abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 maart 2006 @ 20:52:03 #251
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35857523
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:48 schreef Thermo het volgende:

[..]

Jup wordt je niet, dat ben je
Vereist voor een yup lijkt me een baan.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_35857587
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:52 schreef XL het volgende:

[..]

Vereist voor een yup lijkt me een baan.
Student werkt ook al.

Als je dat gespuis door eindhoven ziet lopen lijkt het iig alsof ze het denken dat ze dat zijn...

[ Bericht 16% gewijzigd door Thermo op 08-03-2006 21:04:20 ]
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  woensdag 8 maart 2006 @ 21:39:27 #253
72282 360sjors
King of the Hill
pi_35859868
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:41 schreef XL het volgende:

[..]

als ik ook een yup ben
Je voldoet dan nog maar net aan de Y, ouwe

Wat Kentaro zegt is natuurlijk een open deur, Oostenrijk is veel leuker dan Frankrijk. Met name gemutlicher. Franse Alpen = skifabriek (de gebieden an sich zijn prima, vaak lekker ruim, maar sfeerloos en naar mijn smaak iets te weinig vegetatie op de bergen, door de hogere ligging). Maar al met al vind ik het geklungel in de bezemkasten die men appartement durft te noemen in Frankrijk ook zijn charme hebben
  woensdag 8 maart 2006 @ 21:44:37 #254
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35860143
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:39 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Je voldoet dan nog maar net aan de Y, ouwe

Wat Kentaro zegt is natuurlijk een open deur, Oostenrijk is veel leuker dan Frankrijk. Met name gemutlicher. Franse Alpen = skifabriek (de gebieden an sich zijn prima, vaak lekker ruim, maar sfeerloos en naar mijn smaak iets te weinig vegetatie op de bergen, door de hogere ligging). Maar al met al vind ik het geklungel in de bezemkasten die men appartement durft te noemen in Frankrijk ook zijn charme hebben
Misschien ga ik ook wel in een stad wonen! Dan ben ik al YU
Nu hier Lijst Smolders aan de macht komt, lijkt me dat een mooi moment om te vertrekken
voor de outsiders... dat is de partij van de chauffeur van Pim Fortuyn
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 8 maart 2006 @ 21:59:54 #255
72282 360sjors
King of the Hill
pi_35860846
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:44 schreef XL het volgende:

de chauffeur van Pim Fortuyn
Er zijn ergere dingen te bedenken...

woensdag 8 maart 2006 @ 22:03:19 #256
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35860953
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:59 schreef 360sjors het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ergens is het prachtig....
Je gaat een paar dagen voor de verkiezingen samen met de SP openbaar discussieren over het integratiebeleid.... Vervolgens allebei de verkiezingen winnen, want integreren is hot. Het integratiebeleid, dat is pas echt relevant voor de gemeenteraad
pi_35865068
Hoe zit het eigenlijk met de pistes in Frankrijk, en dan met name in de Alpe d'huez. Ik ga met een groep van 17man (ook vrouwen ) maar mijn vader heeft gehoord dat de pistes in FR wel groot & breed zijn, maar slechter geprepareerd worden. Ik heb zelf een keer gehoord dat de pistes van FR perfect zijn, maar de plaatsen zijn ongezellig en in Oostenrijk kunnen de pistes wel wat meer aandacht krijgen, maar zijn de plaatsjes weer bere gezellig.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_35865400
Verschilt per gebied en tijd. In Flaine was het dit jaar 3x niks qua preparatie, maar voorgaande jaren in Serre Chevalier was het top!! .
pi_35865560
Mooie discussie is dat, Frankrijk vs. Oostenrijk. Zelf heb ik tot op heden alleen nog maar in Frankrijk vertoefd, omdat al die cheap ass reizen daar naar toe gaan. Tot op heden heb ik me in Frankrijk dan ook nog prima kunnen vermaken. Met name Tignes en La Plagne zijn echt gebieden waar ik mij bijzonder goed heb kunnen vermaken.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_35865686
Aha, het ligt dus voornamelijk aan het gebied, tijd van het jaar en sneeuwval. Ach, we zien het wel. De reis staat toch al vast

Heeft iemand btw mischien de nieuwe kledinglijn van Burton gezien? Er schijnt een catalogus te zijn, maar na stevig zoeken op het internet kan ik niets vinden.

Bron 1 & Bron 2
  donderdag 9 maart 2006 @ 01:39:12 #261
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35867026
Het is overal van afhankelijk... maar als puntje bij paaltje komt is Frankrijk niet eens goed genoeg om de schoenen van Oostenrijk te poetsen.
  donderdag 9 maart 2006 @ 08:47:18 #262
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_35869254
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:59 schreef 360sjors het volgende:

[..]

[afbeelding]
Nog 1 erger.

switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_35872066
Sam Walich @ Travis Rice boardje

*zucht*
pi_35872509
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 19:56 schreef Rnej het volgende:
forum raider is een goeie freeride plank

je hebt geen midwide of wide nodig, alhoewel je je plank wel lang moet kiezen zodat je er een beetje goed op past

maat 44 past wel netter op midwide op zich

burton custom(x?)
burton triumph
forum raider
k2 nemesis
nitro darkhorse (duuuuur)
burton t6 (duuuuuuuuuuur)
nitro supra team

beetje een lijstje van wat ok freeride is
pffff...

hier in de buurt kan ik niks uit dit lijstje huren. er is hier een zaak die ze kan bestellen, maar ja, zonder ze te hebben gezien of geprobeerd. ik wilde eigenlijk een paar verschillende vergelijken.
pi_35873094
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:34 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

pffff...

hier in de buurt kan ik niks uit dit lijstje huren. er is hier een zaak die ze kan bestellen, maar ja, zonder ze te hebben gezien of geprobeerd. ik wilde eigenlijk een paar verschillende vergelijken.
Dat is in Nederland sowieso erg moeilijk ( testen ) ... ga mee met een camp met veel testboards of ga naar een sporadische testdag @ een indoor baan.. maar dan nog kleine kans dat al je keuzes mogelijk zijn.
pi_35874364
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:53 schreef Thermo het volgende:

[..]

Dat is in Nederland sowieso erg moeilijk ( testen ) ... ga mee met een camp met veel testboards of ga naar een sporadische testdag @ een indoor baan.. maar dan nog kleine kans dat al je keuzes mogelijk zijn.
ik zit in duitsland, maar dat maakt weinig verschil geloof ik.
pi_35875506
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 12:31 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

ik zit in duitsland, maar dat maakt weinig verschil geloof ik.
Frankrijk maakt ook geen verschil
pi_35878257

Sweet

Sweeet2

http://home.planet.nl/~lacou003/Snow/bindings0607-2.jpg

Toch is die forum platform wel vet.
pi_35879007
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:32 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]

Sweet

[afbeelding]

Sweeet2

http://home.planet.nl/~lacou003/Snow/bindings0607-2.jpg

Toch is die forum platform wel vet.
Stapt iedereen nu af van het idee van de hiback vastzetten?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_35879212
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:51 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Stapt iedereen nu af van het idee van de hiback vastzetten?
uh er zijn er weinig geweest die zo dom waren
pi_35880370
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:55 schreef Thermo het volgende:

[..]

Burton heeft het in ieder geval wel een tijd volgehouden toch?

Maarja, de functie kon je natuurlijk ook wel in twijfel trekken, hoewel het er wel leuk uitzag .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:30:30 #272
71115 Rnej
I walk the line
pi_35880580
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:55 schreef Thermo het volgende:

[..]

t zorgt zeker te weten wel voor extra stijfheid....
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:31:37 #273
71115 Rnej
I walk the line
pi_35880619
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:34 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

pffff...

dat hele lijstje is in t begin van t seizoen te testen @ snowworld hoor

gewoon bij duivesteijn binnenlopen en je id achterlaten
pi_35880622
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:30 schreef Rnej het volgende:

[..]

Wat dan, hang jij bij frontside bochten ook in je highbacks?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_35880914
Woei, vanavond schoenen passen bij Duijvenstein Snowdome Ik hoop dat ze een beetje passen. van 240 naar 180 eurie

pi_35881078
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:30 schreef Rnej het volgende:

[..]

Maybe eens kijken voor andere schoenen en bindingen? Als je je stijfheid moet krijgen uit een klipje op een burton highback.
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:55:24 #277
71115 Rnej
I walk the line
pi_35881515
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:43 schreef Thermo het volgende:

[..]

Maybe eens kijken voor andere schoenen en bindingen? Als je je stijfheid moet krijgen uit een klipje op een burton highback.
ik sta op driver X ....

donderdag 9 maart 2006 @ 15:57:23 #278
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35881580
Ik kan me niets van clipjes herinneren op de P1's van Beerke of de Cartels van Sjors....

Waar gaat deze discussie over? kan iemand even een plaatje posten en het aan me uitleggen.
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:59:37 #279
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35881670
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:39 schreef GenesiZ het volgende:
Woei, vanavond schoenen passen bij Duijvenstein Snowdome Ik hoop dat ze een beetje passen. van 240 naar 180 eurie

[afbeelding]
nice boots
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:59:46 #280
71115 Rnej
I walk the line
pi_35881674
t rode clipje dat de highback met de heelcup verbindt..

donderdag 9 maart 2006 @ 16:05:25 #281
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35881871
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:59 schreef Rnej het volgende:
t rode clipje dat de highback met de heelcup verbindt..

[afbeelding]
Wat een dom clipje. Typisch iets dat alleen kapot kan gaan.
pi_35881873
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:55 schreef Rnej het volgende:

[..]

ik sta op driver X ....

Ga je nu daar nog echt serieus op in?
Wil je echt beweren dat jij je steun haalt uit je heelclip?
pi_35881903
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:05 schreef XL het volgende:

[..]

Wat een dom clipje. Typisch iets dat alleen kapot kan gaan.
+ waardoor de highbacks breken in liften... + die er vorig jaar lukraak afvielen. eigenlijk zijn ze ook compleet nutteloos.
pi_35882019
die clip is totaal useless. Alleen geen enkele zaak verkoopt die schroef, het schijnt nogal heel fijn schroefdraad te zijn wat men nergens heeft.
pi_35882048
btje dubbelop
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:15:22 #286
71115 Rnej
I walk the line
pi_35882204
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:05 schreef Thermo het volgende:

[..]

Ga je nu daar nog echt serieus op in?
Wil je echt beweren dat jij je steun haalt uit je heelclip?
ik merk het alstie los zit..... en dat verzin ik echt niet

heb t vaker gehad, dan denk ik dat ik scheef in mijn binding zit ofzo, en dan check ik mijn boot en mijn straps en dan zie k nix.. nog een paar keer naar beneden.. en dan stap ik uit mijn binding en dan zie ik t clipje loszitten.....
of t dan perse steun is laat ik dan in t midden maar ik merk wel verschil aan mijn binding
pi_35882382
Nou hierbij dan, het is compleet nutteloos dus het zit in je hoofd.
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:22:44 #288
71115 Rnej
I walk the line
pi_35882436
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:21 schreef Thermo het volgende:
Nou hierbij dan, het is compleet nutteloos dus het zit in je hoofd.
daarom merk ik verschil voor ik uberhaupt weet dat het clipje loszit? ....
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:27:30 #289
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35882590
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:22 schreef Rnej het volgende:

[..]

daarom merk ik verschil voor ik uberhaupt weet dat het clipje loszit? ....
Ik kan me wel voorstellen dat je voelt dat het clipje vast zit als de sneeuwvanger van je broek over je binding zit. De binding trekt je broek dan 'terug' als je op de frontside gaat rijden, omdat de hiback niet meebuigt. Dat het je rij-eigenschappen beinvloedt kan ik me niet voorstellen, maar nogmaals ik rijd niet met die bagger
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:30:28 #290
71115 Rnej
I walk the line
pi_35882691
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:27 schreef XL het volgende:

[..]

Ik kan me wel voorstellen dat je voelt dat het clipje vast zit als de sneeuwvanger van je broek over je binding zit. De binding trekt je broek dan 'terug' als je op de frontside gaat rijden, omdat de hiback niet meebuigt. Dat het je rij-eigenschappen beinvloedt kan ik me niet voorstellen, maar nogmaals ik rijd niet met die bagger
nope, dat ist niet....
ik vermoed dat t sowieso met mijn veel te hoge gewicht en veel te slappe plank te maken heeft.. ik merk heel gauw aan mijn plank als ik mijn achterste voet niet goed bijtrek in een bocht.... en dat gaat moeilijker alst clipje loszit....
pi_35883106
http://www.nu.nl/news.jsp?n=690311&c=21&rss

Lech is gewoon weer helemaal afgesloten. Sprak net met een vriend van mij in St. Anton, daar zijn de liften al drie dagen dicht. Ze hiken zich helemaal suf
pi_35883147
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:27 schreef XL het volgende:

[..]

Niets ten nadele van Flow, maar heb die bagger al eens geprobeert?
pi_35883235
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:30 schreef Rnej het volgende:

[..]

nope, dat ist niet....
ik vermoed dat t sowieso met mijn veel te hoge gewicht en veel te slappe plank te maken heeft.. ik merk heel gauw aan mijn plank als ik mijn achterste voet niet goed bijtrek in een bocht.... en dat gaat moeilijker alst clipje loszit....
Enige wat ik me nu kan voorstellen wat jij voelt.. door je hoge gewicht is dat je highbacks door je stijve boots mee buigen naar rechts/links bij drukverplaatsing.. en met dat haakje is dat net iets minder...

Maargoed ik wil flex en niet van die stijve botten.
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:58:31 #294
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35883712
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:42 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Niets ten nadele van Flow, maar heb die bagger al eens geprobeert?
Ik heb de P1's van Beer op zijn DoNuts Ultralight 168 wel eens geprobeerd.
Op mijn eigen plank niet.... ik oordeelde dan ook niet en knipoogde wel.
pi_35883998
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:09 schreef Kentaro het volgende:
die clip is totaal useless. Alleen geen enkele zaak verkoopt die schroef, het schijnt nogal heel fijn schroefdraad te zijn wat men nergens heeft.
Daar ga je de fout in. Er worden zoiezo bij elke burtonbinding reserve schroeven geleverd. Deze kun je er zo in draaien. Ik heb de clipjes vandeweek ook vervangen voor die schroefjes. Het is gewoon standaard m5 wat bij elke bouwmarkt te krijgen is.
pi_35884303
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 17:07 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Daar ga je de fout in. Er worden zoiezo bij elke burtonbinding reserve schroeven geleverd. Deze kun je er zo in draaien. Ik heb de clipjes vandeweek ook vervangen voor die schroefjes. Het is gewoon standaard m5 wat bij elke bouwmarkt te krijgen is.
bij mijn Cartels zaten geen reserve schroeven en ik ben bij 3 bouwmarkten geweest en die zeiden dat het zo fijn schroefdraad was, wat ze niet hadden.
pi_35884343
Heb jij een zakje met extra discs en een leash erbij gekregen?
pi_35884639
ik heb die doos ff opgezocht en er zit inderdaad nog een zak in met discs een lkeash en schroeven enzo, en die zwarte schroeven lijken er inderdaad wel veel op
pi_35884642
... overigens hebben mijn P1's die "clipjes" niet.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_35884674
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 17:26 schreef Kentaro het volgende:
ik heb die doos ff opgezocht en er zit inderdaad nog een zak in met discs een lkeash en schroeven enzo, en die zwarte schroeven lijken er inderdaad wel veel op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')