Ik zie alles.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
misschien had ik het een andere naam moeten geven.. zodat de mod met de moeilijke naam hem niet zou kunnen vinden
Lolz, zal morgen eens checken wat het precies is.quote:Marco Masini - Vaffanculo
Nee. Je kan alles de hele dag door doen. Alleen tussen de handelingen zit een bepaalde tijd om te wachten, dit varieert van een ruime minuut (voor een simpele crime) tot een dag (voor een Organised Crime).quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:49 schreef TheThirdMark het volgende:
Is het ook weer een turnbased game?
Geef in ieder geval niet een plaats in Italië als startplaats op!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:00 schreef TheThirdMark het volgende:
ah ok, zal het morgen zekers te weten ff checken
Er loggen iedere dag iets meer dan 40000 mensen inquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:36 schreef Roolio het volgende:
Whehe een undercover Omerta topic! :'D
OT: Teckna hoe staat het met het aantal users dat omerta regelmatig speelt? Stijgt dat nog steeds of blijft dat zo ongeveer gelijk nu?
Ik zie het.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kijk is hoe goed we ontopic blijven peristillius
Ook mods moeten naar mijn mening altijd in het belang van het topic berichten plaatsen, dus blijf aub wel ontopic.quote:
Hmm dat veranderd dus ook nooitquote:
doe wat je niet laten kan (je weet wat de gevolgen zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 03:08 schreef teh-Rammie het volgende:
Zal ik weer gaan rangen?
mja, ik haat scriptjes, maar dit scriptje verkrachtte ook nog eens de servers door iedere 1/2 seconden bulletsfactory achter elkaar te laden. daar wordt ik wat minder blij van. zeker als er wat meer mensen dat script gebruiken. ik wordt er niet eens wat minder blij van ik sta dan zeg maar op "als ik die klootzak vind die het scriptje geschreven heb dan ros ik een server tegen zijn bek aan" statusquote:
je kan de lbf niet eens in een halve seconde laden omdat die server zo traag zijn, dus dat lijkt me sterkquote:Op zondag 5 maart 2006 10:27 schreef teckna het volgende:
[..]
mja, ik haat scriptjes, maar dit scriptje verkrachtte ook nog eens de servers door iedere 1/2 seconden bulletsfactory achter elkaar te laden. daar wordt ik wat minder blij van. zeker als er wat meer mensen dat script gebruiken. ik wordt er niet eens wat minder blij van ik sta dan zeg maar op "als ik die klootzak vind die het scriptje geschreven heb dan ros ik een server tegen zijn bek aan" status
Onzinquote:Op zondag 5 maart 2006 17:09 schreef hipkiller het volgende:
[..]
je kan de lbf niet eens in een halve seconde laden omdat die server zo traag zijn, dus dat lijkt me sterk
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:13 schreef Gabez het volgende:
sigh teckna ik dacht dat jij een beetje opleiding had genoten in Zeist....
en nu heel gauw de "ik wordt"-jes er uit halen anders rossen wij een woordenboek tegen je gezichtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |