Vereist voor een yup lijkt me een baan.quote:
Student werkt ook al.quote:
Je voldoet dan nog maar net aan de Y, ouwequote:
Misschien ga ik ook wel in een stad wonen! Dan ben ik al YUquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:39 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Je voldoet dan nog maar net aan de Y, ouwe![]()
Wat Kentaro zegt is natuurlijk een open deur, Oostenrijk is veel leuker dan Frankrijk. Met name gemutlicher. Franse Alpen = skifabriek (de gebieden an sich zijn prima, vaak lekker ruim, maar sfeerloos en naar mijn smaak iets te weinig vegetatie op de bergen, door de hogere ligging). Maar al met al vind ik het geklungel in de bezemkasten die men appartement durft te noemen in Frankrijk ook zijn charme hebben
Ergens is het prachtig....quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:59 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen te bedenken...
[afbeelding]
Nog 1 erger.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:59 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen te bedenken...
[afbeelding]
pffff...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:56 schreef Rnej het volgende:
forum raider is een goeie freeride plank
je hebt geen midwide of wide nodig, alhoewel je je plank wel lang moet kiezen zodat je er een beetje goed op past
maat 44 past wel netter op midwide op zich
burton custom(x?)
burton triumph
forum raider
k2 nemesis
nitro darkhorse (duuuuur)
burton t6 (duuuuuuuuuuur)
nitro supra team
beetje een lijstje van wat ok freeride is
Dat is in Nederland sowieso erg moeilijk ( testen ) ... ga mee met een camp met veel testboards of ga naar een sporadische testdag @ een indoor baan.. maar dan nog kleine kans dat al je keuzes mogelijk zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:34 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
pffff...
hier in de buurt kan ik niks uit dit lijstje huren. er is hier een zaak die ze kan bestellen, maar ja, zonder ze te hebben gezien of geprobeerd. ik wilde eigenlijk een paar verschillende vergelijken.
ik zit in duitsland, maar dat maakt weinig verschil geloof ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:53 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dat is in Nederland sowieso erg moeilijk ( testen ) ... ga mee met een camp met veel testboards of ga naar een sporadische testdag @ een indoor baan.. maar dan nog kleine kans dat al je keuzes mogelijk zijn.
Frankrijk maakt ook geen verschilquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:31 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik zit in duitsland, maar dat maakt weinig verschil geloof ik.
Stapt iedereen nu af van het idee van de hiback vastzetten?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:32 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
Sweet
[afbeelding]
Sweeet2
http://home.planet.nl/~lacou003/Snow/bindings0607-2.jpg
Toch is die forum platform wel vet.
uh er zijn er weinig geweest die zo dom warenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Stapt iedereen nu af van het idee van de hiback vastzetten?
Burton heeft het in ieder geval wel een tijd volgehouden toch?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:55 schreef Thermo het volgende:
[..]
uh er zijn er weinig geweest die zo dom waren
t zorgt zeker te weten wel voor extra stijfheid....quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:55 schreef Thermo het volgende:
[..]
uh er zijn er weinig geweest die zo dom waren
dat hele lijstje is in t begin van t seizoen te testen @ snowworld hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:34 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
pffff...
hier in de buurt kan ik niks uit dit lijstje huren. er is hier een zaak die ze kan bestellen, maar ja, zonder ze te hebben gezien of geprobeerd. ik wilde eigenlijk een paar verschillende vergelijken.
Wat dan, hang jij bij frontside bochten ook in je highbacks?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
t zorgt zeker te weten wel voor extra stijfheid....![]()
Maybe eens kijken voor andere schoenen en bindingen? Als je je stijfheid moet krijgen uit een klipje op een burton highback.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
t zorgt zeker te weten wel voor extra stijfheid....![]()
ik sta op driver X ....quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:43 schreef Thermo het volgende:
[..]
Maybe eens kijken voor andere schoenen en bindingen? Als je je stijfheid moet krijgen uit een klipje op een burton highback.
nice bootsquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:39 schreef GenesiZ het volgende:
Woei, vanavond schoenen passen bij Duijvenstein SnowdomeIk hoop dat ze een beetje passen. van 240 naar 180 eurie
[afbeelding]
Wat een dom clipje. Typisch iets dat alleen kapot kan gaan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:59 schreef Rnej het volgende:
t rode clipje dat de highback met de heelcup verbindt..
[afbeelding]
Ga je nu daar nog echt serieus op in?quote:
+ waardoor de highbacks breken in liften... + die er vorig jaar lukraak afvielen. eigenlijk zijn ze ook compleet nutteloos.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:05 schreef XL het volgende:
[..]
Wat een dom clipje. Typisch iets dat alleen kapot kan gaan.
ik merk het alstie los zit..... en dat verzin ik echt nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:05 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ga je nu daar nog echt serieus op in?
Wil je echt beweren dat jij je steun haalt uit je heelclip?
daarom merk ik verschil voor ik uberhaupt weet dat het clipje loszit? ....quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:21 schreef Thermo het volgende:
Nou hierbij dan, het is compleet nutteloos dus het zit in je hoofd.
Ik kan me wel voorstellen dat je voelt dat het clipje vast zit als de sneeuwvanger van je broek over je binding zit. De binding trekt je broek dan 'terug' als je op de frontside gaat rijden, omdat de hiback niet meebuigt. Dat het je rij-eigenschappen beinvloedt kan ik me niet voorstellen, maar nogmaals ik rijd niet met die baggerquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
daarom merk ik verschil voor ik uberhaupt weet dat het clipje loszit? ....![]()
nope, dat ist niet....quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:27 schreef XL het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je voelt dat het clipje vast zit als de sneeuwvanger van je broek over je binding zit. De binding trekt je broek dan 'terug' als je op de frontside gaat rijden, omdat de hiback niet meebuigt. Dat het je rij-eigenschappen beinvloedt kan ik me niet voorstellen, maar nogmaals ik rijd niet met die bagger![]()
Niets ten nadele van Flow, maar heb die bagger al eens geprobeert?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:27 schreef XL het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je voelt dat het clipje vast zit als de sneeuwvanger van je broek over je binding zit. De binding trekt je broek dan 'terug' als je op de frontside gaat rijden, omdat de hiback niet meebuigt. Dat het je rij-eigenschappen beinvloedt kan ik me niet voorstellen, maar nogmaals ik rijd niet met die bagger![]()
Enige wat ik me nu kan voorstellen wat jij voelt.. door je hoge gewicht is dat je highbacks door je stijve boots mee buigen naar rechts/links bij drukverplaatsing.. en met dat haakje is dat net iets minder...quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
nope, dat ist niet....
ik vermoed dat t sowieso met mijn veel te hoge gewicht en veel te slappe plank te maken heeft.. ik merk heel gauw aan mijn plank als ik mijn achterste voet niet goed bijtrek in een bocht.... en dat gaat moeilijker alst clipje loszit....![]()
Ik heb de P1's van Beer op zijn DoNuts Ultralight 168 wel eens geprobeerd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:42 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Niets ten nadele van Flow, maar heb die bagger al eens geprobeert?
Daar ga je de fout in. Er worden zoiezo bij elke burtonbinding reserve schroeven geleverd. Deze kun je er zo in draaien. Ik heb de clipjes vandeweek ook vervangen voor die schroefjes. Het is gewoon standaard m5 wat bij elke bouwmarkt te krijgen is.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:09 schreef Kentaro het volgende:
die clip is totaal useless. Alleen geen enkele zaak verkoopt die schroef, het schijnt nogal heel fijn schroefdraad te zijn wat men nergens heeft.
bij mijn Cartels zaten geen reserve schroeven en ik ben bij 3 bouwmarkten geweest en die zeiden dat het zo fijn schroefdraad was, wat ze niet hadden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:07 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Daar ga je de fout in. Er worden zoiezo bij elke burtonbinding reserve schroeven geleverd. Deze kun je er zo in draaien. Ik heb de clipjes vandeweek ook vervangen voor die schroefjes. Het is gewoon standaard m5 wat bij elke bouwmarkt te krijgen is.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:26 schreef Kentaro het volgende:
ik heb die doos ff opgezocht en er zit inderdaad nog een zak in met discs een lkeash en schroeven enzo, en die zwarte schroeven lijken er inderdaad wel veel op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |