dat onderste ding is volgens mij gebruikt in de james bond film on her majesty`s secret servicequote:Op donderdag 2 maart 2006 22:25 schreef MaPo het volgende:
Lauterbrunnental/Schilthorn Zwitserland
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dat is inderdaad Piz Gloria uit On Her Majesty's Secret Service. Ben er ook geweest. Werkelijk schitterende omgeving.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:12 schreef -chefke- het volgende:
[..]
dat onderste ding is volgens mij gebruikt in de james bond film on her majesty`s secret service![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:27 schreef Reiziger007 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad Piz Gloria uit On Her Majesty's Secret Service. Ben er ook geweest. Werkelijk schitterende omgeving.En overigens is er een aardig groot deel van de film in de omgeving gefilmd.
![]()
Absoluut een aanrader en niet alleen als James Bond freak. En Piz Gloria (Schilthorn) is echt super gaaf, alleen de rit naar boven al, is geloof ik ook langste kabelbaan van Europa (in 4 etappes).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:40 schreef -chefke- het volgende:
[..]
die omgeving is echt prachtig( in de film) inderdaad zeker als bond freak heb je enorme schik daar volgens mij.
volgend jaar toch maar eens naar zwitzerland op vakantie![]()
is dat zuid amerika?quote:
Daar zit ik op het momentquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:18 schreef Sport_Life het volgende:
Lake Louise @ Banff National Park, Canada!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |