeving.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:12 schreef -chefke- het volgende:
[..]
dat onderste ding is volgens mij gebruikt in de james bond film on her majesty`s secret service![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:27 schreef Reiziger007 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad Piz Gloria uit On Her Majesty's Secret Service. Ben er ook geweest. Werkelijk schitterende omgeving.En overigens is er een aardig groot deel van de film in de omgeving gefilmd.
![]()
Absoluut een aanrader en niet alleen als James Bond freak. En Piz Gloria (Schilthorn) is echt super gaaf, alleen de rit naar boven al, is geloof ik ook langste kabelbaan van Europa (in 4 etappes).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:40 schreef -chefke- het volgende:
[..]
die omgeving is echt prachtig( in de film) inderdaad zeker als bond freak heb je enorme schik daar volgens mij.
volgend jaar toch maar eens naar zwitzerland op vakantie![]()
is dat zuid amerika?quote:
Daar zit ik op het momentquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:18 schreef Sport_Life het volgende:
Lake Louise @ Banff National Park, Canada!
Hahhaha Quuk aan de Maas !! Nee doe me dan tog maar Australiequote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:38 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Dat is mooi zeg! Is dat Zwitserland? Daar zou ik nog wel eens heen willen!
Man geweldig helemaal mee eensquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:04 schreef hannekethemaster het volgende:
Whitehaven Beach (Whitsunday Islands) Australie!!
[afbeelding]
bij nader inzien waren er ontelbaar veel mooie plekjes in Australie, waarvan bovengenoemde er maar 1 is...
Himalaya...quote:
Sun Cityquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:49 schreef staticdata het volgende:
[afbeelding]
mooiste hotel waar ik heb gezeten![]()
Palace of the lost city in zuid-afrika
Erg mooi inderdaad! Al die verschillende stranden ook, geweldigquote:Op zondag 21 mei 2006 09:59 schreef EP-Bart het volgende:
Santorini, Griekenland. Beelden zeggen hier meer dan 1000 woorden:
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:25 schreef MaPo het volgende:
Lauterbrunnental/Schilthorn Zwitserland
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Noorwegenquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:41 schreef edsuit het volgende:
Natuur:
[afbeelding]
Bled, Sloveniė
[afbeelding]
De alpen.. nou ja, daar ben ik alleen overheen gevlogen maar dat was wel m'n mooiste vlucht.
[afbeelding]
Noorwegen.. daar zijn zoveel mooie plaatsen, kan er niet echt een noemen. Dit is in de buurt van Hemsedal.
En Njupeskär, de grootste watervallen van Zweden
Steden:
[afbeelding]
Praag
[afbeelding]
New York City
Als je daar bent geweest, vergeet je dat ook niet zo gauw. Jezus, wat een reclametroep/giftshops etc voor die film. Vond het zelf niet zo bijzonder, zeker vergeleken met andere plekken genoemd hier.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:27 schreef Reiziger007 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad Piz Gloria uit On Her Majesty's Secret Service. Ben er ook geweest. Werkelijk schitterende omgeving.En overigens is er een aardig groot deel van de film in de omgeving gefilmd.
![]()
Sun City en the Valley of Wavesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:53 schreef Nega het volgende:
[..]
Sun CityIk ben door dat hotel heengelopen. Prachtig. Vooral die koepel. En er was aan (vanaf deze kant gezien) volgens mij aan de linkerkant zo een superdure kamer.
Sossusvlei is inderdaad betoverend mooi.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:53 schreef Nega het volgende:
[..]
Sun CityIk ben door dat hotel heengelopen. Prachtig. Vooral die koepel. En er was aan (vanaf deze kant gezien) volgens mij aan de linkerkant zo een superdure kamer.
OT: Mijn mooiste plekken:
[afbeelding]
.
[afbeelding]
Sossusvlei, Namibiė
[afbeelding]
Swakopmund, Namibiė
Zonsondergang, op voorgrond Flamingo's.
Inderdaad, het mooiste land in Europa waar ik tot nu toe geweest ben.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:08 schreef snotje het volgende:
Noorwegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga er misschien heen in de zomervakantie, ik zal wat foto's maken als het door gaat.
Laat me raden, SF?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 06:26 schreef Smeich het volgende:
Bestaat er een site waar je foto's van zo'n 2mb kunt oploaden? Heb jullie wel wat moois te laten zien nl...
nee voor mij is het ook niet het mooiste plekje, maar wel het mooiste hotelquote:Op maandag 22 mei 2006 10:46 schreef danos het volgende:
[..]
Sun City en the Valley of WavesLeuk om je een dagje te vermaken maar nou niet echt het mooiste plekje waar ik ooit geweest ben
Yosemite is prachtig, maar Yellowstone is zo veel mooier!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:28 schreef Remqo het volgende:
Ik vind Yosemite NP heel erg mooi
[afbeelding]
quote:
jaaa inderdaad! ben ik ook overgevlogen en alleen maar naar beneden naar die besneeuwde bergen zitten staren en uuuurrren lang alleen maar ongerepte natuur (of ik zag de stadjes niet liggen vanwege de 10 km hoogte waarop we vlogen ;-)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:37 schreef Sport_Life het volgende:
Als ik dit topic doorblader moet ik overal nog heen.
Mooiste was voor mij nog steeds de Rockeys in Canada, een paar honderd meter erboven gevlogen!. Zegmaar als je over de Franse Alpen vliegt, maar dan alles een schaal groter!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |