Vereist voor een yup lijkt me een baan.quote:
Student werkt ook al.quote:
Je voldoet dan nog maar net aan de Y, ouwequote:
Misschien ga ik ook wel in een stad wonen! Dan ben ik al YUquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:39 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Je voldoet dan nog maar net aan de Y, ouwe![]()
Wat Kentaro zegt is natuurlijk een open deur, Oostenrijk is veel leuker dan Frankrijk. Met name gemutlicher. Franse Alpen = skifabriek (de gebieden an sich zijn prima, vaak lekker ruim, maar sfeerloos en naar mijn smaak iets te weinig vegetatie op de bergen, door de hogere ligging). Maar al met al vind ik het geklungel in de bezemkasten die men appartement durft te noemen in Frankrijk ook zijn charme hebben
Ergens is het prachtig....quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:59 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen te bedenken...
[afbeelding]
Nog 1 erger.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:59 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen te bedenken...
[afbeelding]
pffff...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:56 schreef Rnej het volgende:
forum raider is een goeie freeride plank
je hebt geen midwide of wide nodig, alhoewel je je plank wel lang moet kiezen zodat je er een beetje goed op past
maat 44 past wel netter op midwide op zich
burton custom(x?)
burton triumph
forum raider
k2 nemesis
nitro darkhorse (duuuuur)
burton t6 (duuuuuuuuuuur)
nitro supra team
beetje een lijstje van wat ok freeride is
Dat is in Nederland sowieso erg moeilijk ( testen ) ... ga mee met een camp met veel testboards of ga naar een sporadische testdag @ een indoor baan.. maar dan nog kleine kans dat al je keuzes mogelijk zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:34 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
pffff...
hier in de buurt kan ik niks uit dit lijstje huren. er is hier een zaak die ze kan bestellen, maar ja, zonder ze te hebben gezien of geprobeerd. ik wilde eigenlijk een paar verschillende vergelijken.
ik zit in duitsland, maar dat maakt weinig verschil geloof ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:53 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dat is in Nederland sowieso erg moeilijk ( testen ) ... ga mee met een camp met veel testboards of ga naar een sporadische testdag @ een indoor baan.. maar dan nog kleine kans dat al je keuzes mogelijk zijn.
Frankrijk maakt ook geen verschilquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:31 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik zit in duitsland, maar dat maakt weinig verschil geloof ik.
Stapt iedereen nu af van het idee van de hiback vastzetten?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:32 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
Sweet
[afbeelding]
Sweeet2
http://home.planet.nl/~lacou003/Snow/bindings0607-2.jpg
Toch is die forum platform wel vet.
uh er zijn er weinig geweest die zo dom warenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Stapt iedereen nu af van het idee van de hiback vastzetten?
Burton heeft het in ieder geval wel een tijd volgehouden toch?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:55 schreef Thermo het volgende:
[..]
uh er zijn er weinig geweest die zo dom waren
t zorgt zeker te weten wel voor extra stijfheid....quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:55 schreef Thermo het volgende:
[..]
uh er zijn er weinig geweest die zo dom waren
dat hele lijstje is in t begin van t seizoen te testen @ snowworld hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:34 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
pffff...
hier in de buurt kan ik niks uit dit lijstje huren. er is hier een zaak die ze kan bestellen, maar ja, zonder ze te hebben gezien of geprobeerd. ik wilde eigenlijk een paar verschillende vergelijken.
Wat dan, hang jij bij frontside bochten ook in je highbacks?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
t zorgt zeker te weten wel voor extra stijfheid....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |