Balen, ik zit net in Colorado..quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:30 schreef Gabez het volgende:
Iemand OC in Houston doen ?
Verkeerde spel he?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:02 schreef teh-Rammie het volgende:
Als je via start gaat mag je met me heisten in Amsterdam door middel van de struikrover
Oeh stuur maar invite mijn nick is Dick Turpinquote:Op woensdag 12 april 2006 20:02 schreef teh-Rammie het volgende:
Als je via start gaat mag je met me heisten in Amsterdam door middel van de struikrover
Dat mag niet, jij bent crewquote:Op donderdag 13 april 2006 12:04 schreef skive het volgende:
[..]
Oeh stuur maar invite mijn nick is Dick Turpin
Ja, anders pakken wij het graan uit de bank en krijgen we geen kinderen als we in de gevangenis komenquote:
niet overdrijven ik heb +quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:59 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jij hebt op in #omerta. Das wel voldoende niet waar?
wat doe je dan beetje met voorbindaccesoires spelen ?quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:13 schreef Gabez het volgende:
Ik kan geen sheriff zijn, ik heb geen ster
Ja, vrouwen poepen niet!quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:13 schreef Gabez het volgende:
Ik kan geen sheriff zijn, ik heb geen ster
Gabez is wel een bitch maar een vrouw vind ik beledigend eerlijk gezegdquote:
Ga slapenquote:Op zondag 16 april 2006 05:11 schreef skive het volgende:
[..]
Gabez is wel een bitch maar een vrouw vind ik beledigend eerlijk gezegd![]()
voor de vrouw dan
quote:Op maandag 17 april 2006 11:15 schreef Gabez het volgende:
geen voorbindassecoires, gewoon keihard gepaald door DaFan _o_
doe ik tochquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen!![]()
Er wordt verdomme niet meer gerankt![]()
Sinds wanneer is 'blame Teckna-day' gestoptquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:22 schreef skive het volgende:
JA! Blame Hipkiller
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het zou toch mooi zijn als we de 70 zouden halen![]()
Lolquote:
Nou ja, niet dat het een doorn in mijn oog is, maar het is wel een compleet nutteloos baggertopic geworden. En helaas is het mijn taak om op nutteloze topics slotjes te gooien.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:33 schreef DaFan het volgende:
[..]
Lol
Dan gaan we in de SC allemaal lege quotes plaatsen dat we ons vervelen
Is dit topic jullie dan zo'n doorn in het oog? Zo ja, druk m er ff iets dieper in nog dan. Bedankt
er bestaat geen nutteloosheidquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nou ja, niet dat het een doorn in mijn oog is, maar het is wel een compleet nutteloos baggertopic geworden. En helaas is het mijn taak om op nutteloze topics slotjes te gooien.
Ik heb een Duesy 0% in Palermoquote:Op zondag 23 april 2006 16:28 schreef Gabez het volgende:
Iemand ff heisten ?
G-Line!1!one!!quote:Op maandag 24 april 2006 17:02 schreef teckna het volgende:
heee!zitten jullie me weer te pesten! kijk uit hoowrrrrr anders ga ik het de meester vertellen.
*beaamt.quote:Op maandag 24 april 2006 23:13 schreef hipkiller het volgende:
die jongen maakt tegenwoordig zijn eigen pr0n
Nou, zijn pr0n hoef ik in ieder geval nietquote:Op maandag 24 april 2006 23:13 schreef hipkiller het volgende:
die jongen maakt tegenwoordig zijn eigen pr0n
quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:04 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Nou, zijn pr0n hoef ik in ieder geval niet
quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:04 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Nou, zijn pr0n hoef ik in ieder geval niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |