Ik zie alles.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
misschien had ik het een andere naam moeten geven.. zodat de mod met de moeilijke naam hem niet zou kunnen vinden
Lolz, zal morgen eens checken wat het precies is.quote:Marco Masini - Vaffanculo
Nee. Je kan alles de hele dag door doen. Alleen tussen de handelingen zit een bepaalde tijd om te wachten, dit varieert van een ruime minuut (voor een simpele crime) tot een dag (voor een Organised Crime).quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:49 schreef TheThirdMark het volgende:
Is het ook weer een turnbased game?
Geef in ieder geval niet een plaats in Italië als startplaats op!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:00 schreef TheThirdMark het volgende:
ah ok, zal het morgen zekers te weten ff checken
Er loggen iedere dag iets meer dan 40000 mensen inquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:36 schreef Roolio het volgende:
Whehe een undercover Omerta topic! :'D
OT: Teckna hoe staat het met het aantal users dat omerta regelmatig speelt? Stijgt dat nog steeds of blijft dat zo ongeveer gelijk nu?
Ik zie het.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kijk is hoe goed we ontopic blijven peristillius
Ook mods moeten naar mijn mening altijd in het belang van het topic berichten plaatsen, dus blijf aub wel ontopic.quote:
Hmm dat veranderd dus ook nooitquote:
doe wat je niet laten kan (je weet wat de gevolgen zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 03:08 schreef teh-Rammie het volgende:
Zal ik weer gaan rangen?
mja, ik haat scriptjes, maar dit scriptje verkrachtte ook nog eens de servers door iedere 1/2 seconden bulletsfactory achter elkaar te laden. daar wordt ik wat minder blij van. zeker als er wat meer mensen dat script gebruiken. ik wordt er niet eens wat minder blij van ik sta dan zeg maar op "als ik die klootzak vind die het scriptje geschreven heb dan ros ik een server tegen zijn bek aan" statusquote:
je kan de lbf niet eens in een halve seconde laden omdat die server zo traag zijn, dus dat lijkt me sterkquote:Op zondag 5 maart 2006 10:27 schreef teckna het volgende:
[..]
mja, ik haat scriptjes, maar dit scriptje verkrachtte ook nog eens de servers door iedere 1/2 seconden bulletsfactory achter elkaar te laden. daar wordt ik wat minder blij van. zeker als er wat meer mensen dat script gebruiken. ik wordt er niet eens wat minder blij van ik sta dan zeg maar op "als ik die klootzak vind die het scriptje geschreven heb dan ros ik een server tegen zijn bek aan" status
Onzinquote:Op zondag 5 maart 2006 17:09 schreef hipkiller het volgende:
[..]
je kan de lbf niet eens in een halve seconde laden omdat die server zo traag zijn, dus dat lijkt me sterk
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:13 schreef Gabez het volgende:
sigh teckna ik dacht dat jij een beetje opleiding had genoten in Zeist....
en nu heel gauw de "ik wordt"-jes er uit halen anders rossen wij een woordenboek tegen je gezichtje
Er, ik heb totaal geen opvoeding gehad in zeist, eigenlijk in geen enkele kindertehuis waar ik gewoond heb.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:13 schreef Gabez het volgende:
sigh teckna ik dacht dat jij een beetje opleiding had genoten in Zeist....
en nu heel gauw de "ik wordt"-jes er uit halen anders rossen wij een woordenboek tegen je gezichtje
Ik weet uit eerste hand dat zelfs tijdens een piek de bulletfactory of iedere andere pagina binnen 1 seconde laadt, de imagecode erop in maximaal 2 seconde na het aanklikken van de pagina. meestal echter tergelijkertijd.quote:
kijk, nu wordt het alweer 2sec, jij had het over een 1/2 secquote:Op maandag 6 maart 2006 09:52 schreef teckna het volgende:
[..]
Ik weet uit eerste hand dat zelfs tijdens een piek de bulletfactory of iedere andere pagina binnen 1 seconde laadt, de imagecode erop in maximaal 2 seconde na het aanklikken van de pagina. meestal echter tergelijkertijd.
en jij mag bewijzen dat het niet zo is
Net alsof je een script nodig hebt om die bulletfactories achter elkaar te laden. Dat deed ik zelf ook zonder script als ik kogels ging kopen. 40 keer klikken per minuut. De komst van kogels kan je op de seconde voorspellen. Daar heb je geen script voor nodig. Kutadmins die altijd maar janken over scripts... Ga gewoon een fatsoenlijke server bouwen ofzoquote:Op zondag 5 maart 2006 10:27 schreef teckna het volgende:
[..]
mja, ik haat scriptjes, maar dit scriptje verkrachtte ook nog eens de servers door iedere 1/2 seconden bulletsfactory achter elkaar te laden. daar wordt ik wat minder blij van. zeker als er wat meer mensen dat script gebruiken. ik wordt er niet eens wat minder blij van ik sta dan zeg maar op "als ik die klootzak vind die het scriptje geschreven heb dan ros ik een server tegen zijn bek aan" status
nou je moeder heeft me heus niks gezegd over je stiefzusje in australië en je chipito verslaving, dus maak je niet zo druk...quote:Op maandag 6 maart 2006 09:49 schreef teckna het volgende:
[..]
Er, ik heb totaal geen opvoeding gehad in zeist, eigenlijk in geen enkele kindertehuis waar ik gewoond heb.
En weet je. het interesseert me totaal niet dat je mijn biologische moeder toevallig kent aangezien ze geen idee heeft hoe ik ben.
Ik heb pas acht jaar geleden het contact verbroken ofzo. dus je bent niet stoer omdat je even iets meer weet over mijn verleden, waarschijnlijk klopt de helft niet eens aangezien mijn biologische moeder een dwangmatige leugenachtige psychopaat is, bovendien met een zeer hoog intelligentiequotent die ze gebruikt om anderen te misleiden en voor haar karretje te spannen.
Oh en daarnaast is ze ook niet zo lief geweest voor kindertjes. Dat koppie van haar dat er ongetwijfelt niet schattig uit ziet heeft wel een baby (mij dus) dwars door een houten wieg/bedje gegooid om maar even een voorbeeld te geven waartoe ze in staat is.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:27 schreef Gabez het volgende:
[..]
nou je moeder heeft me heus niks gezegd over je stiefzusje in australië en je chipito verslaving, dus maak je niet zo druk...
Welke versie?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:54 schreef m0ri het volgende:
gvd. waarom kan ik niet rangen op school?
kut systeembeveiligers
aah dan ben ik daar dus al 2 dagen mee bezigquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wordt hoe langer je speelt wel minder.. en ranken is de crimes en car nicks doen.. zodat je rankprogess krijgt
Een beetje nerd kan dat wel omzeilen toch?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:54 schreef m0ri het volgende:
kut systeembeveiligers
http://www.atelecards.com/u/onlineproxy.htmquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:54 schreef m0ri het volgende:
kut systeembeveiligers
Wat boeit het nou als je via proxy speelt? Doe ik ook zo vaak..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:11 schreef skive het volgende:
chen zit jij niet ff proxies te verschaffen ofzo... moet ik weer harder klagen dat Teckna moet gaan checken
Gegevens van mensen spammen.. Hoewel 80% van Teckna zelf komt.. Maar volgens mij zit hier nog een IRC verhaal achter..quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:12 schreef Gabez het volgende:
issie ook op Pctje whity ?
elke 2 of 3 minuten,.... gewoon F5-en voor leven
wellusquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:37 schreef hipkiller het volgende:
god heeft geen vader
* skive voelt zicht gedafantquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:14 schreef DaFan het volgende:
Gezegd*
Zo hé. Had hij hem wel in backfire gepakt?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:30 schreef jorryt het volgende:
haha
Eergisteravond is er bij de buurman een killattempt geweest maar de killer had niet genoeg killskill!
nu voel ik me ook nog gegabezed ofzowquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:22 schreef Gabez het volgende:
gedafand*
Als het uit is ben jij echt hard aan de beurt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil ook geDaf.. uhhh geGabezed worden
quote:Log in op het spel
Er is een fout opgetreden tijdens het inloggen op Omerta:
Rust In Vrede Langejan
Iemand heeft je vermoord!
De rotzakken!
Als je erachter wilt komen wie je vermoord heeft, en als je je wraak wilt nemen?
Klik dan hier om een nieuwe account te registreren.
quote:Reusachtig Multiplayer Text-Based RPG Gangster Spel
Ik heb er heel wat langer over gedaan dan een uur jaquote:
Fly heeft voor mij geranGtquote:
Wie ben je?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:24 schreef Pleister het volgende:
saai spel
Omg, ik zit op fok; omg wat een lame nickname heb ik toch : O
Je wees naar de TT, mijn beste skive, de TT.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:46 schreef skive het volgende:
[..]
Fly heeft voor mij geranGt
![]()
en ik wijs eveneens naar het topic
Omerta deel 67: We blijven immer ontopic!
Wij geven U volledig gelijk mijn geachte heerquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:42 schreef Roolio het volgende:
[..]
Je wees naar de TT, mijn beste skive, de TT.
Ik heb al lang niet meer gespammed ;Oquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:00 schreef skive het volgende:
Oh verdraaid,
onze meesterspammer Raab heeft er ook voor gekozen om onze countryclub te vereren met zijn aanwezigheid
zeer geschiktquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:47 schreef Pleister het volgende:
[..]
Ik heb al lang niet meer gespammed ;O
Ik ben al in geen _maanden_ op irc geweest, ik word nog is volwassen ofzo :xquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:06 schreef DaFan het volgende:
Heb je weer een G-line dan?
De dag dat jij volwassen wordt zal een penis op m'n neus gaan groeienquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:31 schreef Pleister het volgende:
[..]
Ik ben al in geen _maanden_ op irc geweest, ik word nog is volwassen ofzo :x
DaeDaluz, duh.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:05 schreef Pleister het volgende:
Wie is er hier zeeuw?
Nee, daarom vraag ik juist waar hij isquote:
normaal is een groot woordquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:00 schreef DeHovenier het volgende:
Bedankt voor je nuttige bijdrage.
Ik heb lekker geen vliegje op m'n scherm! Ben ik nu normaal?
Balen, ik zit net in Colorado..quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:30 schreef Gabez het volgende:
Iemand OC in Houston doen ?
Verkeerde spel he?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:02 schreef teh-Rammie het volgende:
Als je via start gaat mag je met me heisten in Amsterdam door middel van de struikrover
Oeh stuur maar invite mijn nick is Dick Turpinquote:Op woensdag 12 april 2006 20:02 schreef teh-Rammie het volgende:
Als je via start gaat mag je met me heisten in Amsterdam door middel van de struikrover
Dat mag niet, jij bent crewquote:Op donderdag 13 april 2006 12:04 schreef skive het volgende:
[..]
Oeh stuur maar invite mijn nick is Dick Turpin
Ja, anders pakken wij het graan uit de bank en krijgen we geen kinderen als we in de gevangenis komenquote:
niet overdrijven ik heb +quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:59 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jij hebt op in #omerta. Das wel voldoende niet waar?
wat doe je dan beetje met voorbindaccesoires spelen ?quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:13 schreef Gabez het volgende:
Ik kan geen sheriff zijn, ik heb geen ster
Ja, vrouwen poepen niet!quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:13 schreef Gabez het volgende:
Ik kan geen sheriff zijn, ik heb geen ster
Gabez is wel een bitch maar een vrouw vind ik beledigend eerlijk gezegdquote:
Ga slapenquote:Op zondag 16 april 2006 05:11 schreef skive het volgende:
[..]
Gabez is wel een bitch maar een vrouw vind ik beledigend eerlijk gezegd![]()
voor de vrouw dan
quote:Op maandag 17 april 2006 11:15 schreef Gabez het volgende:
geen voorbindassecoires, gewoon keihard gepaald door DaFan _o_
doe ik tochquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen!![]()
Er wordt verdomme niet meer gerankt![]()
Sinds wanneer is 'blame Teckna-day' gestoptquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:22 schreef skive het volgende:
JA! Blame Hipkiller
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het zou toch mooi zijn als we de 70 zouden halen![]()
Lolquote:
Nou ja, niet dat het een doorn in mijn oog is, maar het is wel een compleet nutteloos baggertopic geworden. En helaas is het mijn taak om op nutteloze topics slotjes te gooien.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:33 schreef DaFan het volgende:
[..]
Lol
Dan gaan we in de SC allemaal lege quotes plaatsen dat we ons vervelen
Is dit topic jullie dan zo'n doorn in het oog? Zo ja, druk m er ff iets dieper in nog dan. Bedankt
er bestaat geen nutteloosheidquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nou ja, niet dat het een doorn in mijn oog is, maar het is wel een compleet nutteloos baggertopic geworden. En helaas is het mijn taak om op nutteloze topics slotjes te gooien.
Ik heb een Duesy 0% in Palermoquote:Op zondag 23 april 2006 16:28 schreef Gabez het volgende:
Iemand ff heisten ?
G-Line!1!one!!quote:Op maandag 24 april 2006 17:02 schreef teckna het volgende:
heee!zitten jullie me weer te pesten! kijk uit hoowrrrrr anders ga ik het de meester vertellen.
*beaamt.quote:Op maandag 24 april 2006 23:13 schreef hipkiller het volgende:
die jongen maakt tegenwoordig zijn eigen pr0n
Nou, zijn pr0n hoef ik in ieder geval nietquote:Op maandag 24 april 2006 23:13 schreef hipkiller het volgende:
die jongen maakt tegenwoordig zijn eigen pr0n
quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:04 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Nou, zijn pr0n hoef ik in ieder geval niet
quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:04 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Nou, zijn pr0n hoef ik in ieder geval niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |